
Act de renunțare
Cum să schimbați: pompa apa & kit distributie la VW Caddy III Break (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) | Ghid de înlocuire
descărcări:
2
Vizualizările:
17

Intervalul de înlocuire recomandat pentru categoria piesei Pompă apă + kit distribuție : 70000 km
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Caddy III Break (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.4, VW Caddy III Break (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.4 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW Caddy III Break (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.4, VW Caddy III Break (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 1.4 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Set curea distributie pentru Caddy III Break (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) și alte modele VW
Pompă apă + kit distribuție
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Spray curățare universal
Material de etanșare
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №13
Cheie combinată №16
Bit HEX nr. H6.
Capăt cheie tubulară nr.10
Capăt cheie tubulară nr.15
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară 12 laturi №21
Cheie cu clichet
Set de scule pentru reglarea distribuției și a avansului de aprindere
Cheie universală pentru blocarea fuliilor
Pâlnie
Recipient de lichid
Rangă metalică
Cric hidraulic cutie de viteze
Lavetă din microfibră
Huse de protecție aripi / frontală
Înlocuirea: pompa apa + kit distributie – VW CADDY III Estate (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ). Experții AUTODOC recomandă:
- Respectați termenii, cerințele și recomandările de utilizare furnizate de către producător.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - VW CADDY III Estate (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.Pasul 3Scoateți capacul de protecție.
- Pasul 4Deșurubați elementele de fixare ale terminalelor acumulatorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 5Scoateți terminalele acumulatorului.
- Pasul 6În partea dreaptă, scoateți furtunul supapei de ventilare forțată a carterului de la capacul motorului.
- Pasul 7Îndepărtați capacul motorului.Înlocuirea: pompa apa + kit distributie – VW CADDY III Estate (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ). Sfatul util:Ridicați capacul motorului, din ambele părți concomitent.Nu aplicați o forță excesivă la demontarea piesei. În caz contrar riscați să o deteriorați.
- Pasul 8Acoperiți corpul clapetei de accelerație cu o lavetă din microfibră, pentru a preveni pătrunderea prafului și murdăriei în interiorul sistemului.
- Pasul 9Deșurubați elementele de fixare ale capacului superior al sistemului de distribuție.
- Pasul 10Scoateți capacul superior al sistemului de distribuție.
- Pasul 11Deșurubați capacul rezervorului cu lichid de răcire.
- Pasul 12Ridicați mașina cu un cric sau așezați-o deasupra unui canal de inspecție.Pasul 13Pregătiți un container pentru lichide.
- Pasul 14Deschideți robinetul de golire al lichidului de răcire.
- Pasul 15Scurgeți lichidul de răcire al motorului.AUTODOC recomandă:Atenție! Lichidul de răcire poate fi foarte fierbinte.Purtați mănuși pentru a evita contactul cu lichidul fierbinte.Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
- Pasul 16Scoateți deoparte rola de tensionare a curelei de transmisie Poli-V. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16.
- Pasul 17Scoateți cureaua de transmisie Poli-V.
- Pasul 18Aduceți rola de tensionare în poziția sa inițială.
- Pasul 19Deșurubați elementul de fixare al rolei de întindere a curelei Poly-V. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16.
- Pasul 20Demontați rola de întindere a curelei Poly-V.
- Pasul 21Deșurubați dispozitivul de fixare al puliei de pe arborele cotit. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.21. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 22Demontați pulia de pe arborele cotit.
- Pasul 23Înșurubați dispozitivul de fixare al puliei de pe arborele cotit. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.21. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 24Deșurubați elementele de fixare ale capacului inferior al sistemului de distribuție. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 25Deschideți fixatoarele capacului inferior al sistemului de distribuție. Folosiți o rangă.
- Pasul 26Scoateți capacul inferior al sistemului de distribuție.
- Pasul 27Rotiți angrenajul arborelui cotit. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.21. Folosiți o cheie cu clichet.Rețineți!Pistonul ar trebui să se afle în punctul său mort superior (PMS).
- Pasul 28Instalați dispozitivul de blocare al angrenajului arborelui cu came în conformitate cu marcajele uzinei. Utilizați un set de scule pentru reglarea distribuției și a avansului de aprindere
- Pasul 29Susțineți motorul în zona băii de ulei. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 30Curățați elementele de fixare a suportului motorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 31Desprindeți suportul conductei cu lichid de răcire.
- Pasul 32Deșurubați elementul de fixare de sus al suportului motorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 33Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 34Curățați elementele de fixare a suportului motorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 35Deșurubați elementele de fixare ale suportului motorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 36Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 37Scoateți suportul motorului.
- Pasul 38Faceți o marcare pe angrenajul arborelui cotit.
- Pasul 39Faceți o marcare pe angrenajul arborelui cu came.
- Pasul 40Faceți o marcare pe cureaua de distribuție.
- Pasul 41Slăbiți dispozitivul de fixare al rolei de întindere a curelei de distribuție. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13. Folosiți cheia hexagonală nr. H6.
- Pasul 42Scoateți rola de întindere a curelei de distribuție.
- Pasul 43Scoateți cureaua de distribuție.
- Pasul 44Curățați dispozitivul de fixare al rolei de ghidare a curelei de distribuție. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 45Deșurubați dispozitivul de fixare al rolei de ghidare a curelei de distribuție. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 46Demontați rola de ghidare a curelei de distribuție din locul ei de montare.
- Pasul 47Deșurubați suportul rolei de ghidare a curelei de distribuție cu pulia integrată. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 48Demontați suportul rolei de ghidare a curelei de distribuție cu pulia integrată.
- Pasul 49Faceți o marcare pe angrenajul arborelui cu came. Faceți o marcare pe cureaua de distribuție.
- Pasul 50Scoateți rola de întindere a curelei de distribuție. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 51Scoateți cureaua de distribuție.
- Pasul 52Deșurubați elementele de fixare ale capacului lateral al sistemului de distribuție. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 53Demontați capacul lateral al sistemului de distribuție.
- Pasul 54Deșurubați elementele de fixare ale pompei de apă. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 55Demontați pompa de apă.Înlocuirea: pompa apa + kit distributie – VW CADDY III Estate (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ). Sfatul util de la AUTODOC:Atenție! Lichidul de răcire poate ieși din canalele și carcasa pompei de apă.
- Pasul 56Curățați locul de montare al pompei de apă. Folosiți spray de curățare universal.
- Pasul 57Tratați locul de montare al pompei de apă. Utilizați un agent de etanșare.
- Pasul 58Instalați garnitura pompei de apă.
- Pasul 59Instalați garnitura pompei de apă.
- Pasul 60Montați capacul lateral al sistemului de distribuție.
- Pasul 61Înșurubați elementele de fixare ale pompei de apă. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 62Strângeți elementele de fixare ale pompei de apă. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 20 Nm.
- Pasul 63Înșurubați elementele de fixare ale capacului lateral al sistemului de distribuție. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 64Instalați cureaua nouă de distribuție conform marcajelor din uzină.Înlocuirea: pompa apa + kit distributie – VW CADDY III Estate (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ). Experții AUTODOC recomandă:Aveți grijă să nu deteriorați cureaua de distribuție.
- Pasul 65Prelucrați șurubul de fixare. Utilizați un agent de etanșare.
- Pasul 66Instalați rola de întindere a curelei de distribuție. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 67Prelucrați șurubul de fixare. Utilizați un agent de etanșare.
- Pasul 68Instalați rola de ghidare a curelei de distribuție.
- Pasul 69Strângeți dispozitivul de fixare al rolei de ghidare a curelei de distribuție. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 25 Nm.
- Pasul 70Prelucrați șurubul de fixare. Utilizați un agent de etanșare.
- Pasul 71Instalați suportul rolei de ghidare a curelei de distribuție cu pulia integrată.
- Pasul 72Strângeți suportul rolei de ghidare a curelei de distribuție cu pulia integrată. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 50 Nm.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Caddy III Break (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Caddy 3
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set curea de distribuție la diferite modele VW CADDY
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW Caddy III Break (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ)
Vezi mai mult
- 5 erori la înlocuirea consumabilelor
- 3 lucruri care cauzează deteriorarea motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum să construiești un pulverizator de spumă cu propriile mâini | Sfaturi utile de la AUTODOC
- 4 motive pentru care se aprinde martorul „VERIFICARE MOTOR” | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW CADDY
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ