Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la VOLVO V70 III Van / Break (135) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
1
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VOLVO V70 III Van / Break (135) 2.0 D3 DRIVe, VOLVO V70 III Van / Break (135) 2.4 D4 AWD, VOLVO V70 III Van / Break (135) 2.4 D5 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VOLVO V70 III Van / Break (135) 2.0 D3 DRIVe, VOLVO V70 III Van / Break (135) 2.4 D4 AWD, VOLVO V70 III Van / Break (135) 2.4 D5 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru V70 III Van / Break (135) și alte modele VOLVO
Produse alternative:

Perie de sârmă
Perie curăţitoare din nylon
Spray WD-40
Spray curățare universal
Spray instalațíe electrică
Spray curățare frâne
Lubrifiant ceramic
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №21
Capăt cheie tubulară nr.8
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.15
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.22
Șurubelnițe Torx T50
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №19
Cheie cu clichet
Cheie port tarod
Ciocan
Șurubelniță de impact
Daltă plată
Ciocan cu cap moale
Set extractoare bucșe și rulmenți
Extractor articulații sferice
Extractor de rulmenți
rangă metalică
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs VOLVO V70 III Kasten / Kombi (135).
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - VOLVO V70 III Kasten / Kombi (135) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota.Pasul 2Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de frână.Pasul 3Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 4
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți un port tarod. - Pasul 5
Slăbiți șuruburile roților. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19. Folosiți un port tarod. - Pasul 6Ridicați automobilul.Înlocuirea: rulment roata – VOLVO V70 III Kasten / Kombi (135). AUTODOC recomandă:Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținere.Pasul 7
Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VOLVO V70 III Kasten / Kombi (135) - Pasul 8
Scoateți roata. - Pasul 9
Desprindeți furtunul de frână de la telescopul amortizorului. - Pasul 10
Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă. - Pasul 11
Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 12
Deșurubați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 13
Scoateți șuruburile de fixare. - Pasul 14
Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului. - Pasul 15
Curățați dispozitivul de fixare a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 16
Deșurubați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți Torx T50. Folosiți o șurubelniță de impact. Folosiți un ciocan. - Pasul 17
Scoateți șurubul de fixare. - Pasul 18
Demontați discul de frână. - Pasul 19
Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 20
Scoateți șurubul de fixare. - Pasul 21
Curățați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 22
Deșurubați elementele de fixare ale capacului de protecție a discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №8. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 23Scoateți șuruburile de fixare.Pasul 24
Scoateți capacul de protecție a discului de frână. - Pasul 25
Curățați conectorul senzorului ABS. Utilizați o perie curăţitoare din nailon. Folosiți spray de curățare universal. - Pasul 26
Desprindeți conectorul senzorului ABS. - Pasul 27
Decuplați cablajul senzorului ABS. - Pasul 28
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 29
Decuplați bieleta antiruliu de brațul suspensiei. - Pasul 30
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 31
Deșurubați piulița de fixare care unește capătul barei de direcție de fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 32
Decuplați capătul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. - Pasul 33
Curățați elementul de fixare inferior care unește suportul amortizorului la fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 34
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 35
Scoateți șurubul de fixare. - Pasul 36
Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 37
Deșurubați elementul de fixare care unește articulație sferică la fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. - Pasul 38
Decuplați articulația sferică de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. Folosiți o rangă. - Pasul 39
Scoateți arborele de transmisie de la portfuzetă.Înlocuirea: rulment roata – VOLVO V70 III Kasten / Kombi (135). Sfatul util:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată). - Pasul 40
Fixați fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 41
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan. - Pasul 42
Decuplați fuzeta de la suportul amortizorului. Folosiți un ciocan de cauciuc. - Pasul 43
Demontați fuzeta împreună cu butucul roții. - Pasul 44
Curățați locașul de montare al jamba suspensiei pe port-fuzetă. Folosiți o perie de sârmă. - Pasul 45
Curățați elementul de fixare care unește tija barei stabilizatoare de jamba suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. - Pasul 46
Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 47
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 48Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă.Pasul 49Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți unsoare de cupru.Pasul 50
Scoateți butucul de roată împreună cu rulmentul. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. - Pasul 51
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 52
Montați butucul nou al roții împreună cu rulmentul. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți. Utilizați un extractor de rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – VOLVO V70 III Kasten / Kombi (135). Experții AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia.Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare. - Pasul 53
Instalați fuzeta asamblată cu butucul roții. - Pasul 54Fixați suportul amortizorului pe fuzetă.Pasul 55
Instalați șurubul de fixare.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VOLVO V70 III Van / Break (135)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VOLVO V70 III Kasten / Kombi (135)
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele VOLVO V70
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VOLVO V70 III Van / Break (135)
Vezi mai mult
5 sfaturi utile despre automobile pentru o zi de iarnă | Sfaturile utile de la AUTODOC
Ce trebuie făcut dacă cureaua scârțâie | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să strângi șuruburile chiulasei
Cum să porniți un automobil după o perioadă lungă de inactivitate | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VOLVO V70
Numărul ОЕ
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ




















































