Cum să schimbați: rulment roata din spate la Volvo V70 BW | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
7
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VOLVO V70 III (135) T4,
VOLVO V70 III (135) T5,
VOLVO V70 III (135) D3 / D4,
VOLVO V70 III (135) 1.6 DRIVe / D2,
VOLVO V70 III (135) D5,
VOLVO V70 III (135) 3.2,
VOLVO V70 III (135) T4F,
VOLVO V70 III (135) 2.5 T,
VOLVO V70 III (135) 2.4 D,
VOLVO V70 III (135) D5,
VOLVO V70 III (135) 2.0,
VOLVO V70 III (135) 3.2,
VOLVO V70 III (135) 2.0 D,
VOLVO V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel,
VOLVO V70 III (135) 2.4 D,
VOLVO V70 III (135) 2.5 T FlexiFuel,
VOLVO V70 III (135) D5,
VOLVO V70 III (135) 1.6 D,
VOLVO V70 III (135) 2.5 T,
VOLVO V70 III (135) 2.0 T
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește rulment roata din spate pe VOLVO V70 BW [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru V70 III (135) și alte modele VOLVO
Slăbiți șuruburile roților. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19. Folosiți un port tarod.
Pasul 3
Ridicați automobilul.
AUTODOC recomandă:
Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținere.
Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Curățați elementele de fixare ale etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 7
Deșurubați elementele de fixare ale etrierului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №15. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
Pasul 10
Demontați plăcuțele de frână.
Pasul 11
Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 12
Deșurubați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 13
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 14
Demontați suportul etrierului de frână.
Pasul 15
Curățați dispozitivul de fixare a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 16
Deșurubați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți Torx T50. Folosiți o șurubelniță de impact. Folosiți un ciocan.
Pasul 17
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 18
Demontați discul de frână.
Pasul 19
Curățați elementele de fixare ale butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 20
Curățați dispozitivul de fixare a senzorului ABS. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 21
Deșurubați dispozitivul de fixare a senzorului ABS. Folosiți Torx T25. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 22
Deconectați senzorul ABS.
Pasul 23
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 24
Curățați elementele de fixare ale butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 25
Deșurubați elementele de fixare ale butucului roții. Folosiți Torx T55. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 26
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 27
Demontați butucul și rulmentul împreună, deoarece acestea formează un ansamblu monobloc.
Pasul 28
Scoateți capacul de protecție a discului de frână.
Pasul 29
Curățați locul de montare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 30
Instalați capacul de protecție a discului de frână.
Pasul 31
Montați butucul nou al roții împreună cu rulmentul.
Pasul 32
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 33
Strângeți elementele de fixare ale butucului roții. Folosiți Torx T55. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 34
Curățați senzorul ABS. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 35
Conectați senzorul ABS.
Pasul 36
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 37
Strângeți elementul de fixare al senzorului ABS. Folosiți Torx T25. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 5 Nm.
Pasul 38
Tratați butucul în zona în care intră în contact cu discul de frână. Utilizați lubrifiant ceramic.
Pasul 39
Instalați discul de frână.
Pasul 40
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 41
Strângeți elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți Torx T50. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 15 Nm.
Pasul 42
Curățați suportul etrierului de frână de murdărie și de praf. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți un spray curățare frâne.
Înlocuirea: rulment roata – Volvo V70 BW. Sfatul util de la AUTODOC:
Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
Pasul 43
Deșurubați suportul etrierului de frână.
Pasul 44
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 45
Strângeți elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 46
Instalați plăcuțele de frână.
Pasul 47
Instalați etrierul de frână și fixați-l.
Pasul 48
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 49
Strângeți elementele de fixare ale etrierului de frână. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №15. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 50
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă.
Pasul 51
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Utilizați lubrifiant ceramic.
Pasul 52
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
Pasul 53
Instalați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Volvo V70 BW
Pasul 54
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 55
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 140 Nm.
Pasul 56
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul VOLVO V70 III (BW, 135)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VOLVO V70 III (135)
Vezi mai mult
5 cauze esențiale ale bătăilor din suspensie | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să repari un parbriz ciobit sau crăpat | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvente 5 erori la efectuarea lucrărilor în compartimentul motorului | AUTODOC
Cum se înlocuiește prezonul unei roți | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VOLVO V70