Inspectați suporturile de cauciuc ale arcului suspensiei. Înlocuiți-le dacă este cazul.
Pasul 13
Trageți în jos puntea spate a suspensiei.
Pasul 14
Instalați arcul elicoidal împreună cu suporturile de cauciuc în locurile de montare.
Pasul 15
Susțineți bara de torsiune spate. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 16
Strângeți elementul de fixare inferior al amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №E12. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 100 Nm.
Pasul 17
Îndepărtați suportul de sub grinda punții din spate.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 208 1. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 18
Instalați panoul protector din plastic al axei spate și fixați-l.
Pasul 19
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 20
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Peugeot 208 1
Pasul 21
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 22
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 100 Nm.
Pasul 23
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul PEUGEOT 208 I Hatchback (CA_, CC_)