
Act de renunțare
Cum să schimbați lichidul de frână la un automobil – ghid de înlocuire
descărcări:
216
Vizualizările:
1625
Cum să schimbați lichidul de frână [TUTORIAL AUTODOC]


Lichid de frână nou, de un tip corespunzător
Scule pentru deșurubarea șurubului de purjare
O cheie pentru demontarea elementelor de fixare ale roților
O seringă pentru extragerea lichidului de frână din rezervorul de expansiune
Un dispozitiv de evacuare a aerului din frâne
Veți avea nevoie, de asemenea, de un elevator auto sau de suporturi de cric tip capră și cale pentru roți
Alternativ, puteți plasa autovehiculul pe o rampă sau deasupra unei gropi de vizitare
Rețineți!
- Înlocuirea lichidului de frână este esențială pentru funcționarea corespunzătoare a sistemului de frânare
- Există mai multe tipuri de lichid de frână, cum ar fi DOT 3, DOT 4, DOT 5 și DOT 5.1
- Fiecare autovehicul utilizează un anumit tip de lichid de frână
- Lichidele variază prin compoziție și proprietăți
- De asemenea, acestea au durate de exploatare diferite
- Este foarte important să utilizați un lichid de frână potrivit
- 1.Accesați rezervorul de expansiune și pompați din el cât mai mult lichid vechi posibilRețineți!Există mai multe modalități de înlocuire ale lichidului de frână; următoarea modalitate este cea mai ușoarăEste corespunzător atât pentru autovehicule cu sau fără sistem de antiblocare a roților (ABS) sau echivalente ale acestuiaNu este corespunzător pentru automobilele al căror sistem de frânare utilizează un acumulator hidraulic. Înlocuirea lichidului de frână la acest tip de autovehicul necesită un echipament special
- 2.Scoateți sita care împiedică pătrunderea murdăriei în rezervor
- 3.Clătiți-o, uscați-o și puneți-o la locAUTODOC recomandă:Aveți grijă ca să împiedicați pătrunderea murdăriei în rezervorul de expansiune
- 4.Turnați lichid de frână nou în rezervor
- 5.În timpul înlocuirii, verificați constant nivelul lichidului și umpleți-l periodic
- 6.Extrageți lichidul vechi din rezervor și umpleți-l cu lichid nouImportant!Înlocuiți lichidul de frână în conformitate cu programul recomandat de către constructorul de automobileUtilizați numai lichid de frână nou
- 7.Utilizați pedala de frână și cilindrul principal de frână pentru a scoate din circuite orice lichid vechi rămas
- 8.Începeți evacuarea aerului din sistem de la cel mai lung circuit de frânare care se întinde cel mai departe de rezervorImportant!Pentru autovehiculele cu volanul pe stânga, punctul cel mai îndepărtat este roata din dreapta spateSuccesiunea evacuării aerului depinde de lungimea conductei pentru lichidul de frânăȚineți cont de amplasarea unității ABS și distanța față de cilindrul principal de frână
- 9.Accesați șurubul de purjare de pe roata din dreapta spate și curățați-lRețineți!Procedura de evacuarea aerului din sistemul de frânare variază în funcție de faptul dacă aveți pe cineva care să vă asisteLa evacuarea de sine stătător a aerului din sistemul de frânare, veți avea nevoie de o sculă specială. Acesta dispune de o supapă de reținere care împiedică pătrunderea aerului în sistem atunci când pedala este slăbită
- 10.Poziționați dispozitivul de evacuare a aerului din frâne în apropierea etrierului
- 11.Așezați o cheie pe șurubul de purjare și apoi uniți furtunul dispozitivului de evacuare a aerului din frâneDispozitivul de evacuare a aerului din frâne conține:un element de cauciuc etanș, care se ajustează deasupra șurubului de purjareun furtun transparent pentru monitorizarea stării lichidului și a prezenței bulelor de aer în acestao supapă de reținere care permite lichidului să curgă doar într-o singură direcție
- 12.Deșurubați lejer șurubul de purjare și apăsați de câteva ori pedala de frânăImportant!Atunci când pedala de frână este apăsată și șurubul de purjare este deșurubat, lichidul de frână curge prin furtunul transparentAtunci când pedala este slăbită, supapa de reținere menține lichidul în dispozitivul de evacuare a aerului din frâne și nivelul acestuia este compensat.
- 13.Evaluați vizual starea lichidului de frână din furtun: lichidul nou este întotdeauna mai ușor decât cel vechi
- 14.Verificați dacă nu există bule de aer și strângeți șurubul
- 15.Verificați nivelul lichidului de frână din rezervorul de expansiune și umpleți-l dacă este necesar
- 16.Decuplați dispozitivul de evacuare a aerului din frâne de la etrier, scoateţi scula și curățați zona de lucru.
- 17.Strângeți elementele de fixare la cuplul specificat de către constructorul de automobile
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Top ghiduri de reparații
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ