Act de renunțare
Cum să schimbați: ansamblu telescop arc din față la BMW 5 Touring (E39) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
BMW 5 Touring (E39) 520i, BMW 5 Touring (E39) 523i, BMW 5 Touring (E39) 528i, BMW 5 Touring (E39) 530 d, BMW 5 Touring (E39) 525tds, BMW 5 Touring (E39) 520i, BMW 5 Touring (E39) 520 d, BMW 5 Touring (E39) 525 d, BMW 5 Touring (E39) 530 d, BMW 5 Touring (E39) 520i, BMW 5 Touring (E39) 525 i, BMW 5 Touring (E39) 530i … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
BMW 5 Touring (E39) 520i, BMW 5 Touring (E39) 523i, BMW 5 Touring (E39) 528i, BMW 5 Touring (E39) 530 d, BMW 5 Touring (E39) 525tds, BMW 5 Touring (E39) 520i, BMW 5 Touring (E39) 520 d, BMW 5 Touring (E39) 525 d, BMW 5 Touring (E39) 530 d, BMW 5 Touring (E39) 520i, BMW 5 Touring (E39) 525 i, BMW 5 Touring (E39) 530i … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Amortizor pentru 5 Touring (E39) și alte modele BMW
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №13
Cheie combinată №16
Cheie combinată №18
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.22
Bit HEX nr. H6.
Bit HEX nr. H7.
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie tubulară pentru amortizor
Cheie port tarod
Rangă metalică
Extractor articulații sferice
Presă hidraulică pentru arcuri
Cric hidraulic cutie de viteze
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – BMW 5 Touring (E39). Sfatul util de la experții AUTODOC:
- Ambele telescoape ale amortizoarelor suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru telescopul de amortizor stânga și cel de dreapta a suspensiei frontale.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – BMW 5 Touring (E39). Efectuați următorii pași:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.Pasul 3
Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 4
Scoateți capacul suportului telescopului amortizorului. Folosiți o rangă. - Pasul 5
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13. - Pasul 6
Securizați roțile cu un opritor de roată. - Pasul 7
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. - Pasul 8Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 9
Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – BMW 5 Touring (E39). Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile. - Pasul 10Scoateți roata.Pasul 11
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 12
Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 13
Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă. - Pasul 14
Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un port tarod. - Pasul 15
Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia. Folosiți o rangă.AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului. - Pasul 16
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 17
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 18
Scoateți șuruburile de fixare. - Pasul 19
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 20
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. - Pasul 21
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. - Pasul 22
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 23
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. - Pasul 24
Îndepărtați suportul de sub braț.AUTODOC recomandă:Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor. - Pasul 25
Deconectați cablajul senzorului ABS. - Pasul 26
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 27
Scoateți protecția brațului de control. - Pasul 28
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 29
Deșurubați elementul de fixare anterior al brațului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 30
Scoateți elementul de fixare față al brațului de control. - Pasul 31
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 32
Deșurubați elementul de fixare din spate, ce conectează brațul de control la subcadru. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 33
Scoateți elementul de fixare spate al brațului de control. - Pasul 34
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 35
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. - Pasul 36
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.AUTODOC recomandă:BMW 5 Touring (E39) – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului. - Pasul 37
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. - Pasul 38Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – BMW 5 Touring (E39). Sfatul util de la AUTODOC:Pentru a evita accidentările, susțineți telescopul amortizorului în timp ce desfaceți boțurile de fixare.Pasul 39
Extrageți bara de sprijin amortizor. - Pasul 40
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – BMW 5 Touring (E39). AUTODOC recomandă:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere. - Pasul 41
Comprimați arcul. - Pasul 42
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 43
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin. - Pasul 44
Slăbiți arcul elicoidal. - Pasul 45
Îndepărtați arcul. - Pasul 46
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – BMW 5 Touring (E39). Experții AUTODOC recomandă:Examinați cu atenție burduful, tamponul și bara de sprijin amortizor. Înlocuiți aceste componente în caz de necesitate. - Pasul 47
Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – BMW 5 Touring (E39). AUTODOC recomandă:Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori. - Pasul 48
Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri. - Pasul 49
Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor. - Pasul 50
Montați arcul pe amortizor. - Pasul 51
Comprimați arcul. - Pasul 52
Instalați suportul superior și rulmentul suportului. - Pasul 53
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 64 Nm.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia. - Pasul 54
Decomprimați arcul. - Pasul 55
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu. - Pasul 56
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții. - Pasul 57Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Nu îl strângeți.AUTODOC recomandă:BMW 5 Touring (E39) – Pentru evitarea leziunilor, țineți bara de suspensie atunci când înșurubați șuruburile de fixare.Pasul 58
Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 59
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul BMW 5 Touring (E39)
Tutorialele populare de mentenanță pentru BMW E39 Touring
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Telescoape la diferite modele BMW 5 SERIES
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru BMW 5 Touring (E39)
Vezi mai mult
5 erori la înlocuirea consumabilelor
Cum să schimbi uleiul fără elevator - 3 moduri simple
Restaurarea cutiei de viteze manuale de unul singur | Restaurarea transmsiei – Partea 3
Cele mai frecvente 5 erori de înlocuire a amortizoarelor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la BMW 5 SERIES
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ
























































