Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 6
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 7
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
Pasul 8
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 9
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Peugeot 206 CC 2D
Pasul 10
Scoateți roata.
Pasul 11
Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 12
Scoateți splintul. Folosiți o rangă.
Pasul 13
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №32. Folosiți un port tarod. Folosiți o rangă.
Pasul 14
Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
Pasul 15
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 16
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 17
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Pasul 18
Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 19
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Utilizați o cheie tubulară №17.
Pasul 20
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 21
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 22
Slăbiți elementul de fixare ce unește articulația sferică a brațului de control cu portfuzeta. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Pasul 23
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 24
Decuplați brațul inferior de la fuzetă. Folosiți o rangă.
Pasul 25
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 206 CC 2D. Sfatul util:
Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
Pasul 26
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18.
Pasul 27
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 28
Deșurubați suportul de fixare al furtunului de frână de pe bara de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 29
Extrageți din fuzetă arborele conducător și, ridicându-l, ataşaţi-l la caroserie.
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 206 CC 2D. AUTODOC recomandă:
Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
Pasul 30
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Pasul 31
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 32
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. Folosiți un ciocan.
Pasul 33
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Peugeot 206 CC 2D
Pasul 34
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 35
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 206 CC 2D. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 36
Comprimați arcul.
Pasul 37
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 38
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 39
Îndepărtați bara de sprijin amortizor, scutul de protecție împotriva prafului și tamponul.
Pasul 40
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 41
Îndepărtați arcul.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 206 CC 2D. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 42
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 43
Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
Pasul 44
Comprimați arcul.
Pasul 45
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 46
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 45 Nm.
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 206 CC 2D. Profesioniștii recomandă:
Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
Pasul 47
Decomprimați arcul.
Pasul 48
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 49
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 50
Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. Nu îl strângeți.
Pasul 51
Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 52
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
Pasul 53
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 54
Înșurubați elementele de fixare ce unesc ansamblu amortizor la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18.
Pasul 55
Înșurubați suportul de fixare al furtunului de frână pe bara de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 56
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Peugeot 206 CC 2D – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 57
Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 58
Instalați arborele de antrenare.
Pasul 59
Conectați brațul inferior la fuzetă.
Pasul 60
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 61
Înșurubați elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №17. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17.
Pasul 62
Strângeți elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №17. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 40 Nm.
Pasul 63
Strângeți elementele de fixare de jos ce unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 55 Nm.
Pasul 64
Montați bieleta antiruliu transversală. Utilizați o cheie tubulară №16.
Pasul 65
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 66
Tratați toate articulațiile brațului. Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 67
Strângeți piulița arborelui de antrenare. Utilizați o cheie tubulară №32. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 245 Nm.
Pasul 68
Instalați splintul. Folosiți o rangă.
Pasul 69
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 70
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
Înlocuirea: arc spiral – Peugeot 206 CC 2D. Sfatul util de la AUTODOC:
După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
Pasul 71
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. Peugeot 206 CC 2D
Pasul 72
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
Pasul 73
Coborâți autovehiculul.
Pasul 74
Strângeți șuruburile roții, în mod încrucișat. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 100 Nm.
Pasul 75
Înșurubați elementul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 25 Nm.
Pasul 76
Tratați elementele de fixare ale suportului telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru PEUGEOT 206 CC (2D)
Vezi mai mult
Testul de comparare a lichidelor de răcire | AUTODOC
Cum să recondiționezi un volan de direcție | Sfaturi utile de la AUTODOC
Restaurarea jantelor | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 scule care simplifică incredibil reparațiile automobilelor | Sfaturile utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la PEUGEOT 206