Ce este VDIM? Descrierea și principiul de funcționare

VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management/Managementul Integrat al Dinamicii Vehiculului) este o tehnologie integrată pentru controlul parametrilor dinamici ai vehiculului. Aceasta a fost utilizată la automobilele Toyota și Lexus. Aceasta …
[Continuați lectura......]

Motoare DDiS: caracteristicile de operare

DDiS sunt motoare diesel turbo, cu sistem de injecție directă cu rampă comună, instalate pe mașinile Suzuki. Se produc din 2003. Aceste motoare sunt renumite pentru fiabilitatea lor, performanța …
[Continuați lectura......]

Ce este TCS? Definiția, funcțiile și avantajele

TCS este prescurtarea de la Traction Control System (Sistem de Control a Tracțiunii), care este instalat pe mașinile Audi, Peugeot, Volkswagen, Fiat, Renault și Seat. Acest sistem este integrat …
[Continuați lectura......]

S-matic: trăsături, avantaje și dezavantaje

S-matic este o funcție de schimbare manuală a vitezelor la transmisiile automate instalate pe mașinile Honda. A debutat în 1999, când a fost scoasă pe piață a doua generație …
[Continuați lectura......]

Motoare D-4D: caracteristicile de operare

D-4D este o serie de motoare diesel turbo, cu sistem de injecție cu rampă comună. Sunt instalate pe mașinile Toyota și Lexus. Motoarele au fost prima dată întâlnite în …
[Continuați lectura......]

TACshift: trăsături, avantaje și dezavantaje

TACshift (Touch Activated Control) este un mod de schimbare manual a vitezelor pentru transmisiile automate, care a debutat în 2002, la mașina-concept Pontiac Grand Prix G-Force. A apărut, de …
[Continuați lectura......]

Ce este DSC? Definiția, funcțiile și avantajele

DSC (Dynamic Stability Control/Controlul Dinamic al Stabilității) este un sistem instalat la automobilele BMW, Jaguar, Ford, Mazda, Land Rover și MINI. Acesta se bazează pe sistemul de antiblocare a …
[Continuați lectura......]