Act de renunțare
Cum să schimbați arc spiral la un automobil – ghid de înlocuire
descărcări:
71
Vizualizările:
667
Cum să schimbați arcul spiral [TUTORIAL AUTODOC]


Cheie port tarod
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților
Chei tubulare de impact
presă hidraulică pentru arcuri
presă pentru arcuri
Cric auto
Presă arcuri
Rețineți!
- În funcție de nivelul de dotare al automobilului, pot fi instalate diferite arcuri elicoidale
- Rigiditatea acestora depinde de numărul de spire și de diametrul sârmei
- Arcurile se află mereu sub sarcină, fapt care cauzează cu timpul pierderea proprietăților
- Presiunea excesivă exercitată asupra arcurilor și coroziunea pot cauza ruperea spirelor acestora
- 1.
Înainte de a începe lucrările, familiarizați-vă cu concepția constructivă a suspensieiImportant!Arcul poate fi o componentă montată separat sau poate face parte din jamba suspensieiArcurile montate separat pot fi instalate pe o suspensie dependentă (corpul osiei) sau independentăÎn cazul din urmă, brațul suspensiei este acționat cu arc - 2.
În primul rând, corpul osiei ar trebui să fie puțin ridicat cu cricul, deoarece amortizorul limitează cursa arcului. Și suspensia trebuie ridicată cu cricul, pentru a împiedica ruperea bucșelor - 3.
Pentru a scoate un arc de la o suspensie dependentă, deșurubați elementele de fixare inferioare ale amortizorului - 4.
Înainte de a purcede la efectuarea lucrărilor, asigurați-vă că toți senzorii și cablurile sunt deconectate de la suspensie - 5.
Inspectați suporturile și înlocuiți-le dacă este necesarRețineți!Dacă sunt uzate, veți auzi un zgomot de scârțâit în timpul funcționării arcurilor - 6.
Curățați locașurile de montare de pe caroserie și de pe componentele suspensiei automobilului - 7.
Înșurubați elementele de fixare care cuplează amortizoarele la suspensie fără a le strângeAUTODOC recomandă:Strângeți elementele de fixare numai după ce ați ridicat cu cricul corpul osiei până la poziția standardÎn poziția standard, suspensia suportă greutatea automobilului coborâtUtilizați cuplul de strângere recomandat de către constructorul automobilului - 8.
În cazul de față, ridicați în primul rând puțin cu cricul brațul suspensiei și slăbiți elementele de fixare - 9.
Dacă există șuruburi de reglare a unghiului de cădere a roților, aveți grijă să le marcați. Acestea vor avea rol de referință la montarea elementelor de fixare la loc - 10.
Ridicați puțin cu cricul brațul suspensiei pentru a compensa acțiunea arcului - 11.
Slăbiți toate elementele de fixare ale brațului suspensiei fără a le deșuruba completImportant!Acest lucru este necesar pentru a preveni deteriorarea bucșelor la retragerea în lateral a brațului - 12.
Scoateți elementul de fixare de pe o parte a brațului suspensiei și coborâți brațul în timpul coborârii cricului pentru cutia de viteze - 13.
Asigurați-vă că arcul este decomprimat complet și apoi scoateți-l - 14.
Curățați locașul de montare și instalați un arc nou. - 15.
Reasamblați toate componentele în ordine inversăAtenție!Din cauza forței mari a arcului, există riscul de deplasare a piesei ridicate cu criculPentru a evita acest lucru, aceasta trebuie să fie fixată în siguranță - 16.
Ajustați elementele de fixare conform marcajelor - 17.
Ridicați cu cricul brațul suspensiei astfel încât bucșele să ocupe poziția standard și strângeți elementele de fixareRețineți!Jamba suspensiei poate fi montată fie pe axul din față, fie pe cel din spateAceasta va trebui scoasă pentru a înlocui arcul
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Amortizare: Tutorialele populare de mentenanță
Top ghiduri de reparații
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ





































