Cum să schimbați: rulment roata din față la VW Golf 6 | Ghid de înlocuire
descărcări:
6
Vizualizările:
95
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW GOLF VI (5K1) 1.6 MultiFuel,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion,
VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi,
VW GOLF VI (5K1) 1.4,
VW GOLF VI (5K1) 1.6,
VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI,
VW GOLF VI (5K1) 1.4 TSI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 BiFuel,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTi,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI 4motion,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 1.2 TSI,
VW GOLF VI (5K1) 2.0 R 4motion,
VW GOLF VI (5K1) 1.6 TDI,
VW GOLF VI (5K1) 1.8 TSI,
VW GOLF VI (5K1) Blue E-Motion,
VW GOLF VI (5K1) 2.5
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește rulment roata din față pe VW GOLF 6 (5K1) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru GOLF VI (5K1) și alte modele VW
Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
Pasul 15
Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 16
Scoateți discul de frână.
Pasul 17
Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24.
Pasul 18
Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 19
Demontați arborele conducător din butucul roții.
Înlocuirea: rulment roata – VW Golf 6. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
Pasul 20
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 21
Decuplați brațul inferior de la fuzetă. Folosiți o rangă.
Pasul 22
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 23
Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Folosiți un bit XZN nr.12. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod.
Pasul 24
Îndepărtați butucul și rulmentul în întregime, deoarece acestea formează un bloc care nu pot fi separat. Folosiți o rangă.
Înlocuirea: rulment roata – VW Golf 6. Sfatul util de la AUTODOC:
Dacă e nevoie, folosiți un ciocan cu cap moale.
Pasul 25
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 26
Instalați noul butuc al roții împreună cu rulmentul respectiv.
Pasul 27
Strângeți fixarea butucului. Folosiți un bit XZN nr.12. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 70 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 28
Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți spray WD-40.
Pasul 29
Montați arborele de transmisie în interiorul butucului roții.
Pasul 30
Atașați rotula suspensiei la brațul de control.
Pasul 31
Strângeți piulița de fixare a articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Pasul 32
Aplicați niște unsoare de cupru pe butuc, în locul unde intră în contact cu discul de frână.
Pasul 33
Instalați și strângeți bolțul arborelui de transmisie. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24.
Pasul 34
Montați discul de frână.
Pasul 35
Strângeți fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 4 Nm.
Pasul 36
Instalați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.
Pasul 37
Strângeți suportul etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 190 Nm.
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 38
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 39
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. VW Golf 6
Pasul 40
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 41
Coborâți autovehiculul.
Pasul 42
Strângeți bolțul ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi nr.24. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 70 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 43
Strângeți șuruburile roții, în mod încrucișat. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 44
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul VW Golf VI Hatchback (5K1)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW GOLF VI (5K1)
Vezi mai mult
Verificările automobilului tău pe care trebuie să le efectuezi după iarnă | AUTODOC
Cele mai frecvente 5 erori de înlocuire a bujiilor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvente 5 erori atunci când schimbați singur uleiul | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie făcut dacă cureaua scârțâie | Sfaturi utile de la AUTODOC