
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la VW Lupo 6X1 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
14
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.7 SDI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 TDI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.6 GTI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 FSI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.7 SDI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 TDI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.6 GTI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 FSI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește rulment roata din față pe VW LUPO 6x1 [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru Lupo (6X1, 6E1) și alte modele VW
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №18
Capăt cheie tubulară nr.8
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.19
Capăt cheie tubulară nr.30
Bit HEX nr. H6
Șurubelnițe Torx T30
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Set extractoare bucșe și rulmenți
Extractor de rulmenți
Extractor articulații sferice
Cheie cu clichet
Clești pentru inele de siguranță
Cheie port tarod
Ciocan
Poanson
Rangă metalică
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs VW Lupo 6X1 Scenic.
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - VW Lupo 6X1 - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Efectuați înlocuirea în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.
- Pasul 2Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.
- Pasul 3Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 4Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți un port tarod.
- Pasul 5Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 6Ridicați automobilul.Înlocuirea: rulment roata – VW Lupo 6X1. Sfatul util:Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținere.
- Pasul 7Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW Lupo 6X1
- Pasul 8Scoateți roata.
- Pasul 9Deșurubați fixarea etrierului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 10Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 11Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 12Scoateți etrierul de frână.Înlocuirea: rulment roata – VW Lupo 6X1. Experții AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 13Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet.Pasul 14Scoateți discul de frână.
- Pasul 15Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 16Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 17Scoateți piulița de fixare.
- Pasul 18Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 19Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 20Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 21Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 22Deșurubați elementele de fixare care unesc suportul amortizorului cu port-fuzeta. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 23Curățați elementele de fixare care unesc articulația sferică de brațul de control al suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 24Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 25Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.Înlocuirea: rulment roata – VW Lupo 6X1. Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
- Pasul 26Decuplați articulația sferică de pe braț.
- Pasul 27Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 28Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 29Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
- Pasul 30Curățați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 31Deșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №8. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 32Scoateți capacul de protecție a discului de frână.
- Pasul 33Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 34Curățați inelul de siguranță al rulmentului butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 35Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
- Pasul 36Extrageți rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 37Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 38Depresați manșonul interior al rulmentului care a rămas pe butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmenți.
- Pasul 39Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 40Ajustați prin presare rulmentul nou în fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – VW Lupo 6X1. Sfatul util:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
- Pasul 41Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță.
- Pasul 42Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia.
- Pasul 43Instalați capacul de protecție a discului de frână.
- Pasul 44Strângeți elementele de fixare ale suportului discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №8. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 5 Nm.
- Pasul 45Curățați locurile de montare ale telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 46Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 47Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 48Curățați locul de montare al articulației sferice. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 49Instalați fuzetă pe axul planetar.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Lupo 6x1
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele VW LUPO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW Lupo (6X1, 6E1)
Vezi mai mult
- 3 lucruri pe care trebuie să le cunoști înainte de cumpărarea anvelopelor de vară | AUTODOC
- Cum să repari un parbriz ciobit sau crăpat | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Insonorizarea cu forțele proprii a automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
- 5 cele mai frecvente cauze ale scurgerilor de ulei | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW LUPO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ