Cum să schimbați: rulment roata din față la Mercedes W211 | Ghid de înlocuire
descărcări:
5
Vizualizările:
83
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 270 CDI (211.016),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 220 CDI,
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 320 (211.065),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 500 (211.070),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 240 (211.061),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 220 CDI (211.006),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 CDI (211.004),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 CDI (211.004),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 55 AMG Kompressor (211.076),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 Kompressor (211.042),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 320 CDI (211.026),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 400 CDI (211.028),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 NGT (211.042),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 280 CDI (211.023),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 280 (211.054),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 350 (211.056),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 280 CDI (211.020),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 320 CDI (211.022),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 420 CDI (211.029),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 CDI (211.007),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 220 CDI (211.008),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 200 Kompressor (211.041),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 500 (211.072),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 63 AMG (211.077),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 220 CDI (211.006),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 350 CGI (211.057),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 300 BlueTEC (211.024),
MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211) E 230 (211.052)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește rulment roata din față pe MERCEDES-BENZ (W211) Clasa E [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru Clasa E Sedan (W211) și alte modele MERCEDES-BENZ
Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie.
Pasul 14
Tratați pistonul etrierului de frână. Utilizați o perie curăţitoare din nylon. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – Mercedes W211. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 15
Instalați dispozitivul pentru introducerea prin presare a etrierului de frână.
Pasul 16
Scoateți plăcuțele de frână.
Pasul 17
Deconectați senzorul de uzură al plăcuțelor de frână.
Pasul 18
Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 19
Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți un port tarod. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 20
Îndepărtați suportul etrierului.
Pasul 21
Curățați elementele de fixare ale discului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 22
Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o șurubelniță de impact.
Pasul 23
Scoateți discul de frână.
Pasul 24
Scoateți capacul piuliței butucului roții. Folosiți o rangă. Folosiți un ciocan.
Înlocuirea: rulment roata – Mercedes W211. Sfatul util de la experții AUTODOC:
În unele automobile, piulița butucului roții nu este protejată cu vreun capac.
Pasul 25
Slăbiți șurubul piuliței de fixare a butucului roții. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 26
Deșurubați piulița butucului.
Pasul 27
Scoateți piulița de fixare.
Pasul 28
Îndepărtați butucul și rulmentul în întregime, deoarece acestea formează un bloc care nu pot fi separat.
Pasul 29
Curățați locul de montare al butucului roții. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 30
Scoateți rulmentul butucului roții.
Pasul 31
Scoateți inelul de etanșare vechi. Folosiți o rangă.
Pasul 32
Scoateți rulmentul butucului roții.
Pasul 33
Curățați locul de montare al rulmentului butucului.
Pasul 34
Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 35
Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Folosiți un extractor cu 3 brațe. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 36
Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 37
Tratați locul de montare al subansamblului rulmentului. Folosiți vaselină universală.
Pasul 38
Instalați manșonul interior al rulmentului roții în butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 39
Instalați manșonul interior al rulmentului roții în butuc. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 40
Tratați locul de montare al subansamblului rulmentului. Folosiți vaselină universală.
Pasul 41
Instalați un rulment nou al butucului roții.
Pasul 42
Tratați locul de montare al subansamblului rulmentului. Folosiți vaselină universală.
Pasul 43
Instalați inelul de etanșare nou. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.
Pasul 44
Tratați locul de montare al subansamblului rulmentului. Folosiți vaselină universală.
Pasul 45
Instalați un rulment nou al butucului roții.
Pasul 46
Tratați locul de montare al subansamblului rulmentului. Folosiți vaselină universală.
Pasul 47
Instalați noul butuc al roții împreună cu rulmentul respectiv.
Pasul 48
Instalați piulița de fixare.
Pasul 49
Înșurubați piulița butucului.
Pasul 50
Montați capacul piuliței butucului.
Pasul 51
Curățați butucul roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 52
Montați discul de frână.
Pasul 53
Strângeți fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 8 Nm.
Pasul 54
Curățați suportul etrierului de murdărie și praf. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – Mercedes W211. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 55
Instalați suportul etrierului de frână.
Pasul 56
Strângeți suportul etrierului de frână. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 115 Nm.
Pasul 57
Instalați plăcuțele de frână.
Pasul 58
Conectați senzorul de uzură al plăcuțelor de frână.
Pasul 59
Apăsați pistonul etrierului de frână. Folosiți o presă pentru etrier de frână.
Pasul 60
Montați etrierul de frână și fixați-l. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 35 Nm.
Pasul 61
Conectați fișa senzorului de uzură a plăcuțelor de frână.
Pasul 62
Scoateți capacul piuliței butucului roții.
Pasul 63
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Mercedes W211
Pasul 64
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 65
Reglați rulmentul roții. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №32.
Montați capacul piuliței butucului. Folosiți un ciocan de cauciuc.
Pasul 72
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 73
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: rulment roata – Mercedes W211. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 74
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare la automobil. Mercedes W211
Pasul 75
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 76
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 130 Nm.
Pasul 77
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Pasul 78
Comutați sistemul SBC în modul de funcționare și deconectați echipamentul de întreținere.
Înlocuirea: rulment roata – Mercedes W211. Sfatul util de la AUTODOC:
Verificați nivelul lichidului de frână din rezervorul de compensare și restabiliți-i nivelul adecvat, dacă este necesar.
Pasul 79
Strângeți capacul rezervorului cu lichid de frână.
Pasul 80
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ Clasa E Sedan (W211)
Vezi mai mult
5 cauze esențiale ale bătăilor din suspensie | Sfaturi utile de la AUTODOC
TOP 4 produse de curățare a caroseriei automobilului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să repari singur o bară de protecție | Sfaturi utile de la AUTODOC
TOP 6 trucuri de viață cu WD-40 | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ E-CLASS