Cum să schimbați: bieleta antiruliu din față la Fiat Bravo 2 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
3
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
FIAT BRAVO II (198) 1.4 16V (198AXS1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXM1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXD1A),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 LPG (198AXA1B),
FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXPIB),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXB1A),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXC1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 (198AXA1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXG1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.4 T-Jet (198AXF1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.6 D Multijet (198AXL1B),
FIAT BRAVO II (198) 1.9 D Multijet (198AXE1A),
FIAT BRAVO II (198) 2.0 D Multijet (198AXN1B)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește bieleta antiruliu din față pe FIAT BRAVO 2 (198) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Bara torsiune pentru BRAVO II (198) și alte modele FIAT
Înlocuiți bieletele antiruliu pe Fiat Bravo 2 în pereche.
Procedura de înlocuire este identică pentru abele bielete antiruliu de pe aceeași axă.
Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: bieleta antiruliu – Fiat Bravo 2. Consecutivitatea recomandată a etapelor:
Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 3
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 4
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Fiat Bravo 2
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Blocați cu o pană roata opusă. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 7
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 8
Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №17. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 9
Deșurubați și scoateți elementele de fixare ale carenajului roților. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți o șurubelniță Phillips.
Pasul 10
Demontați carenajul roții.
Pasul 11
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 12
Deșurubați elementele de fixare ce unesc bieleta antiruliu de bara stabilizatore. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 13
Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
Înlocuirea: bieleta antiruliu – Fiat Bravo 2. Profesioniștii recomandă:
Verificați strea manșoanelor de suport ale stabilizatorului. În caz de necesitate - înlocuiți componenta.
Pasul 14
Instalați o nouă bară, strângeți elementele de fixare.
Pasul 15
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de bara stabilizatoare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 55 Nm.
Pasul 16
Scoateți cricul pentru cutia de viteze.
Înlocuirea: bieleta antiruliu – Fiat Bravo 2. Sfatul util de la experții AUTODOC:
Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
Pasul 17
Strângeți elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 55 Nm.
Pasul 18
Instalați carenajul roții în locul său de montare.
Pasul 19
Instalați și strângeți elementele de fixare ale carenajului roții. Utilizați o cheie tubulară №10. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți o șurubelniță Phillips.
Pasul 20
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Tratați suprafața de contact. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 21
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. Fiat Bravo 2
Pasul 22
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 23
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 24
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul FIAT Bravo II Hatchback (198)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru FIAT BRAVO II (198)
Vezi mai mult
Ce trebuie să faceți dacă încălzitorul automobilului nu funcționează | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum se înlocuiește prezonul unei roți | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să înlături zgârieturile de pe componentele din materiale plastice ale automobilului | AUTODOC
Cum să vopsiți un automobil cu vopsea aerosoli | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la FIAT BRAVA