Act de renunțare
Cum să schimbați cilindru frana la un automobil – ghid de înlocuire
descărcări:
24
Vizualizările:
185
Cum să schimbați cilindrul receptor al frânei cu tambur [TUTORIAL AUTODOC]


Șurubelniță dreaptă
Cheie port tarod
Cheie Torx
Șurubelnițe Torx
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților
Chei tubulare de impact
Lubrifiant ceramic
Spray curățare frâne
Cric auto
Rețineți!
- Cilindrul roții reprezintă elementul de acționare din sistemul de frânare cu tambur
- Defecțiunea cilindrului este cel mai adesea cauzată de coroziune sau de garniturile de etanșare uzate
- 1.
Pentru a accesa cilindrul roții, demontați roata și tamburul de frână. Înlocuirea necesită un elevator pentru automobile sau un cric, un suport de tip capră și cale de roțiImportant!Tamburul de frână poate fi o componentă separată sau integrată cu rulmentul roții - 2.
Pentru a demonta piesa cu rulment integrat, îndepărtați capacul elementului de fixare și deșurubați tamburul - 3.
Tamburul de frână este, de asemenea, ținut în loc datorită saboților de frână. Pentru a demonta tamburul trebuie să slăbiți cablul frânei de mânăRețineți!Acesta este accesat din interiorul vehiculului, din zona consolei centrale sau de sub automobil - 4.
Utilizați un cap de cheie tubulară lungă pentru a slăbi cablul frânei de mânăImportant!Vă rugăm să rețineți că nu este întotdeauna suficient doar să slăbiți cablurile pentru a demonta cu ușurință tamburulDe exemplu, acesta se poate lipi de suprafața butucului roții sau mecanismul de reglare a frânei poate ține despărțiți saboții de frână - 5.
Unele vehicule dispun de un orificiu de acces la regulator, aflat în placa de fixare a tamburului de frână. Astfel puteți accesa rapid angrenajul de reglare a saboților de frână. Rotiți-l pentru a apropia saboții și a facilita demontarea tamburului de frână - 6.
Dacă nu există niciun orificiu de acces la regulator, procedura poate fi efectuată prin intermediul găurii pentru șurubul roțiiImportant!Totuși, dacă mecanismul este foarte corodat, reglarea nu poate avea locÎn astfel de cazuri, pentu demontare este utilizat un ciocan glisant sau un extractor special - 7.
Dacă saboții de frână încă mai blochează tamburul de frână, împingeți-i prin spațiul liber în timp ce scoateți tamburulAUTODOC recomandă:În cazul defectării componentelor de fixare ale saboților de frână veți avea nevoie de o trusă de reparații - 8.
Dacă suprafața tamburului este lipită de butucul roții, bateți cu ciocanul suprafața exterioară a acestuiaRețineți!Unii tamburi dispun de găuri de mentenanță filetateÎn ele sunt înșurubate șuruburi potrivite pentru facilitarea demontării tamburului - 9.
Verificați dacă mecanismul de reglare al frânei este în stare de funcționare, precum și starea manetei sale, a arcurilor, a saboților de frână și a tamburului. Instalați piese noi, dacă este necesar - 10.
Dacă toate piesele sunt în stare bună, ar trebui doar să desfaceți saboții de frână, astfel încât să puteți scoate cilindrul de frână - 11.
Curățați suprafața de lucru din partea din spate a plăcii de fixare - 12.
În timpul deșurubării conductei, fixați cea mai apropiată îmbinare flexibilă pentru a evita scurgerea lichidului de frână - 13.
Pentru a împiedica rotirea conductei de frânare, slăbiți îmbinarea prin rotirea treptată a acesteia - 14.
Deșurubați elementele de fixare ale cilindrului roții și scoateți cilindrulAUTODOC recomandă:Verificați dacă vârful conic al conductei de frânare este murdar sau deteriorat - 15.
Plasați capacul cilindrului vechi pe conducta de frânare pentru a împiedica pătrunderea murdăriei în conducta pentru lichidul de frână - 16.
Curățați locul de montare al cilindrului roții - 17.
Scoateți capacul de protecție de pe noul cilindru - 18.
În timp ce introduceți conducta de frânare, plasați cilindrul în locul de montare al acestuiaAtenție!Asigurați-vă că marginile saboților de frână nu deteriorează burdufurile de protecție ale cilindrilor roților - 19.
Strângeți toate elementele de fixare la cuplul de strângere recomandat de către constructorul de automobile - 20.
Verificați dacă partea filetată a fitingului conductei de frânare corespunde filetului găurii de montareImportant!Piesa ar trebui să fie aliniată corect atunci când aceasta este instalată - 21.
Evacuați aerul din sistemul de frânare în conformitate cu instrucțiunile constructorului de automobile
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sistem de franare: Tutorialele populare de mentenanță
Top ghiduri de reparații
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ








































