
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la BMW 6 Coupe (E63) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
3
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
BMW 6 Coupe (E63) 645Ci, BMW 6 Coupe (E63) 630i, BMW 6 Coupe (E63) 650i, BMW 6 Coupe (E63) 630i, BMW 6 Coupe (E63) 635 d, BMW 6 Coupe (E63) 645 Ci, BMW 6 Coupe (E63) 630i 3.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
BMW 6 Coupe (E63) 645Ci, BMW 6 Coupe (E63) 630i, BMW 6 Coupe (E63) 650i, BMW 6 Coupe (E63) 630i, BMW 6 Coupe (E63) 635 d, BMW 6 Coupe (E63) 645 Ci, BMW 6 Coupe (E63) 630i 3.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru 6 Coupe (E63) și alte modele BMW
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №9
Cheie combinată №18
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.21
Bit HEX nr. H6.
Cheie tubulară pentru amortizor
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie port tarod
Șurubelniță de impact
Rangă metalică
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – BMW 6 (E63). Sfatul util de la AUTODOC:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs BMW 6 (E63).
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: rulment roata – BMW 6 (E63). Consecutivitatea recomandată a etapelor:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 3Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: rulment roata – BMW 6 (E63). Sfatul util de la AUTODOC:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 7Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un port tarod.
- Pasul 8Desprindeți furtunul de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 9Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 10Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 11Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o șurubelniță de impact.
- Pasul 12Scoateți discul de frână.
- Pasul 13Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 14Deconectați cablajul senzorului ABS.
- Pasul 15Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 16Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.Pasul 17Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 18Deșurubați dispozitivul de fixare al suportului bieletei barei stabilizatoare. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 19Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 20Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 21Deșurubați elementele de fixare ale senzorului de nivelare a farurilor. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 22Deșurubați elementele de fixare ale senzorului de reglare a înălțimii farurilor.
- Pasul 23Deșurubați elementul de fixare din spate, ce conectează brațul de control la subcadru. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 24Deșurubați elementul de fixare anterior al brațului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 25Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 26Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: rulment roata – BMW 6 (E63). Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
- Pasul 27Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
- Pasul 28Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 29Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 30Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă.
- Pasul 31Scoateți elementul de fixare spate al brațului de control.
- Pasul 32Îndepărtați brațul.
- Pasul 33Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 34Îndepărtați butucul și rulmentul în întregime, deoarece acestea formează un bloc care nu pot fi separat.
- Pasul 35Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
- Pasul 36Instalați noul butuc al roții împreună cu rulmentul respectiv.
- Pasul 37Strângeți fixarea butucului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.AUTODOC recomandă:Blocul rulmentului butucului roții nu trebuie să se încline pe fusul de osie.
- Pasul 38Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
- Pasul 39Instalați șurubul de fixare.
- Pasul 40Îndepărtați suportul de sub fuzetă.Înlocuirea: rulment roata – BMW 6 (E63). Experții AUTODOC recomandă:Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul BMW 6 Coupe (E63)
Tutorialele populare de mentenanță pentru BMW E63
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele BMW 6 SERIES
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru BMW 6 Coupe (E63)
Vezi mai mult
- 5 cele mai frecvente cauze ale scurgerilor de ulei | Sfaturi utile de la AUTODOC
- De ce spălătorul de parbriz nu pulverizează? Soluția
- Cum se înlocuiește suspensia la un BMW E30 Turbo | SUPERCAR AUTODOC
- 5 scule care simplifică incredibil reparațiile automobilelor | Sfaturile utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la BMW 6 SERIES
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ