
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din spate la VW Golf IV Hatchback (1J1) | Ghid de înlocuire
descărcări:
8
Vizualizările:
200
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 SDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.4 16V, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8 T, VW Golf IV Hatchback (1J1) 2.3 V5, VW Golf IV Hatchback (1J1) 2.0, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6 16V, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6, VW Golf IV Hatchback (1J1) 2.3 V5, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8 T GTI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6 FSI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 SDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.4 16V, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8 T, VW Golf IV Hatchback (1J1) 2.3 V5, VW Golf IV Hatchback (1J1) 2.0, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6 16V, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6, VW Golf IV Hatchback (1J1) 2.3 V5, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.9 TDI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8 T GTI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6 FSI, VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru Golf IV Hatchback (1J1) și alte modele VW
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Perie curăţitoare din nylon
Spray WD-40
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Unsoare antiscârțâit
Lubrifiant ceramic
Cheie dinamometrică
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară 12 laturi nr.30
Bit hex nr. H8
Cheie combinată №13
Cheie combinată №15
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie port tarod
Șurubelniță de impact
Șurubelniță phillips
Extractor cu 3 brațe
Set extractoare bucșe și rulmenți
Ciocan
Ciocan cu cap moale
Rangă metalică
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF IV (1J1). AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs VW GOLF IV (1J1).
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF IV (1J1). Utilizați următoarea procedură:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.Pasul 2Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.
- Pasul 3Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 4Slăbiți șuruburile roților. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți un port tarod.
- Pasul 5Ridicați automobilul.Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF IV (1J1). Experții AUTODOC recomandă:Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținere.Pasul 6Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW GOLF IV (1J1)
- Pasul 7Scoateți roata.
- Pasul 8Curățați elementele de fixare ale etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 9Deșurubați elementele de fixare ale etrierului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №15.
- Pasul 10Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 11Demontați etrierul de frână. Folosiți o rangă.Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF IV (1J1). Profesioniștii recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 12Demontați plăcuțele de frână.
- Pasul 13Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 14Deșurubați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H8. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 15Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 16Demontați suportul etrierului de frână.
- Pasul 17Curățați dispozitivul de fixare a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 18Deșurubați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o șurubelniță de impact. Folosiți un ciocan.
- Pasul 19Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 20Demontați discul de frână.
- Pasul 21Demontați capacul de protecție al rulmentului butucului. Folosiți o rangă. Folosiți un ciocan.
- Pasul 22Susțineți bara de torsiune spate. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 23Deșurubați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.30. Folosiți un port tarod.
- Pasul 24Scoateți piulița de fixare.
- Pasul 25Demontați butucul și rulmentul împreună, deoarece acestea formează un ansamblu monobloc. Folosiți un extractor cu 3 brațe.
- Pasul 26Îndepărtați colivia interioară a rulmentului de pe fuzetă. Folosiți un extractor cu 3 brațe.
- Pasul 27Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
- Pasul 28Curățați senzorul ABS. Utilizați o perie curăţitoare din nailon. Folosiți spray de curățare universal.
- Pasul 29Montați butucul nou al roții împreună cu rulmentul. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Folosiți un ciocan.
- Pasul 30Instalați piulița de fixare.
- Pasul 31Strângeți fixarea butucului. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.30. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 175 Nm.
- Pasul 32Instalați capacul de protecție al rulmentului butucului. Folosiți un ciocan de cauciuc.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 1
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Golf IV Hatchback (1J1)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Golf 4
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele VW GOLF
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW Golf IV Hatchback (1J1)
Vezi mai mult
- 5 greșeli frecvente de spălăre a automobilelor | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Prezentarea generală a benzii de calibrare din plastic Kolbenschmidt
- De ce spălătorul de parbriz nu pulverizează? Soluția
- Insonorizarea cu forțele proprii a automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW GOLF
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ