Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținere
Pasul 15
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW Lupo 6X1
Pasul 16
Scoateți roata.
Pasul 17
Susțineți bara de torsiune spate. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 18
Curățați elementele de fixare ale amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 19
Înșurubați elementul de fixare inferior al amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți amortizorul atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW Lupo 6X1
Pasul 20
Deșurubați elementul de fixare superior al amortizorului.
AUTODOC recomandă:
VW Lupo 6X1 – Pentru evitarea leziunilor, țineți amortizorul atunci când deșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 21
Demontați suportul de sus a amortizorului.
Pasul 22
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 23
Îndepărtați amortizorul.
Pasul 24
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: amortizoare – VW Lupo 6X1. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
Pasul 25
Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
Pasul 26
Curățați suporturile amortizoarelor. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 27
Amplasați amortizorul sub aripa roții și fixați-l.
Pasul 28
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 29
Înșurubați elementul de fixare de jos al amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
AUTODOC recomandă:
VW Lupo 6X1 – Pentru evitarea leziunilor, țineți amortizorul atunci când înșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 30
Instalați suportul superior al amortizorului.
Pasul 31
Înșurubați elementul de fixare de sus al amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de amortizoare DD№6 Folosiți o cheie cu clichet.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți amortizorul atunci când înșurubați șuruburile de fixare. VW Lupo 6X1
Pasul 32
Strângeți elementul de fixare inferior al amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 90 Nm. +90°
Înlocuirea: amortizoare – VW Lupo 6X1. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Pentru a strânge corect elementele de fixare, trebuie să ridicați cu cricul componentele suspensiei în poziția lor de lucru.
Pasul 33
Tratați elementele de fixare ale amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 34
Scoateți suportul de sub corpul osiei din spate.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: amortizoare – VW Lupo 6X1. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 35
Tratați elementele de fixare ale amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 36
Tratați suprafața unde janta roții intră în contact cu tamburul de frână. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 37
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. VW Lupo 6X1
Pasul 38
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 39
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 40
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Pasul 41
Strângeți elementul de fixare superior al amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie de amortizoare DD№6 Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 20 Nm.
Pasul 42
Tratați locurile de montare a amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 43
Montați capacul de protecție al bieletei antiruliu.
Pasul 44
Atașați căptușeala laterală a portbagajului.
Pasul 45
Înșurubați elementele de fixare ale panoului lateral al portbagajului. Folosiți Torx T25.
Pasul 46
Aduceți scaunele în poziția standard.
Pasul 47
Atașați panoul pragului portbagajului.
Pasul 48
Înșurubați elementele de fixare ale panoului pragului portbagajului.
Pasul 49
Instalați banda de cauciuc.
Pasul 50
Reinstalați raftul din spate.
Pasul 51
Închideți capacul compartimentului pentru bagaje.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul VW Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW Lupo (6X1, 6E1)
Vezi mai mult
Top 5 greșeli la procurarea pieselor auto
Cum să lustruiești un capac vechi al camerei supapelor motorului până la un finisaj lucios | AUTODOC
Cum să restaurezi farurile singur | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 greșeli făcute la spălarea motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC