XDi: motoare diesel SsangYong cu Sistem de injecție cu punte comună

XDi: motoare diesel SsangYong cu Sistem de injecție cu punte comună

XDi este o serie de motoare diesel turbo echipate cu sistem de injecție cu rampă comună. Aceste motoare sunt instalate pe mașinile SsangYong. Au apărut prima dată în 2004. Au 4 sau 5 cilindri dispuși în linie. În general sunt copii licențiate ale motoarelor Mercedes-Benz, deși unele sunt dezvoltări proprii ale companiei SsangYong Motor.

Motoare XDi populare

Cod Capacitate motor, l Număr de cilindri Număr de supape Putere maximă, hp Cuplu maxim, Nm Început producție Modele echipate cu acest tip de motor
D27DT  2.7 5 20 161–176 340–357 2004 Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I și II.
D20DT 2.0 4 16 141–142 310–360 2006 Actyon I and II; Actyon Sports I și II; Kyron.
D22DTR 2.2 4 16 178 400 2015 Rodius II; Korando III.
D20DTF 2.0 4 16 149–175 360 2010 Actyon II; Korando III
D20DTR 2.0 4 16 148–155 360 2012 Korando Turismo; Rexton I și II; Stavic.

Defecțiuni frecvente ale motoarelor XDi

DefecțiuniMotoare
Pompa de combustibil de înaltă presiune devine rapid nefuncțională din cauza sensibilității sale la calitatea combustibilului.D27DT.
Injectoarele de combustibil se înfundă rapid.D27DT.  
Supapa EGR formează rapid depuneri de carbon.D27DT.
Supapele de control a presiunii sau supapele EGR se defectează prematur.D20DT.
Întinzătorul hidraulic al lanțului de distribuție se defectează adesea.D20DT.
    Profilul dvs. este asistentul dvs. personal.

    Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele