
Act de renunțare
Cum să schimbați: ansamblu telescop arc din față la PEUGEOT 406 Break | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
3
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.9 D, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.9 TD, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.1 TD 12V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 Turbo, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 24V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 V6, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2 HDI, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V HPi, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDi, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.9 D, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.9 TD, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.1 TD 12V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 Turbo, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 24V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDI, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 3.0 V6, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.2 HDI, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 16V HPi, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 HDi, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 1.8, PEUGEOT 406 Break (8E/F) 2.0 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Amortizor pentru 406 Break (8E/F) și alte modele PEUGEOT
amortizor
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Lubrifiant ceramic rezistent la temperaturile înalte
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №19
Cheie combinată №21
Bit HEX nr. H6.
Șurubelnițe Torx T50
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.21
Capăt cheie tubulară nr.36
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №19
Cheie cu clichet
Daltă plată
Ciocan
Poanson
Rangă metalică
Șurubelniță Dreaptă
Clește cu vârf rotund
Extractor articulații sferice
Presă hidraulică pentru arcuri
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – PEUGEOT 406 Break (8E/F). Sfatul util de la experții AUTODOC:
- Ambele telescoape ale amortizoarelor suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru telescopul de amortizor stânga și cel de dreapta a suspensiei frontale.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - PEUGEOT 406 Break (8E/F) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
- Pasul 3Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – PEUGEOT 406 Break (8E/F). AUTODOC recomandă:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Curățați elementul de fixare care unește tija barei stabilizatoare de jamba suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 7Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 8Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
- Pasul 9Deșurubați suportul cablului ABS. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 10Îndepărtați suportul de pe lonjeronul amortizorului.
- Pasul 11Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 12Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 13Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 14Curățați elementul de fixare care unește brațul suspensiei de articulația sferică. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 15Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 16Decuplați articulația sferică de la pârghia de comandă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. Folosiți o rangă.
- Pasul 17Scoateți știftul care fixează piulița butucului. Folosiți clești cu vârful rotund. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
- Pasul 18Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 19Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №36. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 20Scoateți piulița de fixare.
- Pasul 21Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
- Pasul 22Curățați elementul de fixare inferior care unește suportul amortizorului la fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 23Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 24Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 25Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
- Pasul 26Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – PEUGEOT 406 Break (8E/F). Experții AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că susțineți portfuzeta.
- Pasul 27Coborâți autovehiculul.Pasul 28Deschideți capota motorului.Pasul 29Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.Pasul 30Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 31Deșurubați elementele de fixare de sus ale telescopului amortizorului. Folosiți Torx T50. Folosiți o cheie cu clichet.AUTODOC recomandă:Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. PEUGEOT 406 Break (8E/F)
- Pasul 32Extrageți bara de sprijin amortizor.
- Pasul 33Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – PEUGEOT 406 Break (8E/F). Sfatul util de la AUTODOC:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 34Comprimați arcul.
- Pasul 35Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 36Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 37Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
- Pasul 38Slăbiți arcul elicoidal.Pasul 39Îndepărtați arcul.
- Pasul 40Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: ansamblu telescop arc – PEUGEOT 406 Break (8E/F). Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
- Pasul 41Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – PEUGEOT 406 Break (8E/F). Profesioniștii recomandă:Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
- Pasul 42Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
- Pasul 43Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri.
- Pasul 44Montați arcul pe amortizor.Pasul 45Comprimați arcul.Pasul 46Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
- Pasul 47Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 65 Nm.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – PEUGEOT 406 Break (8E/F). Sfatul util:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul PEUGEOT 406 Break
Tutorialele populare de mentenanță pentru Peugeot 406 Break
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Telescoape la diferite modele PEUGEOT 406
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru PEUGEOT 406 Break (8E/F)
Vezi mai mult
- Cum să îndepărtezi rugina | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să utilizezi echipamentul de sablare | Sfaturile utile de la AUTODOC
- Alte 5 erori de reparație a frânei | Încetează să mai comiți prezentele erori de reparație a frânei
- Cum să pui o husă de volan | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la PEUGEOT 406
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ