Codul de erori P0174 - un ghid pas cu pas pentru diagnosticarea și remedierea acestuia
- P0420
- P0171
- P0300
- P0113
- P0340
- P0335
- P0128
- P0172
- P0011
- P0016
- P0102
- P0135
- P0299
- P0301
- P0401
- P0430
- P0087
- P0101
- P0141
- P0174
- P0302
- P0303
- P0304
- P0441
- P0442
- P0700
- P0014
- P0031
- P0106
- P0118
- P0446
- P0500
- P0010
- P0122
- P0134
- P0138
- P0325
- P0341
- P0443
- P0017
- P0030
- P0037
- P0089
- P0100
- P0107
- P0108
- P0121
- P0130
- P0234
- P0403
- P0449
- P0507
- P0012
- P0036
- P0110
- P0123
- P0131
- P0170
- P0351
- P0380
- P0440
- P0496
- P0505
- P0562
- P0705
- P0741
- U0100
- P0013
- P0120
- P0132
- P0133
- P0136
- P0137
- P0193
- P0238
- P0305
- P0306
- P0336
- P0352
- P0400
- P0404
- P0463
- P0480
- P0504
- P0606
- P0001
- P0105
- P0115
- P0117
- P0175
- P0183
- P0191
- P0201
- P0327
- P0328
- P0402
- P0405
- P0444
- P0501
- P0521
- P0650
- P0720
- U0101
- P0000
- P0021
- P0073
- P0088
- P0093
- P0103
- P0140
- P0155
- P0161
- P0332
- P0342
- P0345
- P0353
- P0354
- P0406
- P0410
- P0571
- P0638
- P0715
- P0740
- U0026
- U0073
- P0032
- P0038
- P0051
- P0068
- P0116
- P0125
- P0139
- P0202
- P0203
- P0204
- P0222
- P0230
- P0322
- P0339
- P0343
- P0344
- P0365
- P0411
- P0421
- P0506
- P0520
- P0597
- P0603
- P0607
- P0641
- P0670
- P0685
- P0717
- P0730
- U0001
- P0008
- P0015
- P0018
- P0022
- P0069
- P0157
- P0158
- P0190
- P0200
- P0223
- P0235
- P0236
- P0237
- P0243
- P0315
- P0316
- P0320
- P0330
- P0481
- P0522
- P0523
- P0600
- P0601
- P0683
- P0722
- P0731
- P0743
- P0753
- U0121
- U0155
- U0401
- U3000
- P0046
- P0053
- P0054
- P0057
- P0090
- P0098
- P0104
- P0112
- P0154
- P0192
- P0307
- P0308
- P0321
- Nicio corespondență găsită
- Nicio corespondență găsită
P0174: semnificație, cauze, reparații
Codul de eroare P0174 indică faptul că amestecul de aer-combustibil din unul dintre cilindrii din al doilea banc al motorului este prea slab.
Care este cauza erorii P0174?- Reducerea presiunii combustibilului. Motivul este performanța scăzută a pompei, murdărirea grilei filtrului și defectarea regulatorului. Cauzează perturbarea procesului de injecție.
- Înfundarea filtrului de combustibil, conductei, duzelor de pulverizare. Împiedică alimentarea și trecerea liberă a combustibilului.
- Depresurizarea sistemului de admisie. Deformarea sau ruperea garniturilor de etanșare a colectorului de admisie, fisurarea tuburilor de legătură determină pătrunderea unor cantități excesive de aer în camerele de combustie.
- Funcționarea defectuoasă a senzorului MAF și a sondei lambda. ECU-ul motorului recepționează un semnal incorect.
- Blocarea supapelor EGR și PCV în poziție deschisă. Determină pătrunderea unor cantități excesive de gaze de carter sau de eșapament înapoi în cilindrii motorului.
- Reducerea eficienței consumului de combustibil al automobilului.
- Dificultate la pornirea motorului și opriri spontane în timpul mersului.
- Turații instabile sau prea mari ale motorului la ralanti.
- Reducerea puterii motorului.
- Diminuarea dinamicii vehiculului, mișcări sacadate și vibrații în timpul accelerării.
- Rateu la aprindere.
- Înlocuirea filtrului de combustibil. Astfel poate fi ajustată circulația necesară a combustibilului.
- Restabilirea capacității de funcționare a pompei. Aceasta este dezasamblată, calibrată, prelucrată într-o baie cu ultrasunete, sunt montate garnituri de etanșare și componente metalice noi și apoi este testată pe stand.
- Înlocuirea regulatorului. Contribuie la asigurarea presiunii necesare a benzinei sau motorinei.
- Spălarea injectoarelor și a conductelor de combustibil. Este realizată cu ajutorul unor lichide de curățare speciale și acționării cu ultrasunete.
- Restabilirea etanșeității sistemelor de alimentare cu aer și combustibil. Constă în montarea tuburilor de legătură, a furtunurilor și garniturilor de etanșare noi.
- Instalarea senzorilor noi. Pentru verificarea senzorului MAF și a sondei lambda este utilizat multimetrul și osciloscopul. Uneori, pentru a restabili funcționarea este suficient să îndepărtați calamina de pe elementele sensibile, să curățați contactele conectorului electric de urmele de oxidare sau să înlocuiți cablurile de alimentare.
- Curățarea supapelor. În acest scop sunt folosite spray-uri speciale.
Ce înseamnă codul P0174?
Semnalizează faptul că în cilindrii din al doilea banc al motorului amestecul este sărac.
Care sunt cauzele apariției acestuia?
Prima și principala cauză ar putea fi lipsa de combustibil, cauzată de reducerea capacității de debit din conductele sistemului sau de presiunea scăzută din ele. A doua este prezența unei cantități excesive de aer în camera de combustie, cauzată de depresurizarea acesteia sau de scurgerea de vid în conducta de admisie.
Ar putea dispărea această notificare?
Apariția periodică a erorii este adesea cauzată de fixarea nesigură a conectorului senzorului sau murdăririi elementului sensibil. Pentru a evita deteriorarea altor componente sau unități efectuați o diagnosticare detaliată și remediați cauza principală.
Pot să conduc automobilul în acest caz?
Ar fi mai bine să renunțați la el. Această defecțiune nu trebuie ignorată, de aceea este recomandabil să contactați un atelier auto cât mai curând posibil. În caz contrar motorul ar putea fi deteriorat.