montaj Brat Suspensie de unul singur

Înlocuire Brat Suspensie de sinestătător – instrucțiuni și tutoriale video

Ghiduri utile și sfaturi pentru înlocuire Brat Suspensie
Marca
Model
Categorie piese auto

Înlocuire Brat Suspensie: instrucțiuni pas cu pas

Schimbarea Brat Suspensie: tutoriale video

Cele mai vizualizate tutoriale video

  • Schimbare Brat oscilant spate și față cu propriile mâini - video online
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe RENAULT MEGANE 2 (LM) [TUTORIAL AUTODOC]
  • montaj Brat bascula cu propriile mâini - video instrucțiuni pe null null
    Cum se înlocuiește brat suspensie din spate pe FORD FOCUS 2 (DA) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Cum și când se schimba Brat oscilant stânga și dreapta null null: ghid video
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe BMW 3 (E46) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Scoate Brat bascula stânga și dreapta instrucțiunile online
    Cum se înlocuiește brat suspensie din spate pe VW GOLF 5 (1K1) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Sfaturi pentru schimbare Brat suspensie roata null
    Cum se înlocuiește brat suspensie din spate pe FORD FOCUS 2 (DA) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Explorați cum să reparatiia cu Brat suspensie roata stânga și dreapta null: ghid video
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe VW GOLF 4 (1J1) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Schimbare Brat oscilant spate și față cu propriile mâini - video online
    Cum se înlocuiește brat suspensie din spate pe VW PASSAT B6 (3C5) [TUTORIAL AUTODOC]
  • montaj Brat bascula cu propriile mâini - video instrucțiuni pe null null
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe VW PASSAT 5 (B5) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Cum și când se schimba Brat oscilant stânga și dreapta null null: ghid video
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe SKODA FABIA 1 (6Y5) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Scoate Brat bascula stânga și dreapta instrucțiunile online
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe AUDI A6 2 (C6) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Sfaturi pentru schimbare Brat suspensie roata null
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe FORD FOCUS 2 (DA) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Explorați cum să reparatiia cu Brat suspensie roata stânga și dreapta null: ghid video
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe Audi A4 B8 Sedan [TUTORIAL AUTODOC]
  • Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe VW GOLF 5 (1K1) [TUTORIAL AUTODOC]
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe VW GOLF 5 (1K1) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Cum se înlocuiește brat suspensie din spate pe VW GOLF 6 (5K1) [TUTORIAL AUTODOC]
    Cum se înlocuiește brat suspensie din spate pe VW GOLF 6 (5K1) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe VW PASSAT B6 (3C5) [TUTORIAL AUTODOC]
    Cum se înlocuiește brat suspensie din față pe VW PASSAT B6 (3C5) [TUTORIAL AUTODOC]
  • Cum se înlocuiește brat suspensie din spate pe VW TOURAN 1 (1T1, 1T2) [TUTORIAL AUTODOC]
    Cum se înlocuiește brat suspensie din spate pe VW TOURAN 1 (1T1, 1T2) [TUTORIAL AUTODOC]
Doriți să primiți mai multe informații utile?

Adresați întrebări, sau împărtășiți experiența dumneavoastră privind reparațiile, pe forumul auto. Abonați-vă la actualizări, pentru a nu rata noile ghiduri.

Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Instrucțiuni pentru Brat Suspensie schimbare - scanați codul QR
Scanați

Pentru a descărca aplicația:

  • - scanați codul QR
  • - descărcați din App Store
  • - descărcați din Google Play
Profilul dvs. este asistentul dvs. personal.

Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele

Schimbare Brat Suspensie stânga și dreapta - ghid de bune practici

Instrucțiuni video pentru schimbarea Brat Suspensie - un playlist de la AUTODOC CLUB

  • Schimbați Brat Suspensie de sine stătător - tutorial video gratuit
    Play all playlists
    Tutorial video despre înlocuirea braț suspensie roata | Instrucțiuni video de tip step-by-step
Brat Suspensie ghid de depanare cu propriile mâini
Sfaturile despre întreținerea mașinilor
  • Brat oscilant înlocuire și multe altele - video ghid gratuite
    Cum să evitați aburirea geamurilor automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
  • Sfaturile pentru schimbare Brat bascula
    Restaurarea farurilor | Sfaturi utile de la AUTODOC
  • Sfaturi de intretinere pentru Brat suspensie roata
    Ce trebuie să verificați, atunci când procurați un automobil second hand | Sfaturi de la AUTODOC
  • Brat oscilant sfaturi de service
    Cum să vopsiți un automobil cu vopsea aerosoli | Sfaturi utile de la AUTODOC

Întrebări frecvente despre înlocuirea brațelor de suspensie

Care sunt funcțiile brațelor de suspensie superioare și inferioare?

Funcțiile componentelor pot varia nesemnificativ în funcție de concepția constructivă a suspensiei. De exemplu, la suspensiile cu dublu braț triunghiular, brațele de suspensie superioare susțin partea superioară a fuzetei, ceea ce împiedică înclinarea longitudinală a roții în timpul conducerii. De asemenea, cele inferioare susțin fuzeta și, în același timp, susțin capătul inferior al amortizorului, pentru a preveni balansarea acestuia. Într-o suspensie multibraț, brațele de suspensie superioare transmit forțele transversale și conectează fuzeta cu subcadrul. Brațul inferior din față determină convergența roților. Brațul inferior din spate preia greutatea caroseriei prin intermediul arcului.

Care sunt indicii unui braț de suspensie defect

În cazul defectării brațului de suspensie, vehiculul poate trage într-o parte. Roțile se dezaxează. Anvelopele se uzează neuniform. Proprietățile de amortizare ale suspensiei sunt afectate, ceea ce se remarcă în special atunci când conduceți pe drumuri de calitate proastă. În timp ce conduceți, puteți auzi sunete distinctive: bătăie, scârțâit sau țăcănit. De regulă, acest lucru se întâmplă pe drumurile accidentate. Pe vreo suprafață plană, huruitul specific pot fi auzit de la suspensie și zgomotul strident de la sistemul de direcție. Poate apărea supravirarea sau subvirarea și poate exista o întârziere a reacției sistemului de direcție.

Este periculos să conduceți cu un braț de suspensie defect?

Un braț defect duce la o manevrabilitate necorespunzătoare, ceea ce are un efect negativ asupra siguranței rutiere. Există un risc înalt de derapare pe suprafețele alunecoase. Un braț de suspensie defect reprezintă un risc de înclinare excesivă a roții, ceea ce este foarte periculos atunci când conduceți cu viteze mari, deoarece puteți pierde controlul complet al automobilului.

Cum se defectează brațele de suspensie?

Cele mai vulnerabile elemente ale acestor componente sunt bucșele și articulațiile sferice. Primele se întăresc și crapă cu timpul, partea lor din cauciuc se poate desprinde de cea metalică. În ceea ce privește articulațiile sferice, se uzează inserția și bila, rezultând în apariția unui joc. Dacă înlocuirea nu este efectuată în timp util, elementele de fixare și locurile de montaj ale bucșelor și ale articulațiilor sferice se pot defecta din cauza sarcinilor înalte și a jocului. Acest lucru sporește riscul de defectare a brațului suspensiei atunci când roata trece peste vreun obstacol. Țineți cont de faptul că chiar și o piesă nouă se poate defecta din cauza vreunei lovituri puternice. În unele cazuri, rezistența componentelor se reduce din cauza coroziunii.

Pot înlocui un singur un braț de suspensie?

Puteți schimba doar brațul de suspensie deteriorat, dar este recomandat să înlocuiți aceste piese în perechi, îndeosebi dacă au fost utilizate timp îndelungat. Chiar și un braț de suspensie utilizat o perioadă scurtă de timp, poate avea diferite caracteristici tehnice față de o componentă nouă. În plus, piesele au aproximativ aceeași durată de exploatare. Prin urmare, defectarea uneia înseamnă că și cealaltă se va defecta în curând.

Cât durează înlocuirea brațelor de suspensie?

Înlocuirea acestor componente poate dura 1–5 ore. Procesul de demontare și instalare a pieselor este unul destul de laborios. Sculele de care veți avea nevoie includ un cric de ridicare și compresoare pentru arcuri. De asemenea, procedura presupune de obicei demontarea mecanismelor de frânare. După montarea brațelor de suspensie noi, indiferent dacă sunt superioare sau inferioare, este obligatoriu să aliniați roțile. Este important să efectuați procedura corespunzător, întrucât corectitudinea ei este deosebit de importantă pentru o durată de exploatare îndelungată a anvelopelor și a altor elemente ale suspensiei, pentru manevrabilitatea vehiculului și pentru siguranța rutieră.