Cum să schimbați: arc spiral din spate la Fiat Bravo 2 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
2
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
FIAT BRAVO II (198) 1.4 16V (198AXS1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXM1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXD1A),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 LPG (198AXA1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXB1A),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXC1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 (198AXA1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXG1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXF1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXL1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXE1A),
FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXN1B)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din spate FIAT BRAVO 2 (198) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru BRAVO II (198) și alte modele FIAT
Înlocuirea: arc spiral – Fiat Bravo 2. Profesioniștii recomandă:
Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei spate trebuie înlocuite simultan.
Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei spate.
Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: arc spiral – Fiat Bravo 2. Efectuați următorii pași:
Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 3
Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 4
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Fiat Bravo 2
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Susțineți bara de torsiune spate. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 7
Curățați elementele de fixare ale amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 8
Înșurubați elementul de fixare inferior al amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți un port tarod.
Pasul 9
Îndepărtați suportul de sub grinda punții din spate.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Fiat Bravo 2. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 10
Susțineți bara de torsiune spate. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 11
Înșurubați elementul de fixare inferior al amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți un port tarod.
Pasul 12
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.
AUTODOC recomandă:
Fiat Bravo 2 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 13
Îndepărtați arcul.
Pasul 14
Inspectați suporturile de cauciuc ale arcului suspensiei. Înlocuiți-le dacă este cazul.
Pasul 15
Curățați suporturile arcurilor elicoidale. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 16
Trageți în jos puntea spate a suspensiei. Folosiți o rangă.
Pasul 17
Instalați arcul elicoidal împreună cu suporturile de cauciuc în locurile de montare.
Pasul 18
Susțineți bara de torsiune spate. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 19
Înșurubați elementul de fixare de jos al amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №19.
Pasul 20
Îndepărtați suportul de sub grinda punții din spate.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Fiat Bravo 2. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 21
Susțineți bara de torsiune spate. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 22
Strângeți elementul de fixare inferior al amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 23
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Fiat Bravo 2
Pasul 24
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 25
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 26
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul FIAT Bravo II Hatchback (198)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru FIAT BRAVO II (198)
Vezi mai mult
Cum să îndepărtezi rugina | Sfaturi utile de la AUTODOC
Restaurarea farurilor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvente 5 erori la efectuarea lucrărilor în compartimentul motorului | AUTODOC
Cum să economisești banii atunci când cumperi piese auto
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la FIAT BRAVA