Cum să schimbați: arc spiral din spate la Mercedes W169 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
17
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ Clasa A (W169) A 200 CDI (169.308, 169.008),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W169) A 200 TURBO (169.034, 169.334),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W169) A 200 CDI (169.008, 169.308),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W169) A 180 CDI (169.007, 169.307),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W169) A 160 CDI (169.006, 169.306),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W169) A 200 (169.033, 169.333),
MERCEDES-BENZ Clasa A (W169) A 170 (169.032, 169.332)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se inlocuiesc arc de suspensie din spate pe MERCEDES-BENZ A W169 TUTORIAL | AUTODOC
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru Clasa A (W169) și alte modele MERCEDES-BENZ
Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile.
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 7
Curățați elementele de fixare ale amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 8
Înșurubați elementul de fixare inferior al amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 9
Scoateți șurubul de fixare. Folosiți o rangă.
Pasul 10
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.
AUTODOC recomandă:
Mercedes W169 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 11
Deconectați cablajul senzorului ABS. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 12
Îndepărtați suportul de sub braț.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes W169. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 13
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 14
Deșurubați elementul de fixare ce unește brațul de control la fuzeta spate. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 15
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 16
Desfaceți brațul suspensiei de la fuzeta spate. Folosiți o rangă.
Controlați distanțierele de cauciuc ale arcului de suspensie. În caz de necesitate - înlocuiți-le.
Pasul 18
Curățați suporturile arcurilor elicoidale. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 19
Instalați arcul elicoidal împreună cu suporturile de cauciuc în locurile de montare. Folosiți o rangă.
Pasul 20
Curățați locurile de montare și filetul brațului de suspensie. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 21
Atașați brațul suspensiei la fuzeta spate. Instalați șurubul de fixare. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 22
Strângeți elementul de fixare ce unește brațul suspensiei la fuzeta spate. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 85 Nm.
Pasul 23
Conectați cablajul senzorului ABS.
Pasul 24
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 25
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 26
Strângeți elementul de fixare inferior al amortizorului. Utilizați o cheie tubulară №16. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 70 Nm.
Pasul 27
Îndepărtați suportul de sub braț.
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes W169. Sfatul util de la AUTODOC:
Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
Pasul 28
Tratați elementele de fixare ale amortizorului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 29
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 30
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes W169. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pentru a evita rănirea, susțineți roata atunci când înșurubați bolțurile de fixare.
Pasul 32
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 33
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 34
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Clasa A (W169)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ Clasa A (W169)
Vezi mai mult
Lucruri pe care nu trebuie să le faceți niciodată cu o cutie de viteze automată | AUTODOC
Cum să-ți lustruiești anvelopele | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să lustruiești un capac vechi al camerei supapelor motorului până la un finisaj lucios | AUTODOC
Cum și de ce să verifici uleiul | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ A-CLASS