Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 6
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 7
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 8
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 9
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №32. Folosiți un port tarod.
Pasul 10
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 11
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Peugeot 208 1
Pasul 12
Scoateți roata.
Pasul 13
Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor.
Pasul 14
Curățați elementele de fixare ale telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 15
Slăbiți piulița și îndepărtați bara de stabilizare de pe suportul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16.
Pasul 16
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 17
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18.
Pasul 18
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 19
Scoateți elementele de fixare ce conectează telescopul amortizorului la port-fuzetă.
Pasul 20
Deșurubați elementele de fixare ale suporturilor bucșelor stabilizatorului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 21
Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 22
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №E8. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 23
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 24
Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Utilizați o cheie tubulară №32. Folosiți un port tarod.
Pasul 25
Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
Pasul 26
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.
AUTODOC recomandă:
Peugeot 208 1 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 27
Decuplați brațul inferior de la fuzetă. Folosiți o rangă.
Pasul 28
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 29
Scoateți arborele de antrenare.
Pasul 30
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 31
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. Folosiți un ciocan de cauciuc.
Pasul 32
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.
AUTODOC recomandă:
Peugeot 208 1 – Pentru evitarea leziunilor, țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 33
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 34
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 208 1. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 35
Comprimați arcul.
Pasul 36
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 37
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
Pasul 38
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 39
Îndepărtați arcul.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 208 1. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 40
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 41
Comprimați arcul.
Pasul 42
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 43
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
Pasul 44
Decomprimați arcul.
Pasul 45
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 46
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 47
Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Nu îl strângeți.
AUTODOC recomandă:
Peugeot 208 1 – Pentru evitarea leziunilor, țineți bara de suspensie atunci când înșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 48
Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 49
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
Pasul 50
Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 51
Montați arborele de transmisie în interiorul butucului roții.
Pasul 52
Strângeți piulița arborelui conducător.
Pasul 53
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 208 1. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 54
Conectați articulația sferică la fuzetă.
Pasul 55
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 56
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 57
Instalați și strângeți noul bolț al portfuzetei.
Pasul 58
Înșurubați elementul de fixare ce unește articulația sferică de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №16. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 59
Înșurubați elementele de fixare ce unesc ansamblu amortizor la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18.
Pasul 60
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
Peugeot 208 1 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 61
Curățați locurile de montare ale bucșelor stabilizatorului. Folosiți spray WD-40.
Pasul 62
Înșurubați elementele de fixare ale suporturilor bucșelor stabilizatorului. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 63
Montați bieleta antiruliu transversală. Utilizați o cheie tubulară №16.
Pasul 64
Strângeți elementele de fixare de jos ce unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 55 Nm.
Pasul 65
Strângeți elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 40 Nm.
Pasul 66
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 43 Nm.
Pasul 67
FIxați pe suport furtunul sistemului de frânare. Cuplați elementele de fixare ale cablului senzorului ABS la barele de sprijin amortizor.
Pasul 68
Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 69
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 70
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Peugeot 208 1
Pasul 71
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 72
Coborâți autovehiculul.
Pasul 73
Înșurubați elementul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru PEUGEOT 208 I Hatchback (CA_, CC_)
Vezi mai mult
Cum să recondiționezi un volan de direcție | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 sfaturi utile pentru conducătorii auto începători | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 cauze esențiale ale bătăilor din suspensie | Sfaturi utile de la AUTODOC
Lucruri pe care nu trebuie să le faceți niciodată cu o cutie de viteze automată | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la PEUGEOT 208