CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk și mPower: motoare diesel Mahindra cu Sistem de injecție cu punte comună

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk și mPower: motoare diesel Mahindra cu Sistem de injecție cu punte comună

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk și mPower sunt în principal motoare diesel turbo cu sistem de injecție cu rampă comună. Acestea sunt instalate pe diverse modele Mahindra. Majoritatea acestor motoare sunt dezvoltări proprii ale producătorului indian Mahindra și Mahindra Ltd. Unele au fost realizate în colaborare cu Groupe PSA (acum Stellantis).

Trăsăturile motoarelor CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk și mPower

Aceste motoare pot avea bloc motor din fontă sau aluminiu. Pentru a reduce greutatea, galeria de admisie este uneori din plastic. Unele versiuni au turbocompresor dublu sau cu geometrie variabilă în locul unuia obișnuit.

Motoare CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk și mPower populare

Nume Capacitate, L Număr de cilindri Putere maximă, hp Cuplu maxim, N·m Modele Mahindra echipate cu această versiune
mHawk 1.5 3 71–100 195–240 TUV300 (2015–prezent)
2.2 4 120–155 290–360 Scorpio (2002–prezent); Thar (2020–prezent); Xylo (2012–2019)
mFalcon 1.2 3 90 200 KUV100 (2016–prezent)
mPower 7.2 6 280 1050 Blazo X 2020
mEagle 2.5 4 112–114 240–260 Xylo (2009–2014)
M2DiCR 2.5 4 63 195 Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020)
CRDe 2.5 4 94–105 218–247 Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020)
2.2 4 120 Goa 2010

    Profilul dvs. este asistentul dvs. personal.

    Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele