
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din spate la ALFA ROMEO SPIDER (939) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.0 JTDM (939DXQ1B), ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.2 JTS (939EXB1B, 939EXB11), ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12), ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.4 JTDM (939DXM1B, 939EXM1B), ALFA ROMEO SPIDER (939) 3.2 JTS (939EXG2B), ALFA ROMEO SPIDER (939) 1.8 TBi (939DXN1B), ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.0 JTDM (939DXP1B, 939EXP1B) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.0 JTDM (939DXQ1B), ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.2 JTS (939EXB1B, 939EXB11), ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.4 JTDM (939EXD1B, 939EXD12), ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.4 JTDM (939DXM1B, 939EXM1B), ALFA ROMEO SPIDER (939) 3.2 JTS (939EXG2B), ALFA ROMEO SPIDER (939) 1.8 TBi (939DXN1B), ALFA ROMEO SPIDER (939) 2.0 JTDM (939DXP1B, 939EXP1B) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru SPIDER (939) și alte modele ALFA ROMEO
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №13
Cheie combinată №15
Capăt cheie tubulară nr.E12
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.E14
Bit HEX nr. H5.
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Ciocan
Rangă metalică
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO SPIDER (939). Sfatul util de la AUTODOC:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs ALFA ROMEO SPIDER (939).
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Atenție! Opriți motorul înainte de a începe orice lucrare - ALFA ROMEO SPIDER (939).
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 3Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO SPIDER (939). AUTODOC recomandă:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Curățați elementele de fixare ale etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți un spray curățare frâne.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO SPIDER (939). După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
- Pasul 7Deșurubați fixarea etrierului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №15. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 8Scoateți etrierul de frână. Folosiți o rangă.Înlocuirea: rulment roata – ALFA ROMEO SPIDER (939). Sfatul util de la experții AUTODOC:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 9Scoateți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 10Scoateți clemele de fixare ale plăcuțelor de frână.Pasul 11Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 12Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №E12. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 13Îndepărtați suportul etrierului.
- Pasul 14Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 15Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 16Scoateți discul de frână.
- Pasul 17Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 18Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №E14. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 19Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 20Îndepărtați butucul și rulmentul în întregime, deoarece acestea formează un bloc care nu pot fi separat. Folosiți o rangă. Folosiți un ciocan.
- Pasul 21Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
- Pasul 22Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul ALFA ROMEO Spider (939)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Alfa Romeo Spider 939
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele ALFA ROMEO SPIDER
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru ALFA ROMEO SPIDER (939)
Vezi mai mult
- 5 cauze ale defectării turbocompresorului | Sfaturile utile de la AUTODOC
- 3 lucruri pe care trebuie să le cunoști înainte de cumpărarea anvelopelor de vară | AUTODOC
- 7 indicii esențiale ale unui demaror nefuncțional
- 5 sfaturi utile pentru conducătorii auto începători | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la ALFA ROMEO SPIDER
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ