VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management/Managementul Integrat al Dinamicii Vehiculului) este o tehnologie integrată pentru controlul parametrilor dinamici ai vehiculului. Aceasta a fost utilizată la automobilele Toyota și Lexus. Aceasta …
[Continuați lectura......]
VDC (Vehicle Dynamic Control/Controlul Dinamic al Vehiculului) este un sistem de control al stabilității, care a fost instalat la automobilele Alfa Romeo, Subaru, Fiat, Nissan și Infiniti. Acesta optimizează …
[Continuați lectura......]
DDiS sunt motoare diesel turbo, cu sistem de injecție directă cu rampă comună, instalate pe mașinile Suzuki. Se produc din 2003. Aceste motoare sunt renumite pentru fiabilitatea lor, performanța …
[Continuați lectura......]
CRS reprezintă abrevierea pentru sistemul de injecție directă cu rampă comună și numele pentru motoarele diesel în sine instalate pe mașinile și autobuzele companiei indiene Ashok Leyland. În prezent, …
[Continuați lectura......]
i-CTDi și i-DTEC sunt denumiri pentru motoarele diesel cu turbocompresor și sistem de injecție directă cu rampă comună. Sunt folosite pe mașinile Honda din 2002. Aceste motoare sunt dezvoltarea …
[Continuați lectura......]
TCS este prescurtarea de la Traction Control System (Sistem de Control a Tracțiunii), care este instalat pe mașinile Audi, Peugeot, Volkswagen, Fiat, Renault și Seat. Acest sistem este integrat …
[Continuați lectura......]
S-matic este o funcție de schimbare manuală a vitezelor la transmisiile automate instalate pe mașinile Honda. A debutat în 1999, când a fost scoasă pe piață a doua generație …
[Continuați lectura......]
D-4D este o serie de motoare diesel turbo, cu sistem de injecție cu rampă comună. Sunt instalate pe mașinile Toyota și Lexus. Motoarele au fost prima dată întâlnite în …
[Continuați lectura......]
TFSI (Turbo fuel stratified injection) este un nume de marcă ce aparține grupului Volkswagen. Se folosește pentru marcarea motoarelor turbo cu sistem de injecție directă instalate din 2004 pe …
[Continuați lectura......]
VSA (vehicle stability assist) este un sistem de control electronic a stabilității, instalat pe vehiculele Honda și Acura. A apărut prima dată la sfârșitul anilor 1990. Are la bază …
[Continuați lectura......]
TACshift (Touch Activated Control) este un mod de schimbare manual a vitezelor pentru transmisiile automate, care a debutat în 2002, la mașina-concept Pontiac Grand Prix G-Force. A apărut, de …
[Continuați lectura......]
DSC (Dynamic Stability Control/Controlul Dinamic al Stabilității) este un sistem instalat la automobilele BMW, Jaguar, Ford, Mazda, Land Rover și MINI. Acesta se bazează pe sistemul de antiblocare a …
[Continuați lectura......]
TSI este o gamă de motoare cu turbocompresor, cu injecție directă pe benzină, produse de grupul german Volkswagen. Primul motor TSI avea capacitate de 1.4 litri și a fost …
[Continuați lectura......]
Comfortronic este o transmisie automată cu funcție de schimbare manuală a vitezelor, instalată pe mașinile Lancia. Principiul de operare al Comfortronic Transmisia Comfortronic are la bază cutia de viteze …
[Continuați lectura......]
Active Select este un sistem de schimbare manuală a vitezelor la transmisiile automate pentru vehiculele Opel, Holden și Vauxhall. A fost scos pe piață la începutul anilor 2000. Modul …
[Continuați lectura......]
Protronic este o transmisie variabilă continuu, cu funcție de schimbare manuală a vitezelor. Este instalată pe mașinile Proton, produse de cel mai mare producător auto din Malezia, PROTON Holdings …
[Continuați lectura......]
2-Tronic este o transmisie automată cu 5 viteze instalată începând cu 2005 pe unele mașini Peugeot. Aceasta are și un mod de control manual, putându-se adapta la stilul de …
[Continuați lectura......]
Multimode manual transmission (MMT) este o transmisie automatizată, folosită pe unele modele Toyota. Aceasta poate opera atât în modul automat, cât și în modul manual. A debutat în 2006. …
[Continuați lectura......]
Sequential Sportshift este o funcție de schimbare manuală secvențială a vitezelor pe transmisiile automate instalate pe mașinile Acura, Ford și Honda. A debutat la mijlocul anilor 1990. Aceasta permite …
[Continuați lectura......]
EGS este o transmisie automatizată cu 6 viteze, cu mod manual, folosită la mașinile Citroën și Peugeot. Aceasta a debutat în 2007. Programul său special permite adaptarea cutiei de …
[Continuați lectura......]