Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Curățați elementele de fixare ale brațelor ștergătoarelor. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 4
Desfaceți elementele de fixare ale brațelor ștergătoarelor de parbriz. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 5
Scoateți brațele ștergătoarelor de parbriz. Utilizați un extractor universal.
Pasul 6
Deșurubați șuruburile de pe rezervorul de lichid de frână. Folosiți Torx T20. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 7
Scoateți clemele de la grila de plastic. Folosiți un clește pentru extras cleme.
Pasul 8
Deșurubați dispozitivele de fixare ale grilei de protecție din plastic a ștergătorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 9
Ridicați și scoateți grila de protecție.
Pasul 10
Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 11
Porniți contactul.
Pasul 12
Fixați ștergătoarele de parbriz în poziție de deservire.
Pasul 13
Opriți contactul.
Pasul 14
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 15
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 16
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 17
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
Pasul 19
Scoateți roata.
Pasul 20
Demontați suportul cablajului ABS.
Pasul 21
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 22
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 23
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Pasul 24
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 25
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 26
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 27
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 28
Scoateți șurubul de fixare. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
Pasul 29
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
Pasul 30
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Peugeot 307 SW
Pasul 31
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 32
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 33
Comprimați arcul.
Pasul 34
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 35
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 36
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
Pasul 37
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 38
Îndepărtați arcul.
Pasul 39
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Peugeot 307 SW. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 40
Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.
Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
Pasul 41
Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri.
Pasul 42
Instalați scutul de protecție contra prafului și limitatorul de săgeată dinamică pe noul amortizor.
Pasul 43
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 44
Comprimați arcul.
Pasul 45
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 46
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 69 Nm.
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Peugeot 307 SW. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
Pasul 47
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 48
Decomprimați arcul.
Pasul 49
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 50
Tratați locurile de montare ale ansamblului amortizor-arc. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 51
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 52
Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Nu îl strângeți.
Pentru a evita accidentările, sprijiniți amortizorul atunci când înșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 53
Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 54
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
Pasul 55
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 56
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Peugeot 307 SW. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 57
Înșurubați elementele de fixare ce unesc ansamblu amortizor la portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 58
Curățați locurile de montare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 59
Montați bieleta antiruliu transversală.
Pasul 60
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 36 Nm.
Pasul 61
Tratați toate articulațiile bieletei antiruliu. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 62
Instalați suportul cablajului ABS.
Pasul 63
Strângeți elementele de fixare de jos ce unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 90 Nm.
Pasul 64
Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 65
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 66
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 67
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Peugeot 307 SW. Sfatul util de la AUTODOC:
După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
Pasul 68
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. Peugeot 307 SW
Pasul 69
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 70
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 100 Nm.
Pasul 71
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Pasul 72
Înșurubați elementul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 69 Nm.
Pasul 73
Tratați elementele de fixare ale suportului telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 74
Instalați și fixați grila de protecție a ștergătoarelor de parbriz.
Pasul 75
Strângeți elementele de fixare ale grilei de protecție din plastic a ștergătorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 76
Instalați elementele de fixare ale grilei de protecție din plastic a ștergătorului.
Pasul 77
Strângeți șuruburile rezervorului cu lichidul de frână. Folosiți Torx T20. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 78
Porniți contactul. Scoateți ștergătoarele de parbriz din poziția de deservire.
Aveți grijă să nu încurcați brațele ștergătoarele de parbriz, pe cel al șoferului cu cel al pasagerului.
Pasul 81
Strângeți elementele de fixare ale brațelor ștergătoarelor. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 82
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 83
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul PEUGEOT 307 SW (3H)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru PEUGEOT 307 SW (3H)
Vezi mai mult
Restaurarea farurilor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Verificările automobilului tău pe care trebuie să le efectuezi după iarnă | AUTODOC
Cum să înlături zgârieturile de pe un automobil | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să recondiționați jantele roților | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la PEUGEOT 307