Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Curățați elementul de fixare care unește tija barei stabilizatoare de jamba suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 7
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 8
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Pasul 9
Deșurubați suportul cablului ABS. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 10
Îndepărtați suportul de pe lonjeronul amortizorului.
Pasul 11
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 12
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 13
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
Pasul 14
Curățați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de articulația sferică. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 15
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 16
Decuplați articulația sferică de la pârghia de comandă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. Folosiți o rangă.
Pasul 17
Scoateți știftul care fixează piulița butucului. Folosiți clești cu vârful rotund. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 18
Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 19
Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 20
Scoateți piulița de fixare.
Pasul 21
Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
Pasul 22
Curățați elementul de fixare inferior care unește suportul amortizorului la fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 23
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 24
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 25
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 30
Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 31
Deșurubați elementele de fixare de sus ale telescopului amortizorului. Folosiți Torx T50. Folosiți o cheie cu clichet.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Peugeot 406 sedan
Pasul 32
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 33
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Peugeot 406 sedan. Sfatul util de la AUTODOC:
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 34
Comprimați arcul.
Pasul 35
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 36
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 37
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
Pasul 38
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 39
Îndepărtați arcul.
Pasul 40
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Peugeot 406 sedan. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 41
Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.
Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
Pasul 42
Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
Pasul 43
Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri.
Pasul 44
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 45
Comprimați arcul.
Pasul 46
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 47
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 65 Nm.
Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
Pasul 48
Decomprimați arcul.
Pasul 49
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 50
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 51
Securizați elementele de fixare superioare ale telescopului amortizorului.
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Peugeot 406 sedan. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Pentru a evita accidentările, sprijiniți amortizorul atunci când înșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 52
Strângeți elementele de fixare de sus ale telescopului amortizorului. Folosiți Torx T50. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 40 Nm.
Pasul 53
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 54
Închideți capota.
Pasul 55
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 56
Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 57
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
Pasul 58
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
Pasul 59
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 60
Strângeți elementele de fixare inferioare ale suportului amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 55 Nm.
Pasul 61
Instalați suportul pe lonjeronul amortizorului.
Pasul 62
Strângeți suportul cablului ABS. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 63
Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 64
Instalați fuzetă pe axul planetar.
Pasul 65
Atașați rotula suspensiei la brațul de control.
Pasul 66
Strângeți elementul de fixare care unește brațul suspensiei de articulația sferică. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 45 Nm.
Pasul 67
Instalați piulița de fixare.
Pasul 68
Strângeți fixarea butucului. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 325 Nm.
Pasul 69
Instalați un șplint nou al piuliței butucului. Folosiți un ciocan.
Pasul 70
Montați bieleta antiruliu transversală.
Pasul 71
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 65 Nm.
Pasul 72
Conectați capul barei de direcție la fuzetă.
Pasul 73
Strângeți piulița de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 74
Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Tratați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Tratați toate articulațiile bieletei antiruliu. Tratați elementul de fixare al articulației sferice. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 75
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Utilizați lubrifiant ceramic rezistent la temperaturile înalte.
Pasul 76
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Peugeot 406 sedan. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pentru a evita rănirea, susțineți roata atunci când înșurubați bolțurile de fixare.
Pasul 78
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
Pasul 79
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 90 Nm.
Pasul 80
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul PEUGEOT 406 Sedan
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru PEUGEOT 406 (8B)
Vezi mai mult
Ce trebuie să faceți dacă s-a activat lampa de control al motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să recondiționați jantele roților | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să înlături zgârieturile de pe componentele din materiale plastice ale automobilului | AUTODOC
Cum să porniți un automobil după o perioadă lungă de inactivitate | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la PEUGEOT 406