
Act de renunțare
Cum să schimbați: arc spiral din spate la BMW E39 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
1
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
BMW 5 Sedan (E39) 520i, BMW 5 Sedan (E39) 525tds, BMW 5 Sedan (E39) 523i, BMW 5 Sedan (E39) 528i, BMW 5 Sedan (E39) 540i, BMW 5 Sedan (E39) 535i, BMW 5 Sedan (E39) 525 td, BMW 5 Sedan (E39) 530 d, BMW 5 Sedan (E39) M5, BMW 5 Sedan (E39) 535i, BMW 5 Sedan (E39) 520 d, BMW 5 Sedan (E39) 525 d, BMW 5 Sedan (E39) 520 i, BMW 5 Sedan (E39) 530 d, BMW 5 Sedan (E39) 530 i … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
BMW 5 Sedan (E39) 520i, BMW 5 Sedan (E39) 525tds, BMW 5 Sedan (E39) 523i, BMW 5 Sedan (E39) 528i, BMW 5 Sedan (E39) 540i, BMW 5 Sedan (E39) 535i, BMW 5 Sedan (E39) 525 td, BMW 5 Sedan (E39) 530 d, BMW 5 Sedan (E39) M5, BMW 5 Sedan (E39) 535i, BMW 5 Sedan (E39) 520 d, BMW 5 Sedan (E39) 525 d, BMW 5 Sedan (E39) 520 i, BMW 5 Sedan (E39) 530 d, BMW 5 Sedan (E39) 530 i … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din spate BMW 520i (E39) [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru 5 Sedan (E39) și alte modele BMW
Arc spiral
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №16
Cheie combinată №22
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.21
Capăt cheie tubulară nr.22
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie de amortizoare nr. DD6
Cheie port tarod
Rangă metalică
Extractor din plastic pentru ornamente tapițerie
Șurubelniță phillips
Presă hidraulică pentru arcuri
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
Înlocuirea: arc spiral – BMW E39. Sfatul util:
- Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei spate trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei spate.
- Atenție! Opriți motorul înainte de a începe orice lucrare - BMW E39.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Demontați partea inferioară a scaunului din spate.
- Pasul 2Deșurubați elementele de fixare ale spătarului scaunului din spate. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 3Demontați tetierele scaunului din spate.
- Pasul 4Demontați spătarul scaunului din spate.
- Pasul 5Scoateți panoul lateral din plastic. Folosiți un instrument de demontat tapițerii.
- Pasul 6Deșurubați suportul tetierei scaunului din spate. Folosiți o șurubelniță Phillips.
- Pasul 7Demontați clemele raftului din spate.
- Pasul 8Deșurubați raftul din spate.
- Pasul 9Deșurubați elementele de fixare ale difuzoarelor. Folosiți o șurubelniță Phillips.
- Pasul 10Detașați conectorul difuzorului.
- Pasul 11Demontați difuzoarele.
- Pasul 12Pliați izolarea fonică interioară în sus.
- Pasul 13Scoateți capacul suportului telescopului amortizorului.
- Pasul 14Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 15Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 16Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 17Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 18Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: arc spiral – BMW E39. AUTODOC recomandă:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 19Scoateți roata.
- Pasul 20Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 21Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de bara stabilizatoare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 22Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
- Pasul 23Deconectați senzorul de uzură al plăcuțelor de frână. Folosiți o rangă.Rețineți!Unele mașini nu sunt echipate cu senzor de uzură a plăcuțelor de frână.
- Pasul 24Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 25Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 26Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 27Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți un port tarod.
- Pasul 28Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 29Îndepărtați suportul de sub braț.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: arc spiral – BMW E39. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
- Pasul 30Curățați elementele de fixare ale telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 31Deșurubați elementul de fixare inferior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți un port tarod.
- Pasul 32Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 33Deconectați cablajul senzorului ABS.
- Pasul 34Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 35Deșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control la fuzeta spate. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 36Deșurubați elementul care fixează brațul pe grindă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16.
- Pasul 37Desprindeți partea de jos a ansamblului amortizor-arc. Folosiți o rangă.
- Pasul 38Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 39Îndepărtați brațul.
- Pasul 40Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.
- Pasul 41Extrageți bara de sprijin amortizor.
- Pasul 42Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: arc spiral – BMW E39. Experții AUTODOC recomandă:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 43Comprimați arcul.
- Pasul 44Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 45Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți o cheie de amortizoare DD№6. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 46Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
- Pasul 47Slăbiți arcul elicoidal.
- Pasul 48Îndepărtați arcul.
- Pasul 49Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: arc spiral – BMW E39. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
- Pasul 50Montați arcul pe amortizor.
- Pasul 51Instalați scutul de protecție împotriva prafului și tamponul pe noul amortizor.
- Pasul 52Comprimați arcul.
- Pasul 53Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
- Pasul 54Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți o cheie de amortizoare DD№6. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 27 Nm.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
- Pasul 55Decomprimați arcul.
- Pasul 56Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
- Pasul 57Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
- Pasul 58Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Nu îl strângeți.AUTODOC recomandă:Important! Țineți bara de suspensie atunci când înșurubați șuruburile de fixare. BMW E39
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul BMW 5 Sedan (E39)
Tutorialele populare de mentenanță pentru BMW E39
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Arc la diferite modele BMW 5 SERIES
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru BMW 5 Sedan (E39)
Vezi mai mult
- De ce scârțâie frânele? | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să repari singur o bară de protecție | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Ce trebuie de făcut dacă climatizorul auto nu funcționează corect | Sfaturi de la AUTODOC
- Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la BMW 5 SERIES
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ