Codul de erori P0037 - un ghid pas cu pas pentru diagnosticarea și remedierea acestuia
- P0420
- P0171
- P0300
- P0113
- P0340
- P0335
- P0128
- P0172
- P0011
- P0016
- P0102
- P0135
- P0299
- P0301
- P0401
- P0430
- P0087
- P0101
- P0141
- P0174
- P0302
- P0303
- P0304
- P0441
- P0442
- P0700
- P0014
- P0031
- P0106
- P0118
- P0446
- P0500
- P0010
- P0122
- P0134
- P0138
- P0325
- P0341
- P0443
- P0017
- P0030
- P0037
- P0089
- P0100
- P0107
- P0108
- P0121
- P0130
- P0234
- P0403
- P0449
- P0507
- P0012
- P0036
- P0110
- P0123
- P0131
- P0170
- P0351
- P0380
- P0440
- P0496
- P0505
- P0562
- P0705
- P0741
- U0100
- P0013
- P0120
- P0132
- P0133
- P0136
- P0137
- P0193
- P0238
- P0305
- P0306
- P0336
- P0352
- P0400
- P0404
- P0463
- P0480
- P0504
- P0606
- P0001
- P0105
- P0115
- P0117
- P0175
- P0183
- P0191
- P0201
- P0327
- P0328
- P0402
- P0405
- P0444
- P0501
- P0521
- P0650
- P0720
- U0101
- P0000
- P0021
- P0073
- P0088
- P0093
- P0103
- P0140
- P0155
- P0161
- P0332
- P0342
- P0345
- P0353
- P0354
- P0406
- P0410
- P0571
- P0638
- P0715
- P0740
- U0026
- U0073
- P0032
- P0038
- P0051
- P0068
- P0116
- P0125
- P0139
- P0202
- P0203
- P0204
- P0222
- P0230
- P0322
- P0339
- P0343
- P0344
- P0365
- P0411
- P0421
- P0506
- P0520
- P0597
- P0603
- P0607
- P0641
- P0670
- P0685
- P0717
- P0730
- U0001
- P0008
- P0015
- P0018
- P0022
- P0069
- P0157
- P0158
- P0190
- P0200
- P0223
- P0235
- P0236
- P0237
- P0243
- P0315
- P0316
- P0320
- P0330
- P0481
- P0522
- P0523
- P0600
- P0601
- P0683
- P0722
- P0731
- P0743
- P0753
- U0121
- U0155
- U0401
- U3000
- P0046
- P0053
- P0054
- P0057
- P0090
- P0098
- P0104
- P0112
- P0154
- P0192
- P0307
- P0308
- P0321
- Nicio corespondență găsită
- Nicio corespondență găsită
P0037: semnificație, cauze, reparații
Codul de eroare P0037 indică un nivel redus al semnalului în circuitul electric al încălzitorului senzorului de oxigen montat în aval de convertizorul catalitic de pe partea primului cilindru al motorului.
Care este cauza erorii P0037?- Perturbarea alimentării cu energie electrică a dispozitivului. Acest lucru se produce la întreruperea conductorului, oxidarea contactelor, fisurarea conectorului, arderea siguranței fuzibile. Aceasta este cauzată de expunerea la efectele mecanice, termice sau chimice. Aceasta poate fi rezultatul salturilor de tensiune din sistemul electric de bord al automobilului.
- Scurtcircuitul. Acesta se produce din cauza deteriorării învelișului izolant și a contactului permanent al conductoarelor electrice între ele sau cu alte elemente.
- Arderea elementului de încălzire. Aceasta este cauzată de defecțiunea convertizorului catalitic și a instalației electrice, precum și de căderile bruște ale temperaturii, de exemplu, atunci când conduceți prin băltoace adânci sau în timpul spălării compartimentului motorului.
Dacă defecțiunea încălzitorului sondei lambda este cauzată de funcționarea defectuoasă a convertizorului catalitic, se poate majora consumul de carburant și motorul va începe să funcționeze neregulat. Totodată, în gazele arse apar impurități de sulf sau de carburant, iar toxicitatea acestora se majorează.
Reparațiile recomandateMai întâi de toate, este necesar să efectuați resetarea notificării cu ajutorul unui scaner OBD2, după care să efectuați un parcurs de probă. Apoi să scanați din nou automobilul și să analizați notificările apărute. Acest lucru va ajuta la identificarea mai rapidă a tipului defecțiunii. În continuare, urmează să fie inspectați conductorii și conectorii pentru a detecta dacă există fisuri sau indicii de topire. Verificați siguranța fixării acestora, convingeți-vă de lipsa întreruperilor interne și a scurtcircuitelor cu ajutorul unui multimetru și inspectați siguranța fuzibilă. Înlocuiți componentele defectate cu cele fără defecte. Conductivitatea contactelor oxidate poate fi restabilită prin curățarea acestora cu un agent special.
Cu ajutorul unui multimetru, trebuie să verificați capacitatea de funcționare a senzorului, măsurând rezistența dintre contactele elementului de încălzire. Dacă aceasta nu corespunde valorii nominale, componenta trebuie înlocuită. Pentru a asigura funcționarea îndelungată și regulată a noului senzor, poate fi necesar să se monteze un convertizor catalitic fără defecte, să se repare componentele motorului, ale sistemului de aprindere și de injecție.
Ce înseamnă codul P0030?
Indică o defecțiune a circuitului electric al încălzitorului senzorului de comandă a oxigenului, amplasat pe partea primului cilindru al motorului.
Ce înseamnă codul P0037?
Acest cod indică un semnal slab de la sonda lambda de diagnosticare, amplasată de pe partea primului cilindru al grupului motopropulsor.
Ce condiționează apariția acestuia?
Este vorba, de obicei, de întreruperea sau scurtcircuitul instalației electrice, de un defect de contact, de arderea siguranței fuzibile sau a elementului de încălzire propriu-zis.
Cât costă remedierea erorii?
Acest lucru depinde de volumul și de tipul lucrărilor de reparație. Puteți afla valoarea totală la un autoservice după efectuarea diagnosticării integrale.