
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la FIAT CINQUECENTO (170) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
FIAT CINQUECENTO (170) 0.9 i.e. S (170AF, 170CF), FIAT CINQUECENTO (170) 0.7 i (170AD), FIAT CINQUECENTO (170) 1.1 Sporting (170AH), FIAT CINQUECENTO (170) 0.7 (170AA), FIAT CINQUECENTO (170) 0.9 (170AB), FIAT CINQUECENTO (170) 0.9 i.e. (170AC) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
FIAT CINQUECENTO (170) 0.9 i.e. S (170AF, 170CF), FIAT CINQUECENTO (170) 0.7 i (170AD), FIAT CINQUECENTO (170) 1.1 Sporting (170AH), FIAT CINQUECENTO (170) 0.7 (170AA), FIAT CINQUECENTO (170) 0.9 (170AB), FIAT CINQUECENTO (170) 0.9 i.e. (170AC) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru CINQUECENTO (170) și alte modele FIAT
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Unsoare universală
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №13
Cheie combinată №15
Bit HEX nr. H5.
Capăt cheie tubulară nr.12
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.32
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Set extractoare bucșe și rulmenți
Cheie cu clichet
Cheie port tarod
Ciocan
Daltă plată
Șurubelniță Dreaptă
Ciocan cu cap moale
Extractor articulații sferice
Menghină
Rangă metalică
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – FIAT CINQUECENTO (170). Sfatul util de la AUTODOC:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs FIAT CINQUECENTO (170)
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - FIAT CINQUECENTO (170) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 3Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. FIAT CINQUECENTO (170)
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 7Desfaceți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
- Pasul 8Montați roata.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. FIAT CINQUECENTO (170)
- Pasul 9Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 10Coborâți autovehiculul.Pasul 11Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №32. Folosiți un port tarod.
- Pasul 12Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 13Deșurubați bolțurile roților. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. FIAT CINQUECENTO (170)
- Pasul 14Scoateți roata.
- Pasul 15Scoateți piulița de fixare.Pasul 16Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
- Pasul 17Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă.
- Pasul 18Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 19Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un port tarod. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 20Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.Înlocuirea: rulment roata – FIAT CINQUECENTO (170). Sfatul util de la experții AUTODOC:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
- Pasul 21Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 22Deșurubați fixarea discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 23Scoateți discul de frână. Folosiți un ciocan de cauciuc.
- Pasul 24Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 25Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 26Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 27Curățați locul de montare al senzorului ABS. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 28Deșurubați dispozitivul de fixare a senzorului ABS. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 29Deconectați senzorul ABS.
- Pasul 30Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor. Folosiți o rangă.
- Pasul 31Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 32Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 33Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 34Deșurubați elementele de fixare care unesc suportul amortizorului cu port-fuzeta. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №15. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 35Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 36Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă.Pasul 37Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
- Pasul 38Demontați fuzeta împreună cu butucul.
- Pasul 39Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 40Extrageți butucul roții din fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 41Plasați fuzeta în menghină.
- Pasul 42Scoateți inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți șurubelnițe drepte (2 bucăți).
- Pasul 43Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 44Slăbiți menghina și scoateți fuzeta.
- Pasul 45Extrageți rulmentul butucului roții. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
- Pasul 46Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 47Introduceți noul rulment în fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – FIAT CINQUECENTO (170). Profesioniștii recomandă:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare.
- Pasul 48Instalați inelul de fixare al rulmentului butucului de roată. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
- Pasul 49Curățați butucul roții. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 50Montați butucul roții pe fuzetă. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – FIAT CINQUECENTO (170). Sfatul util de la AUTODOC:Asigurați-vă că butucul roții este poziționat corect. Evitați orice dezaxare.
- Pasul 51Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul FIAT Cinquecento (170)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Fiat Cinquecento 170
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele FIAT CINQUECENTO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru FIAT CINQUECENTO (170)
Vezi mai mult
- Cum să utilizezi echipamentul de sablare | Sfaturile utile de la AUTODOC
- Verificarea demarorului fără demontarea acestuia | Sfaturi utile de la AUTODOC
- P0401 ✅ Debitul insuficient al RGE
- Cum să reparați cu ușurință o anvelopă perforată | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la FIAT CINQUECENTO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ