i-SHIFT — cutii de viteză pentru mașini Honda
i-SHIFT este o cutie de viteze automatizată, instalată pe unele mașini Honda. A fost scoasă pe piață în 2005. Deține atât modul de control automat, cât și modul manual. …
i-SHIFT este o cutie de viteze automatizată, instalată pe unele mașini Honda. A fost scoasă pe piață în 2005. Deține atât modul de control automat, cât și modul manual. …
ZF 4-9 HP sunt transmisii automate, produse în decursul anilor de către renumita companie germană ZF Friedrichshafen AG. Unele dintre ele nu se mai produc, pe când altele încă …
G-Tronic este o serie de transmisii automate, cu mod manual, instalate pe mașinile Mercedes-Benz și SsangYong. Primul G-Tronic a fost o cutie de viteze automată cu 4 viteze, scoasă …
Q-system este o cutie de viteze automată, cu posibilitatea de schimbare manuală. A fost instalată pe mașinile Alfa Romeo 156 echipate cu motoare V6 de 2.5 litri și putere …
I–Shift este o cutie de viteze automatizată, cu funcție de control manual, instalată pe camioanele Volvo. A fost dezvoltată de către inginerii grupului Volvo și se află în uz …
GM 5L40-E și 5L50 sunt cutii de viteze automate cu 5 viteze și funcție de control manual. Sunt produse din 1999. Sunt instalate pe un număr de mașini produse …
Porsche Doppelkupplung (PDK) este o cutie de viteză automată cu ambreiaj dublu, folosită la mașinile Porsche. Aceasta are control manual și combină avantajele transmisiei manuale și celei automate. Este …
Shiftronic este o funcție de schimbare manuală a vitezelor la transmisiile automate și automatizate de pe mașinile Hyundai și Kia. A fost prezentată pentru prima dată în anii 1990. …
CommandShift este numele funcției de schimbare manuală a vitezelor la transmisiile automate ale mașinilor Land Rover. Este folosită din 2003. Aceasta permite imitarea operării transmisiei manuale, care are o …
Xtronic CVT este o transmisie variabilă continuu controlată electronic, instalată pe multe modele Nissan, precum și pe unele modele Renault și Infiniti. Este produsă de pe la mijlocul anilor …
Tiptronic S este o transmisie automată , cu un software inteligent, instalată pe mașinile Porsche. În caz de nevoie, aceasta permite șoferului să schimbe vitezele și manual. Este o …
Cutia de viteze cu schimbare directă (DSG) este o cutie de viteze automată cu arbori multipli, ambreiaj dublu și controlată electronic. Este instalată pe multe mașini produse de Volkswagen …
Transmisia Ford 4F27E este o cutie de viteză clasică, cu control electronic, convertor de cuplu hidraulic și set de angrenaje planetare, instalată pe mașinile Ford și Mazda. Are 4 …
Geartronic este o cutie de viteze manumatică, cu convertor de cuplu hidraulic și funcția de mod manual, folosită pe autoturismele și vehiculele comerciale Volvo. A fost scoasă pe piață …
S tronic este o cutie de viteze automată,, cu ambreiaj dublu, instalată pe modelele Audi din 2005. Înainte, aceasta era numită DSG, ca la alte mașini produse de Volkswagen Group. …
JTD este o serie de motoare diesel, echipate cu sistem de injecíe direcție cu rampă comună, produse de Fiat Chrysler Automobiles. Sunt instalate pe vehiculele Fiat, Lancia și Alfa …
HDi, e-HDi, BlueHDi sunt motoare diesel cu turbocompresor și sistem de injecție a combustibilului cu rampă comună instalate pe vehiculele Citroën și Peugeot. Acestea se produc din 1998. În …
TD4, TDV6, TDV8 este o gamă de motoare diesel instalate pe vehiculele Land Rover. Este reprezentată de motoare cu turbocompresor. Majoritatea lor sunt echipate cu sistem de injecție directă …
CRDi sunt motoare diesel instalate pe mașinile Hyundai și KIA, unde pentru alimentarea cu combustibil se folosește un sistem de injecție cu rampă comună. Acestea sunt echipate cu turbocompresoare …
CDI sunt motoare diesel cu sistem de injecție directă cu rampă comună, instalate pe diferite modele de mașini Mercedes-Benz. Aceste motoare au apărut în 1997 și pot avea 4, …