
Act de renunțare
Cum să schimbați cablu frana de mana la un automobil – ghid de înlocuire
descărcări:
564
Vizualizările:
4181
Cum să schimbați cablul frânei de parcare [TUTORIAL AUTODOC]


un set de scule corespunzătoare
spray de curățare universal
perie de sârmă
Spray WD-40
clește
un set de scule pentru demontarea finisajului din plastic
o trusă de scule pentru reparația frânelor cu tamburi
Rețineți!
- Mecanismul frânei de staționare contribuie la reținerea autovehiculului în poziție atunci când acesta este parcat
- Cablurile frânei de staționare transmit forța de la maneta frânei de staționare din habitaclu la mecanismele de frânare ale roților
- Se recomandă schimbarea simultană a tuturor cablurilor, deoarece acestea au aproximativ aceeași durată de exploatare
- Studiați concepția constructivă și amplasarea cablurilor frânei de staționare
- 1.Elementele de fixare care unesc cablurile la maneta frânei de staționare din habitaclu sunt amplasate sub consola centrală sau sub aceasta, pe partea inferioară a automobilului
- 2.Scoateți consola centrală
- 3.Slăbiți întinderea cablurilor
- 4.Demontați roțile din spateFrâna de staționare poate utiliza următoarele tipuri de mecanisme de frânare ale roțilorEtrierele din spate cu componentele integrate ale frânei de staționareSaboți de frână care sunt amplasați în interiorul unui tambur sau al unui disc
- 5.În primul caz, decuplați pur și simplu cablurile de la suporturile cablurilor de pe etriere
- 6.Pentru cel de-al doilea tip, trebuie să demontați etrierele, suporturile etrierelor și discurile sau tamburii de frânăTamburul sau discul de frână poate fi dificil de scos;fie pentru că suprafața acestuia este lipită de butuc sau de alt locaș de montarefie pentru că saboții frânei de staționare o mențin în poziție
- 7.În cel de-al doilea caz, slăbiți regulatorul sabotului de frână
- 8.Angrenajul regulatorului poate fi accesat prin orificiul șurubului roții sau prin orificiul butucului
- 9.Orificiul de acces la regulator poate fi amplasat în placa de suport a frânei. În acest caz, reglarea se efectuează din partea din spate a plăcii de suport a frâneiImportant!Dacă regulatorul este blocat și tamburul sau discul este dificil de demontat, va fi necesară o sculă specială
- 10.Puteți lovi ușor tamburul de frână cu un ciocan pentru a facilita demontarea sau să înșurubați șuruburi în găurile sale de întreținere, dacă există
- 11.Verificați starea regulatorului frânei, a mecanismului de reglare, a arcurilor saboților de frână și a tamburului sau a discului. Înlocuiți-le acolo unde este necesar
- 12.Accesați elementele de fixare ale cablurilor; în funcție de concepția constructivă, poate fi necesar să demontați mai întâi saboții
- 13.Atrageți atenția la poziția tuturor elementelor și respectați elementele de proiectare ale acestora
- 14.Acționați în mod consecutiv, mai întâi pe o parte a axului, apoi pe celălalt
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 1
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sistem de franare: Tutorialele populare de mentenanță
Top ghiduri de reparații
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ