Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la ALFA ROMEO Brera (939_) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
ALFA ROMEO Brera (939_) 2.0 JTDM (939DXQ1B), ALFA ROMEO Brera (939_) 2.2 JTS (939.DXB11), ALFA ROMEO Brera (939_) 3.2 JTS Q4 (939.DXG22), ALFA ROMEO Brera (939_) 2.4 JTDM 20V (939DXD1B, 939DXD12), ALFA ROMEO Brera (939_) 2.4 JTDM 20V (939DXD1B, 939DXM1B), ALFA ROMEO Brera (939_) 3.2 JTS (939DXG2B, 939DXG1B), ALFA ROMEO Brera (939_) 1.8 TBi (939DXN1B), ALFA ROMEO Brera (939_) 2.0 JTDM (939DXP1B) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
ALFA ROMEO Brera (939_) 2.0 JTDM (939DXQ1B), ALFA ROMEO Brera (939_) 2.2 JTS (939.DXB11), ALFA ROMEO Brera (939_) 3.2 JTS Q4 (939.DXG22), ALFA ROMEO Brera (939_) 2.4 JTDM 20V (939DXD1B, 939DXD12), ALFA ROMEO Brera (939_) 2.4 JTDM 20V (939DXD1B, 939DXM1B), ALFA ROMEO Brera (939_) 3.2 JTS (939DXG2B, 939DXG1B), ALFA ROMEO Brera (939_) 1.8 TBi (939DXN1B), ALFA ROMEO Brera (939_) 2.0 JTDM (939DXP1B) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru Brera (939_) și alte modele ALFA ROMEO
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Vaselina pe bază de cupru
Capăt cheie tubulară nr.E14
Capăt cheie tubulară nr.19
Capăt cheie tubulară nr.21
Capăt cheie tubulară nr.36
Bit HEX nr. H4.
Bit HEX nr. H7.
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Extractor articulații sferice
Șurubelniță Dreaptă
Cheie port tarod
Rangă metalică
Ciocan cu cap moale
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO BRERA. Experții AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs ALFA ROMEO BRERA.
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO BRERA. Consecutivitatea recomandată a etapelor:
- Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată. - Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. - Pasul 3
Scoateți capacul de protecție al rulmentului butucului. Folosiți o șurubelniță dreaptă.Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO BRERA. Sfatul util:Unele mașini nu sunt echipate cu capace pentru butuc. - Pasul 4
Slăbiți elementul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți un port tarod. - Pasul 5Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 6
Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. ALFA ROMEO BRERA - Pasul 7
Scoateți roata. - Pasul 8
Scoateți siguranțele manșoanelor ghidajelor etrierului. Folosiți o rangă. - Pasul 9Deconectați fișa senzorului de uzură a plăcuțelor de frână.Rețineți!Unele mașini nu sunt echipate cu senzor de uzură a plăcuțelor de frână.Pasul 10
Deșurubați fixarea etrierului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 11
Desfaceți arcul de fixare al etrierului de frână. Folosiți o rangă. - Pasul 12
Scoateți etrierul de frână.Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO BRERA. AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului. - Pasul 13
Scoateți plăcuțele de frână. - Pasul 14
Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 15
Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți un port tarod. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 16
Îndepărtați suportul etrierului. - Pasul 17Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H4. Folosiți o cheie cu clichet.Pasul 18
Scoateți discul de frână. - Pasul 19
Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 20
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți un port tarod. - Pasul 21
Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. - Pasul 22
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 23
Decuplați brațul inferior de la fuzetă. - Pasul 24
Deșurubați piulița butucului roții. - Pasul 25
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO BRERA. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor. - Pasul 26
Demontați arborele conducător din butucul roții.Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO BRERA. Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată). - Pasul 27
Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 28
Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №E14. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod. - Pasul 29
Îndepărtați butucul și rulmentul în întregime, deoarece acestea formează un bloc care nu pot fi separat. Folosiți o rangă.AUTODOC recomandă:Dacă e nevoie, folosiți un ciocan cu cap moale. - Pasul 30
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 31
Instalați noul butuc al roții împreună cu rulmentul respectiv. - Pasul 32
Strângeți fixarea butucului. Utilizați o cheie tubulară №E14. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 112 Nm. - Pasul 33
Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 34
Montați arborele de transmisie în interiorul butucului roții. - Pasul 35
Curățați locul de montare al articulației sferice. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul ALFA ROMEO Brera (939)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Alfa Romeo Brera
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele ALFA ROMEO BRERA
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru ALFA ROMEO Brera (939_)
Vezi mai mult
Verificările automobilului tău pe care trebuie să le efectuezi după iarnă | AUTODOC
6 produse de top pentru îmbunătățirea automobilului tău | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie făcut dacă cureaua scârțâie | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum se înlocuiește suspensia la un BMW E30 Turbo | SUPERCAR AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la ALFA ROMEO BRERA
Numărul ОЕ
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ




































