
Act de renunțare
Cum să schimbați: saboti frana din spate la VW Lupo 6X1 | Ghid de înlocuire
descărcări:
4
Vizualizările:
93

Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Set saboti frana : 100000 km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.7 SDI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4 16V, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.7 SDI, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.4, VW Lupo (6X1, 6E1) 1.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiesc tamburi de frână din spate și saboți de frână pe VW LUPO TUTORIAL | AUTODOC

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Set saboti frana pentru Lupo (6X1, 6E1) și alte modele VW
Set saboti frana
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Vaselina pe bază de cupru
Capăt cheie tubulară nr.30
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Clește cu vârf rotund
Clești
Daltă plată
Ciocan
Ciocan cu cap moale
Șurubelniță Dreaptă
Șurubelniță phillips
Pană blocare roată
Înlocuirea: saboti frana – VW Lupo 6X1. Experții AUTODOC recomandă:
- Înlocuiți plăcuțele de frână doar în set separat pentru fiecare axă. Acest lucru va permite ca procesul de frânare să devină mai eficient.
- Procedura de înlocuire este identică pentru toate plăcuțele de frână de pe aceeași axă.
- Atenție! Opriți motorul înainte de a începe orice lucrare - VW Lupo 6X1.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 3Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: saboti frana – VW Lupo 6X1. AUTODOC recomandă:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Curățați elementele de fixare ale tamburului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 7Deșurubați suportul de fixare tambur frână. Folosiți o șurubelniță Phillips.
- Pasul 8Demontați tamburul de frână.Înlocuirea: saboti frana – VW Lupo 6X1. Profesioniștii recomandă:Verificați starea tamburului de frână. Înlocuiți-l în caz de necesitate.
- Pasul 9Scoateți capacul de protecție al rulmentului butucului. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
- Pasul 10Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 11Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 12Îndepărtați butucul roții.
- Pasul 13Scoateți clemele de fixare ale plăcuțelor de frână. Folosiți clești.
- Pasul 14Decuplați ambii saboți, împreună cu mecanismul de reglare, de la cilindrul receptor de frână, fără a deteriora scuturile de protecție.Înlocuirea: saboti frana – VW Lupo 6X1. Sfatul util de la experții AUTODOC:Nu apăsați pe pedala de frână după ce ați îndepărtat saboții din spate ai sistemului de frânare cu tambur. Acest lucru va provoca căderea pistonului din cilindrul de frână, scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 15Eliberați cablul frânei de mână. Folosiți clești cu vârful rotund.
- Pasul 16Scoateți arcurile de siguranță ale plăcuțelor de frână.
- Pasul 17Scoateți ambii saboți din suport. Folosiți clești cu vârful rotund.
- Pasul 18Ulterior, demontați arcul de blocare superior și mecanismul de reglare. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
- Pasul 19Tratați locurile de montare ale saboților de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 20Montați arcurile de blocare de sus și mecanismul de reglare pe noii saboți de frână.
- Pasul 21Plasați saboții de frână astfel încât marginile lor interioare să se sprijine pe suportul de reazem.
- Pasul 22Instalați arcurile de siguranță ale plăcuțelor de frână. Folosiți clești cu vârful rotund.
- Pasul 23Tratați locurile de montare ale saboților de frână. Folosiți unsoare de cupru.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Lupo 6x1
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Saboți frână la diferite modele VW LUPO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW Lupo (6X1, 6E1)
Vezi mai mult
- 6 produse de top pentru îmbunătățirea automobilului tău | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să restaurezi un filet deteriorat | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Lucruri pe care nu trebuie să le faceți niciodată cu o cutie de viteze automată | AUTODOC
- Prezentarea generală a benzii de calibrare din plastic Kolbenschmidt
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW LUPO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ