Înlocuirea: bujii – BMW 1 (E87). Experții AUTODOC recomandă:
Procedura de înlocuire este aceeași la toate bujiile.
Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - BMW 1 (E87) - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
Pasul 1
Deschideți capota.
Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Deșurubați elementul de fixare al capacului motorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 4
Îndepărtați capacul motorului.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: bujii – BMW 1 (E87). Pentru a evita deteriorarea piesei la demontarea acesteia, nu utilizați forță excesivă.
Pasul 5
Deșurubați elementul de fixare al capacului motorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 6
Deșurubați bușonul de umplere cu ulei.
Pasul 7
Îndepărtați bușonul de umplere cu ulei.
Pasul 8
Îndepărtați capacul motorului.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: bujii – BMW 1 (E87). Nu utilizați forță excesivă atunci când demontați piesa deoarece aceasta o poate deteriora.
Pasul 9
Instalați bușonul de umplere cu ulei.
Pasul 10
Strângeți capacul bușonului de umplere cu ulei.
Pasul 11
Desprindeți conectorii de la bobinele de aprindere. Folosiți o rangă.
Pasul 12
Deșurubați elementele de fixare ale bobinelor de aprindere. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 13
Scoateți bobinele de aprindere din puțurile bujiilor.
Înlocuirea: bujii – BMW 1 (E87). Sfatul util de la experții AUTODOC:
Rețineți ordinea pașilor în demontarea bobinei de inducție.
Pasul 14
Curățați locașurile bujiilor de murdărie, praf și obiecte străine.
Pasul 15
Deșurubați bujiile. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 16
Scoateți bujiile.
Pasul 17
Aplicați un strat subțire de pastă specială anti-gripantă rezistentă la temperaturi înalte pe filetul noilor bujii.
Pasul 18
Instalați noile bujii în locurile lor de montare. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16.
Pasul 19
Înșurubați noile bujii și strângeți-le. Folosiți o cheie tubulară pentru bujii #16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 24 Nm.
Înlocuirea: bujii – BMW 1 (E87). AUTODOC recomandă:
Nu strângeți bujiile cu prea multă forță. Depășirea cuplului de strângere admisibil ar putea provoca deteriorarea filetului.Fiți atent atunci când lucrați cu cheia pentru bujii. Denivelarea sa ar putea deteriora cuplajul cu filet.
Pasul 20
Instalați bobinele de aprindere în puțurile bujiilor. Asigurați-vă că s-a produs un clic, care semnifică instalarea corectă în canelurile de fixare.
Înlocuirea: bujii – BMW 1 (E87). Experții AUTODOC recomandă:
Respectați procedura de instalare.
Pasul 21
Strângeți elementele de fixare ale bobinei de aprindere. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 7 Nm.
Pasul 22
Tratațí contactul bobinei de aprindere cu spray pentru instalațíi electrice.
Pasul 23
Uniți conectorii bobinelor de aprindere.
Pasul 24
Deșurubați bușonul de umplere cu ulei.
Pasul 25
Îndepărtați bușonul de umplere cu ulei.
Pasul 26
Montați capacul motorului și fixați-l.
AUTODOC recomandă:
Asigurați-vă de poziționarea corectă a capacului motorului. Acesta nu trebuie să fie deplasat față de elementele de fixare de ghidare.Înlocuirea: bujii – BMW 1 (E87). Pentru a evita deteriorarea piesei în timpul instalării, nu utilizați forță excesivă.
Pasul 27
Instalați bușonul de umplere cu ulei.
Pasul 28
Strângeți capacul bușonului de umplere cu ulei.
Pasul 29
Înșurubați elementele de fixare ale capacului motorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 30
Montați capacul motorului și fixați-l.
Înlocuirea: bujii – BMW 1 (E87). Experții AUTODOC recomandă:
Asigurați-vă de poziționarea corectă a capacului motorului. Acesta nu trebuie să fie deplasat față de elementele de fixare de ghidare.La instalare nu aplicați o forță prea mare, pentru a evita deteriorarea piesei.
Pasul 31
Înșurubați elementele de fixare ale capacului motorului. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 32
Lăsați motorul să funcționeze timp de câteva minute. Acest lucru este necesar pentru a vă asigura de funcționarea corespunzătoare a componentei.
Pasul 33
Opriți motorul.
Pasul 34
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 35
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru BMW 1 Hatchback (E87)
Vezi mai mult
TOP 6 trucuri de viață cu WD-40 | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 sfaturi utile despre automobile pentru o zi de iarnă | Sfaturile utile de la AUTODOC
Ce trebuie de făcut dacă climatizorul auto nu funcționează corect | Sfaturi de la AUTODOC
3 lucruri pe care trebuie să le cunoști înainte de cumpărarea anvelopelor de vară | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la BMW 1 SERIES