
Act de renunțare
Cum să schimbați: ansamblu telescop arc din față la Citroen C1 1 PM PN | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
7
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
CITROËN C1 (PM_, PN_) 1.4 HDi … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
CITROËN C1 (PM_, PN_) 1.4 HDi … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește telescopul amortizorului față CITROEN C1 (PM, PN) [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Amortizor pentru C1 (PM_, PN_) și alte modele CITROËN
amortizor
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №12
Cheie combinată №17
Cheie combinată №19
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.12
Capăt cheie tubulară nr.14
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.30
Bit HEX nr. H6.
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie port tarod
Ciocan
Poanson
Daltă plată
Clește cu vârf rotund
Extractor cleme
Cheie cu lanț
Extractor articulații sferice
Presă hidraulică pentru arcuri
Cric hidraulic cutie de viteze
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. Profesioniștii recomandă:
- Ambele telescoape ale amortizoarelor suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru telescopul de amortizor stânga și cel de dreapta a suspensiei frontale.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. Utilizați următoarea procedură:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.
- Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
- Pasul 3Scoateți dopurile de fixare ale brațelor ștergătoarelor de parbriz. Folosiți un clește pentru extras cleme.
- Pasul 4Desfaceți elementele de fixare ale brațelor ștergătoarelor de parbriz. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 5Scoateți clemele capacului ștergătorului. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 6Scoateți brațele ștergătoarelor de parbriz.
- Pasul 7Instalați clemele capacului ștergătorului. Folosiți un clește pentru extras cleme.
- Pasul 8Scoateți capacele de protecție ale brațelor ștergătoarelor.
- Pasul 9Desprindeți furtunul duzei spălătorului de parbriz.
- Pasul 10Deșurubați elementele de fixare ale panoului de legătură al ștergătorului de parbriz. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 11Decuplați conectorul ștergătorului de parbriz.
- Pasul 12Scoateți panoul asamblat cu legătura ștergătorului de parbriz.
- Pasul 13Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 14Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 15Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 16Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 17Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 18Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Citroen C1 1 PM PN
- Pasul 19Scoateți roata.
- Pasul 20Curățați elementul de fixare al arborelui de acționare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 21Desfaceți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
- Pasul 22Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №30. Folosiți un port tarod.
- Pasul 23Scoateți piulița de fixare. Utilizați o cheie tubulară №30.
- Pasul 24Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 25Deconectați cablajul senzorului ABS.
- Pasul 26Curățați elementul de fixare al suportului ce unește furtunul de frână la telescopul amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 27Deșurubați suportul de fixare al furtunului de frână de pe bara de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №14. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 28Scoateți splintul. Folosiți clești cu vârful rotund.
- Pasul 29Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. AUTODOC recomandă:După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.
- Pasul 30Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19.
- Pasul 31Decuplați brațul inferior de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice.
- Pasul 32Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 33Deșurubați elementul de fixare ce unește bara stabilizatoare cu brațul de suspensie. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №12. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 34Decuplați brațul inferior de la fuzetă.
- Pasul 35Scoateți arborele de antrenare. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
- Pasul 36Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 37Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 38Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 39Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 40Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan.
- Pasul 41Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
- Pasul 42Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți telescopul amortizorului în timp ce desfaceți boțurile de fixare.
- Pasul 43Extrageți bara de sprijin amortizor.
- Pasul 44Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. Experții AUTODOC recomandă:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 45Comprimați arcul.
- Pasul 46Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 47Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 48Îndepărtați bara de sprijin amortizor, scutul de protecție împotriva prafului și tamponul.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
- Pasul 49Slăbiți arcul elicoidal.
- Pasul 50Îndepărtați arcul.
- Pasul 51Demontați vechiul amortizor de la presa hidraulică pentru arcuri.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. Experții AUTODOC recomandă:Înainte de instalare, amortizorul trebuie pompat manual de 3-5 ori.
- Pasul 52Instalați noul amortizor pe presa hidraulică pentru arcuri.
- Pasul 53Montați arcul pe amortizor.
- Pasul 54Comprimați arcul.
- Pasul 55Instalați suportul, burduful de protecție și tamponul de protecție pe amortizor.
- Pasul 56Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №17. Utilizați o cheie cu lanț. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 33 Nm.Înlocuirea: ansamblu telescop arc – Citroen C1 1 PM PN. Sfatul util:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
- Pasul 57Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
- Pasul 58Decomprimați arcul.
- Pasul 59Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul CITROËN C1 I
Tutorialele populare de mentenanță pentru CITROËN C1 (PM_, PN_)
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Telescoape la diferite modele CITROËN C1
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru CITROËN C1 (PM_, PN_)
Vezi mai mult
- Cum se înlocuiește suspensia la un BMW E30 Turbo | SUPERCAR AUTODOC
- Ce trebuie de făcut dacă climatizorul auto nu funcționează corect | Sfaturi de la AUTODOC
- Când, de ce și cum să înlocuiești uleiul de motor | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cele mai frecvente 5 erori de înlocuire a amortizoarelor | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la CITROËN C1
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ