
Act de renunțare
Cum să schimbați: ansamblu telescop arc din față la Fiat Bravo 2 | Ghid de înlocuire
descărcări:
3
Vizualizările:
23
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
FIAT BRAVO II (198) 1.4 16V (198AXS1B), FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXM1B), FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXD1A), FIAT BRAVO II (198) 1.4 LPG (198AXA1B), FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXPIB), FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXB1A), FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXC1B), FIAT BRAVO II (198) 1.4 (198AXA1B), FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXG1B), FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXF1B), FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXL1B), FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXE1A), FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXN1B) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
FIAT BRAVO II (198) 1.4 16V (198AXS1B), FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXM1B), FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXD1A), FIAT BRAVO II (198) 1.4 LPG (198AXA1B), FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXPIB), FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXB1A), FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXC1B), FIAT BRAVO II (198) 1.4 (198AXA1B), FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXG1B), FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXF1B), FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXL1B), FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXE1A), FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXN1B) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește telescopul amortizorului față FIAT BRAVO 2 (198) [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Amortizor pentru BRAVO II (198) și alte modele FIAT
amortizor
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Vaselina pe bază de cupru
Bit HEX nr. H6.
Cheie combinată №15
Cheie combinată №17
Cheie combinată №19
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.15
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.19
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie port tarod
Rangă metalică
Presă hidraulică pentru arcuri
Cric hidraulic cutie de viteze
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
AUTODOC recomandă:
- Ambele telescoape ale amortizoarelor suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru telescopul de amortizor stânga și cel de dreapta a suspensiei frontale.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Fiat Bravo 2. Efectuați următorii pași:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.
- Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
- Pasul 3Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 4Scoateți banda de cauciuc.
- Pasul 5Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19.
- Pasul 6Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 7Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 8Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 9Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Fiat Bravo 2. Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 10Scoateți roata.
- Pasul 11Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor. Folosiți o rangă.
- Pasul 12.1Curățați elementele de fixare ce conectează bieleta antiruliu la telescopul amortizorului și pe cele ce conectează telescopul amortizorului la portfuzetă.Pasul 12.2Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 13Slăbiți piulița și îndepărtați bara de stabilizare de pe suportul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 14Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 15Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №15. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți un port tarod.
- Pasul 16Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 17Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
- Pasul 18Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.AUTODOC recomandă:Fiat Bravo 2 – Pentru evitarea leziunilor, țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare.
- Pasul 19Extrageți bara de sprijin amortizor.
- Pasul 20Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Fiat Bravo 2. Profesioniștii recomandă:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 21Comprimați arcul.
- Pasul 22Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 23Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 24Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
- Pasul 25Slăbiți arcul elicoidal.
- Pasul 26Îndepărtați arcul.
- Pasul 27Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.
- Pasul 28Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Fiat Bravo 2. AUTODOC recomandă:Examinați cu atenție burduful, tamponul și bara de sprijin amortizor. Înlocuiți aceste componente în caz de necesitate.Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
- Pasul 29Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri.
- Pasul 30Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
- Pasul 31Montați arcul pe amortizor.
- Pasul 32Comprimați arcul.
- Pasul 33Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
- Pasul 34Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Fiat Bravo 2. Sfatul util:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
- Pasul 35Decomprimați arcul.
- Pasul 36Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
- Pasul 37Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul FIAT Bravo II Hatchback (198)
Tutorialele populare de mentenanță pentru FIAT BRAVO II (198)
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Telescoape la diferite modele FIAT BRAVO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru FIAT BRAVO II (198)
Vezi mai mult
- 7 indicii ale injectoarelor de combustibil defectate | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să confecționezi singur un banc de testare a injectoarelor
- 7 indicii esențiale ale unui demaror nefuncțional
- 5 cele mai frecvente cauze ale scurgerilor de ulei | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la FIAT BRAVO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ