
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la Alfa Romeo 147 937 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
11
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
ALFA ROMEO 147 (937) 2.0 16V T.SPARK (937.AXA1, 937.AXC1, 937.BXC1), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.SPARK (937.AXA1A, 937.AXB1A, 937.BXB1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.SPARK ECO (937.AXA1A, 937.BXA1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V (937.AXG1B, 937.BXG1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937.AXF1A, 937.BXF1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 8V (937.AXD1A, 937.AXU1A, 937.BXU1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V (937.AXN1B, 937.BXN1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V (937.AXG1B, 937.BXG1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V (937.AXM1B, 937.AXS1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V (937.AXN1B, 937.AXZ1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,..., ALFA ROMEO 147 (937) 2.0 (937.AXC, 937.BXC), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937AXD1A, 937BXD1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 LPG (937BXB1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 LPG (937AXA1A) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
ALFA ROMEO 147 (937) 2.0 16V T.SPARK (937.AXA1, 937.AXC1, 937.BXC1), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.SPARK (937.AXA1A, 937.AXB1A, 937.BXB1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 16V T.SPARK ECO (937.AXA1A, 937.BXA1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V (937.AXG1B, 937.BXG1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937.AXF1A, 937.BXF1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 8V (937.AXD1A, 937.AXU1A, 937.BXU1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V (937.AXN1B, 937.BXN1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V (937.AXG1B, 937.BXG1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V (937.AXM1B, 937.AXS1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V (937.AXN1B, 937.AXZ1B), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937.AXD1A, 937.BXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A,..., ALFA ROMEO 147 (937) 2.0 (937.AXC, 937.BXC), ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937AXD1A, 937BXD1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 LPG (937BXB1A), ALFA ROMEO 147 (937) 1.6 LPG (937AXA1A) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește rulment roata din față pe ALFA ROMEO 147 (937) [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru 147 (937) și alte modele ALFA ROMEO
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №19
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.12
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.19
Capăt cheie tubulară nr.24
Capăt cheie tubulară nr.38
Bit HEX nr. H7
Bit HEX nr. H8
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Set extractoare bucșe și rulmenți
Extractor de rulmenți
Extractor articulații sferice
șurubelniță dreaptă
Șurubelniță phillips
Daltă plată
Cheie port tarod
Ciocan
Menghină
Rangă metalică
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs Alfa Romeo 147 937.
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - Alfa Romeo 147 937 - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Efectuați înlocuirea în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului. Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.
- Pasul 2Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 3Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 4Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 5Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Alfa Romeo 147 937
- Pasul 6Scoateți roata.
- Pasul 7Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 8Desfaceți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.Pasul 9Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №38. Folosiți un port tarod.
- Pasul 10Scoateți piulița de fixare.Pasul 11Scoateți siguranțele manșoanelor ghidajelor etrierului. Folosiți o rangă.
- Pasul 12Deșurubați fixarea etrierului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 13Desfaceți arcul de fixare al etrierului de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 14Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 15Scoateți etrierul de frână.Înlocuirea: rulment roata – Alfa Romeo 147 937. Experții AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 16Scoateți plăcuțele de frână.Pasul 17Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 18Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod.
- Pasul 19Îndepărtați suportul etrierului.
- Pasul 20Curățați dispozitivul de fixare a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 21Deșurubați fixarea discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet.Pasul 22Scoateți discul de frână.
- Pasul 23Deșurubați și scoateți elementele de fixare ale carenajului roților. Folosiți o șurubelniță Phillips.
- Pasul 24Demontați carenajul roții.
- Pasul 25Desprindeți conectorul senzorului ABS.
- Pasul 26Scoateți garnitura grilei de protecție a ștergătorului de parbriz.
- Pasul 27Deconectați cablajul senzorului ABS. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
- Pasul 28Curățați șurubul de fixare ce unește furca amortizorului cu brațul de suspensie inferior. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 29Deșurubați șurubul de fixare ce unește furca amortizorului cu brațul de suspensie inferior. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 30Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 31Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 32Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №24. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 33Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. Folosiți un ciocan.
- Pasul 34Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 35Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 36Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 37Curățați elementele de fixare ale brațului de control. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 38Deșurubați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 39Decuplați brațul suspensiei. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 40Demontați fuzeta împreună cu butucul.Înlocuirea: rulment roata – Alfa Romeo 147 937. Profesioniștii recomandă:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
- Pasul 41Puneți fuzeta asamblată cu butucul roții într-o menghină.Pasul 42Curățați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 43Deșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 44Scoateți capacul de protecție a discului de frână.
- Pasul 45Curățați locul de montare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 46Slăbiți menghina și scoateți fuzeta asamblată cu butucul roții.Pasul 47Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 48Plasați fuzeta în menghină.
- Pasul 49Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 50Deșurubați elementul de fixare care unește rulmentul butucului roții la fuzetă. Folosiți cheia hexagonală nr. H8. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod.
- Pasul 51Slăbiți menghina și scoateți fuzeta.Pasul 52Scoateți prin presare rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 53Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 54Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmenți.
- Pasul 55Tratați rulmentul butucului roții. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 56Introduceți noul rulment în fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – Alfa Romeo 147 937. Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
- Pasul 57Strângeți elementele de fixare ale rulmentului butucului roții. Folosiți cheia hexagonală nr. H8. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod.
- Pasul 58Strângeți elementul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți cheia hexagonală nr. H8. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 76 Nm.
- Pasul 59Tratați elementele de fixare ale butucului roții. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 60Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – Alfa Romeo 147 937. AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că butucul roții este poziționat corect. Evitați orice dezaxare.
- Pasul 61Instalați capacul de protecție a discului de frână.
- Pasul 62Înșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 63Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 64Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul ALFA ROMEO 147 (937)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Alfa Romeo 147 937
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele ALFA ROMEO 147
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru ALFA ROMEO 147 (937)
Vezi mai mult
- Cum să îndepărtezi rugina | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Ce trebuie să verificați, atunci când procurați un automobil second hand | Sfaturi de la AUTODOC
- Ce trebuie să faceți dacă s-a activat lampa de control al motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
- P0401 ✅ Debitul insuficient al RGE
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la ALFA ROMEO 147
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ