
Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din spate la ABARTH 500C / 595C / 695C Cabrio (312) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio 1.4 (312.AXD1A), ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A), ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A), ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio 1.4 (312.AXF1A, 312.AXF11, 312.AXD1A) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio 1.4 (312.AXD1A), ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio 1.4 (312.AXF11, 312.AXF1A), ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio 1.4 (312.AXF1A, 312.AXD1A), ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio 1.4 (312.AXF1A, 312.AXF11, 312.AXD1A) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio și alte modele ABARTH
Set rulment roata
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare frâne
Spray curățare universal
Vaselina pe bază de cupru
Capăt cheie tubulară nr.12
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.17
Capăt cheie tubulară nr.32
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie port tarod
Ciocan
Ciocan cu cap moale
Rangă metalică
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – ABARTH 500C / 595C (312_). Experții AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs ABARTH 500C / 595C (312_).
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: rulment roata – ABARTH 500C / 595C (312_). Utilizați următoarea procedură:
- Pasul 1Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 2Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 3Ridicați partea din spate a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 4Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. ABARTH 500C / 595C (312_)
- Pasul 5Scoateți roata.
- Pasul 6Curățați elementele de fixare ale etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 7Deșurubați fixarea etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 8Scoateți etrierul de frână. Folosiți o rangă.Înlocuirea: rulment roata – ABARTH 500C / 595C (312_). AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.
- Pasul 9Scoateți plăcuțele de frână.
- Pasul 10Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 11Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți un port tarod.
- Pasul 12Îndepărtați suportul etrierului.
- Pasul 13Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 14Deșurubați fixarea discului de frână. Utilizați o cheie tubulară №12. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 15Scoateți discul de frână. Folosiți un ciocan de cauciuc.
- Pasul 16Scoateți capacul de protecție al rulmentului butucului. Folosiți o rangă. Folosiți un ciocan.Înlocuirea: rulment roata – ABARTH 500C / 595C (312_). Sfatul util de la experții AUTODOC:Unele mașini nu sunt echipate cu capace pentru butuc.
- Pasul 17Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Utilizați o cheie tubulară №32. Folosiți un port tarod.
- Pasul 18Îndepărtați butucul și rulmentul în întregime, deoarece acestea formează un bloc care nu pot fi separat.
- Pasul 19Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți spray de curățare universal.
- Pasul 20Instalați noul butuc al roții împreună cu rulmentul respectiv.
- Pasul 21Strângeți fixarea butucului. Utilizați o cheie tubulară №32. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 224 Nm.Înlocuirea: rulment roata – ABARTH 500C / 595C (312_). Sfatul util:Blocul rulmentului butucului roții nu trebuie să se încline pe fusul de osie.
- Pasul 22Instalați capacul de protecție al rulmentului butucului. Folosiți un ciocan de cauciuc.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul ABARTH 500C / 595C / 695C Cabrio (312)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Abarth 500С Cabrio
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele ABARTH 500 / 595
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru ABARTH 500C / 595C / 695C (312_) Cabrio
Vezi mai mult
- Lucruri pe care nu trebuie să le faceți niciodată cu o cutie de viteze automată | AUTODOC
- Ce trebuie făcut dacă cureaua scârțâie | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Restaurarea compresorului climatizorului autovehiculului de unul singur
- Ce trebuie să faci dacă este aprins (TPMS) | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la ABARTH 500 / 595
Manuale profesionale pentru cele mai frecvente modele ale automobilelor ABARTH
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ