
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din spate la BMW E60 | Ghid de înlocuire
descărcări:
5
Vizualizările:
162
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
BMW 5 Sedan (E60) 520 i, BMW 5 Sedan (E60) 530 i, BMW 5 Sedan (E60) 530 d, BMW 5 Sedan (E60) 525i, BMW 5 Sedan (E60) 545i, BMW 5 Sedan (E60) 525 d, BMW 5 Sedan (E60) 535 d, BMW 5 Sedan (E60) 530i, BMW 5 Sedan (E60) 523 i, BMW 5 Sedan (E60) 525i, BMW 5 Sedan (E60) 540i, BMW 5 Sedan (E60) 550i, BMW 5 Sedan (E60) 530d, BMW 5 Sedan (E60) 525xi, BMW 5 Sedan (E60) 530 xi, BMW 5 Sedan (E60) 530 xd, BMW 5 Sedan (E60) 525 d, BMW 5 Sedan (E60) 520d, BMW 5 Sedan (E60) 535 d, BMW 5 Sedan (E60) 525 i, BMW 5 Sedan (E60) 525xi, BMW 5 Sedan (E60) 523i, BMW 5 Sedan (E60) 525 d, BMW 5 Sedan (E60) 530 d, BMW 5 Sedan (E60) 530 xd, BMW 5 Sedan (E60) 530i, BMW 5 Sedan (E60) 530 xi, BMW 5 Sedan (E60) 530 i, BMW 5 Sedan (E60) 535i, BMW 5 Sedan (E60) 525xd, BMW 5 Sedan (E60) 520d, BMW 5 Sedan (E60) 520i, BMW 5 Sedan (E60) 520 i, BMW 5 Sedan (E60) 525 i xDrive, BMW 5 Sedan (E60) 530 i xDrive, BMW 5 Sedan (E60) 525d xDrive, BMW 5 Sedan (E60) 530 d xDrive, BMW 5 Sedan (E60) 530 d, BMW 5 Sedan (E60) 520i, BMW 5 Sedan (E60) 540i, BMW 5 Sedan (E60) 523i, BMW 5 Sedan (E60) 530i, BMW 5 Sedan (E60) 525 i, BMW 5 Sedan (E60) 525 i, BMW 5 Sedan (E60) 528i, BMW 5 Sedan (E60) 530xi 3.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
BMW 5 Sedan (E60) 520 i, BMW 5 Sedan (E60) 530 i, BMW 5 Sedan (E60) 530 d, BMW 5 Sedan (E60) 525i, BMW 5 Sedan (E60) 545i, BMW 5 Sedan (E60) 525 d, BMW 5 Sedan (E60) 535 d, BMW 5 Sedan (E60) 530i, BMW 5 Sedan (E60) 523 i, BMW 5 Sedan (E60) 525i, BMW 5 Sedan (E60) 540i, BMW 5 Sedan (E60) 550i, BMW 5 Sedan (E60) 530d, BMW 5 Sedan (E60) 525xi, BMW 5 Sedan (E60) 530 xi, BMW 5 Sedan (E60) 530 xd, BMW 5 Sedan (E60) 525 d, BMW 5 Sedan (E60) 520d, BMW 5 Sedan (E60) 535 d, BMW 5 Sedan (E60) 525 i, BMW 5 Sedan (E60) 525xi, BMW 5 Sedan (E60) 523i, BMW 5 Sedan (E60) 525 d, BMW 5 Sedan (E60) 530 d, BMW 5 Sedan (E60) 530 xd, BMW 5 Sedan (E60) 530i, BMW 5 Sedan (E60) 530 xi, BMW 5 Sedan (E60) 530 i, BMW 5 Sedan (E60) 535i, BMW 5 Sedan (E60) 525xd, BMW 5 Sedan (E60) 520d, BMW 5 Sedan (E60) 520i, BMW 5 Sedan (E60) 520 i, BMW 5 Sedan (E60) 525 i xDrive, BMW 5 Sedan (E60) 530 i xDrive, BMW 5 Sedan (E60) 525d xDrive, BMW 5 Sedan (E60) 530 d xDrive, BMW 5 Sedan (E60) 530 d, BMW 5 Sedan (E60) 520i, BMW 5 Sedan (E60) 540i, BMW 5 Sedan (E60) 523i, BMW 5 Sedan (E60) 530i, BMW 5 Sedan (E60) 525 i, BMW 5 Sedan (E60) 525 i, BMW 5 Sedan (E60) 528i, BMW 5 Sedan (E60) 530xi 3.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se inlocuiesc rulmentul butucului roții din spate pe BMW 5 E60 TUTORIAL | AUTODOC

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru 5 Sedan (E60) și alte modele BMW
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №10
Cheie combinată №18
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.19
Capăt cheie tubulară nr.21
Capăt cheie tubulară nr.24
Capăt cheie tubulară nr.36
Capăt cheie tubulară nr.E12
Capăt cheie tubulară nr.E14
Bit HEX nr. H6.
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Șurubelniță Dreaptă
Rangă metalică
Ciocan cu cap moale
Extractor butuc cu ciocan de impact
Daltă plată
Ciocan
Poanson
Set extractoare bucșe și rulmenți
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – BMW E60. Profesioniștii recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs BMW E60.
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: rulment roata – BMW E60. Efectuați următorii pași:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 3Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: rulment roata – BMW E60. Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Desfaceți piulița de fixare a butucului de roată. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
- Pasul 7Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 8Scoateți piulița de fixare.Pasul 9Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 10Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 11Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia. Folosiți o șurubelniță dreaptă.Înlocuirea: rulment roata – BMW E60. AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 12Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 13Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 14Scoateți discul de frână. Folosiți un ciocan de cauciuc.
- Pasul 15Cu un extractor, scoateți butucul din rulment. Folosiți extractorul de butuc cu ciocan de impact.
- Pasul 16Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Folosiți un ciocan de cauciuc.
- Pasul 17Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 18Deșurubați elementul de fixare față ce unește portfuzeta spate cu brațul suspensiei. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №24. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 19Deșurubați elementul de fixare din spate, ce conectează brațul de control la subcadru. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 20Deșurubați elementul de fixare ce unește bara stabilizatoare cu brațul de suspensie. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 21Deșurubați elementul de fixare din spate, ce conectează brațul de control la subcadru. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 22Scoateți elementul de fixare spate al brațului de control. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
- Pasul 23Curățați elementele de fixare ale senzorului de nivelare a farurilor. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 24Deșurubați elementele de fixare ale senzorului de nivelare a farurilor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №10. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 25Deșurubați elementele de fixare ale senzorului de reglare a înălțimii farurilor.
- Pasul 26Scoateți elementul de fixare spate al brațului de control. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
- Pasul 27Îndepărtați tija de stabilizare transversală.Pasul 28Decuplați brațul suspensiei. Folosiți o rangă.
- Pasul 29Deșurubați bolțurile de fixare ale arborelui de antrenare a reductorului. Utilizați o cheie tubulară №E12. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 30Scoateți arborele de antrenare. Folosiți un ciocan de cauciuc.
- Pasul 31Deșurubați bolțurile de fixare ale rulmentului butucului roții din spate. Utilizați o cheie tubulară №E14. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 32Scoateți șuruburile de fixare. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
- Pasul 33Îndepărtați rulmentul butucului roții. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
- Pasul 34Presați butucul roții în inelul intern al rulmentului. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Folosiți un ciocan.
- Pasul 35Instalați noul butuc al roții împreună cu rulmentul respectiv.
- Pasul 36Instalați șuruburile de fixare.
- Pasul 37Strângeți elementul de fixare al rulmentului butucului de roată. Utilizați o cheie tubulară №E14. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 30 Nm.+90°AUTODOC recomandă:Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
- Pasul 38Instalați arborele de antrenare.
- Pasul 39Strângeți bolțurile care fixează arborele de antrenare de reductor. Utilizați o cheie tubulară №E12. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 52 Nm.AUTODOC recomandă:Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
- Pasul 40Cuplați brațul suspensiei.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul BMW 5 Sedan (E60)
Tutorialele populare de mentenanță pentru BMW E60
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele BMW 5 SERIES
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru BMW 5 Sedan (E60)
Vezi mai mult
- Cum să înlături zgârieturile de pe componentele din materiale plastice ale automobilului | AUTODOC
- Cum să înlocuiești singur un parbriz | Sfaturi utile de la AUTODOC
- 6 produse de top pentru îmbunătățirea automobilului tău | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Restaurarea cutiei de viteze manuale de unul singur | Restaurarea transmsiei – Partea 3
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la BMW 5 SERIES
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ