Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
Pasul 9
Scoateți discul de frână.
Pasul 10
Deșurubați suportul de fixare al butucului roții.Utilizați o cheie tubulară №30.
Pasul 11
Scoateți arborele de antrenare.
Pasul 12
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă.Folosiți o perie de sârmă.Folosiți spray WD-40.
Pasul 13
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă.Utilizați o cheie tubulară №19.Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 14
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă.
Pasul 15
Îndepărtați senzorul ABS de pe fuzetă.Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 16
Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă.Folosiți o perie de sârmă.Folosiți spray WD-40.
Pasul 17
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă.Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19.
Pasul 18
Decuplați brațul inferior de la fuzetă.Folosiți un ciocan.Folosiți o rangă.
Pasul 19
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă.Folosiți o perie de sârmă.Folosiți spray WD-40.
Pasul 20
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă.Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18.Utilizați o cheie tubulară №18.Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 21
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.Folosiți un ciocan.
Pasul 22
Demontați fuzeta împreună cu butucul.
Pasul 23
Trageți în afară butucul roții din inelul interior al rulmentului.Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Folosiți un ciocan.
Pasul 24
Extrageți siguranţa Seeger.Folosiți clești pentru inele de siguranță.
Pasul 25
Extrageți rulmentul butucului roții.
Pasul 26
Introduceți noul rulment în fuzetă.
Pasul 27
Instalați siguranţa Seeger.Folosiți clești pentru inele de siguranță.
Pasul 28
Presați butucul roții în inelul intern al rulmentului.Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 29
Montați butucul roții pe fuzetă.
Pasul 30
Montați fuzeta împreună cu butucul.
Pasul 31
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.Folosiți un ciocan.
Pasul 32
Strângeți elementul de fixare inferior al barei de sprijin amortizor.Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18.Utilizați o cheie tubulară №18.Folosiți o cheie de cuplu.Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 33
Montați arborele de transmisie în interiorul butucului roții.
Pasul 34
Conectați brațul inferior la fuzetă.Folosiți o rangă.
Pasul 35
Strângeți elementele de fixare ale articulației sferice.Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19.Folosiți o cheie de cuplu.Strângeți pînă la cuplul de 45 Nm.
Pasul 36
Strângeți fixarea butucului.Utilizați o cheie tubulară №30.Folosiți o cheie de cuplu.Strângeți pînă la cuplul de 175 Nm.
Pasul 37
Montați senzorul ABS în fuzetă și fixați-l.
Pasul 38
Conectați capul barei de direcție la fuzetă.
Pasul 39
Strângeți piulița de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă.Utilizați o cheie tubulară №19.Folosiți o cheie de cuplu.Strângeți pînă la cuplul de 45 Nm.
Pasul 40
Montați discul de frână.
Pasul 41.1
Montați etrierul de frână și fixați-l.
Pasul 41.2
Folosiți cheia hexagonală nr. H7.Folosiți o cheie de cuplu.Strângeți pînă la cuplul de 30 Nm.
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta.Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 44
Curățați suprafața discului de frână.Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – VW Golf 4. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 45
Montați roata.
Înlocuirea: rulment roata – VW Golf 4. Sfatul util de la AUTODOC:
Pentru a evita rănirea, susțineți roata atunci când înșurubați bolțurile de fixare.
Pasul 46
Înșurubați bolțurile roții.Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 47
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții.Folosiți o cheie de cuplu.Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 48
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul VW Golf IV Hatchback (1J1)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW Golf IV Hatchback (1J1)
Vezi mai mult
Ce trebuie să verificați, atunci când procurați un automobil second hand | Sfaturi de la AUTODOC
Ce trebuie să faceți dacă încălzitorul automobilului nu funcționează | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să-ți speli automobilul iarna | Sfaturile utile de la AUTODOC
Cum să-ți lustruiești anvelopele | Sfaturi utile de la AUTODOC