
XDi este o serie de motoare diesel turbo echipate cu sistem de injecție cu rampă comună. Aceste motoare sunt instalate pe mașinile SsangYong. Au apărut prima dată în 2004. Au 4 sau 5 cilindri dispuși în linie. În general sunt copii licențiate ale motoarelor Mercedes-Benz, deși unele sunt dezvoltări proprii ale companiei SsangYong Motor.
Motoare XDi populare
| Cod | Capacitate motor, l | Număr de cilindri | Număr de supape | Putere maximă, hp | Cuplu maxim, N⋅m | Început producție | Modele echipate cu acest tip de motor |
| D27DT | 2.7 | 5 | 20 | 161–176 | 340–357 | 2004 | Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I și II. |
| D20DT | 2.0 | 4 | 16 | 141–142 | 310–360 | 2006 | Actyon I and II; Actyon Sports I și II; Kyron. |
| D22DTR | 2.2 | 4 | 16 | 178 | 400 | 2015 | Rodius II; Korando III. |
| D20DTF | 2.0 | 4 | 16 | 149–175 | 360 | 2010 | Actyon II; Korando III. |
| D20DTR | 2.0 | 4 | 16 | 148–155 | 360 | 2012 | Korando Turismo; Rexton I și II; Stavic. |
Defecțiuni frecvente ale motoarelor XDi
| Defecțiuni | Motoare |
| Pompa de combustibil de înaltă presiune devine rapid nefuncțională din cauza sensibilității sale la calitatea combustibilului. | D27DT. |
| Injectoarele de combustibil se înfundă rapid. | D27DT. |
| Supapa EGR formează rapid depuneri de carbon. | D27DT. |
| Supapele de control a presiunii sau supapele EGR se defectează prematur. | D20DT. |
| Întinzătorul hidraulic al lanțului de distribuție se defectează adesea. | D20DT. |







Comentați