Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la VW GOLF III Variant (1H5) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 D, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD, VW GOLF III Variant (1H5) 1.4, VW GOLF III Variant (1H5) 1.4, VW GOLF III Variant (1H5) 1.8, VW GOLF III Variant (1H5) 1.8, VW GOLF III Variant (1H5) 2.0, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI, VW GOLF III Variant (1H5) 1.6, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI Syncro, VW GOLF III Variant (1H5) 2.0 Syncro, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI, VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 Syncro, VW GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 Syncro, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 SDI … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 D, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD, VW GOLF III Variant (1H5) 1.4, VW GOLF III Variant (1H5) 1.4, VW GOLF III Variant (1H5) 1.8, VW GOLF III Variant (1H5) 1.8, VW GOLF III Variant (1H5) 2.0, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI, VW GOLF III Variant (1H5) 1.6, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI Syncro, VW GOLF III Variant (1H5) 2.0 Syncro, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 TDI, VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 Syncro, VW GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 Syncro, VW GOLF III Variant (1H5) 1.9 SDI … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru GOLF III Variant (1H5) și alte modele VW
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №10
Cheie combinată №18
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.19
Capăt cheie tubulară nr.30
Șurubelnițe Torx T30
Bit HEX nr. H7.
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Set extractoare bucșe și rulmenți
Cheie cu clichet
Cheie port tarod
Șurubelniță Dreaptă
Rangă metalică
Menghină
Clești pentru inele de siguranță
Extractor de rulmenți
Extractor articulații sferice
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF III Variant (1H5). AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs VW GOLF III Variant (1H5).
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Atenție! Opriți motorul înainte de a începe orice lucrare - VW GOLF III Variant (1H5)
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 2
Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 3
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți un port tarod. - Pasul 4
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. - Pasul 5Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 6
Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF III Variant (1H5). Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile. - Pasul 7
Scoateți roata. - Pasul 8
Scoateți siguranțele manșoanelor ghidajelor etrierului. Folosiți o rangă. - Pasul 9
Deșurubați fixarea etrierului de frână. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 10
Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă. - Pasul 11
Scoateți etrierul de frână.Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF III Variant (1H5). Profesioniștii recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie. - Pasul 12
Scoateți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă. - Pasul 13
Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 14
Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 15
Scoateți discul de frână. - Pasul 16
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 17
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 18
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. - Pasul 19Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF III Variant (1H5). După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.Purtați ochelari de protecție.Pasul 20
Deșurubați elementele de fixare care unesc articulația sferică cu pârghia de comandă. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 21
Scoateți piulița de fixare. - Pasul 22
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 23
Deșurubați elementele de fixare care unesc suportul amortizorului cu port-fuzeta. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 24
Scoateți șuruburile de fixare. - Pasul 25
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. - Pasul 26
Scoateți arborele de antrenare.Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF III Variant (1H5). Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată). - Pasul 27
Demontați fuzeta împreună cu butucul. - Pasul 28
Puneți fuzeta asamblată cu butucul roții într-o menghină. - Pasul 29
Curățați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 30
Deșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №10. - Pasul 31
Scoateți capacul de protecție a discului de frână. - Pasul 32
Curățați inelul de siguranță al rulmentului butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 33
Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță. - Pasul 34
Slăbiți menghina și scoateți fuzeta asamblată cu butucul roții. - Pasul 35
Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. - Pasul 36
Curățați inelul de siguranță al rulmentului butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 37
Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță. - Pasul 38
Extrageți rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. - Pasul 39
Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmenți. - Pasul 40
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 41
Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță. - Pasul 42
Introduceți noul rulment în fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – VW GOLF III Variant (1H5). Experții AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare. - Pasul 43
Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți clești pentru inele de siguranță. - Pasul 44
Curățați locul de montare al butucului roții. Folosiți spray WD-40. - Pasul 45
Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. - Pasul 46
Puneți fuzeta asamblată cu butucul roții într-o menghină. - Pasul 47
Curățați locul de montaj al capacului discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 48
Instalați capacul de protecție a discului de frână. - Pasul 49
Înșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №10.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Golf III Break (1H5)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Golf 3 Break
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele VW GOLF
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW GOLF III Variant (1H5)
Vezi mai mult
Cele mai frecvente 5 erori atunci când schimbați singur uleiul | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să schimbați motorul la un automobil BMW E30 Turbo | SUPERCAR AUTODOC
Cum să înlături zgârieturile de pe componentele din materiale plastice ale automobilului | AUTODOC
Restaurarea farurilor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW GOLF
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ

















































