
Act de renunțare
Cum să schimbați: arc spiral din față la VW Bora Sedan (1J2) | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
3
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Bora Sedan (1J2) 1.6, VW Bora Sedan (1J2) 2.0, VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5, VW Bora Sedan (1J2) 1.8, VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V, VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motion, VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion, VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V, VW Bora Sedan (1J2) 1.6, VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5, VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion, VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T, VW Bora Sedan (1J2) 2.0 4motion, VW Bora Sedan (1J2) 1.6 FSI, VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VW Bora Sedan (1J2) 1.6, VW Bora Sedan (1J2) 2.0, VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5, VW Bora Sedan (1J2) 1.8, VW Bora Sedan (1J2) 1.4 16V, VW Bora Sedan (1J2) 1.8 4motion, VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion, VW Bora Sedan (1J2) 1.6 16V, VW Bora Sedan (1J2) 1.6, VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5, VW Bora Sedan (1J2) 2.3 V5 4motion, VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T, VW Bora Sedan (1J2) 2.0 4motion, VW Bora Sedan (1J2) 1.6 FSI, VW Bora Sedan (1J2) 1.8 T … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru Bora Sedan (1J2) și alte modele VW
Arc spiral
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Cheie combinată №18
Cheie combinată №21
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.22
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Capăt cheie tubulară 12 laturi 1-3/16”
Bit hex nr. H6
Cheie tubulară pentru injectoare №22
Poanson
Ciocan
Cheie tubulară pentru amortizor
Cric hidraulic cutie de viteze
Presă hidraulică pentru arcuri
Ciocan cu cap moale
Pană blocare roată
Huse de protecție aripi / frontală
Înlocuirea: arc spiral – VW BORA (1J2). Sfatul util:
- Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
- S-ar putea să aveți nevoie de alte instrumente.
- Atenție! Opriți motorul înainte de a începe orice lucrare - VW BORA (1J2).
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.Pasul 2Securizați roțile cu un opritor de roată.Pasul 3Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.Pasul 4Scoateți capacul de protecție a jantei.
- Pasul 5Deșurubați piulița butucului roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi de 1-3/16".AUTODOC recomandă:Nu deșurubați elementul de fixare mai mult de 90 de grade.
- Pasul 6Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 7Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 8Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW BORA (1J2)
- Pasul 9Scoateți roata.
- Pasul 10Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor.
- Pasul 11Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară cu 12 laturi de 1-3/16".
- Pasul 12Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Curățați elementele de fixare care unesc articulația sferică de brațul de control al suspensiei. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 13Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №13.
- Pasul 14Decuplați articulația sferică de pe braț.Pasul 15Extrageți din fuzetă arborele conducător și, ridicându-l, ataşaţi-l la caroserie. Folosiți un ciocan. Folosiți un punctator.Înlocuirea: arc spiral – VW BORA (1J2). Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată).
- Pasul 16Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 17Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Utilizați o cheie tubulară №18.
- Pasul 18Îndepărtați suportul de sub fuzetă.AUTODOC recomandă:VW BORA (1J2) – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
- Pasul 19Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului.
- Pasul 20Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.Înlocuirea: arc spiral – VW BORA (1J2). Experții AUTODOC recomandă:Dacă e nevoie, folosiți un ciocan cu cap moale.
- Pasul 21Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.Înlocuirea: arc spiral – VW BORA (1J2). AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că portfuzeta nu este eliberată de sarcină.
- Pasul 22Deșurubați șurubul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6.AUTODOC recomandă:Important! Țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW BORA (1J2)
- Pasul 23Extrageți bara de sprijin amortizor. Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: arc spiral – VW BORA (1J2). Sfatul util de la experții AUTODOC:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 24Comprimați arcul.
- Pasul 25Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Folosiți o cheie tubulară cu fereastră #22. Folosiți cheia hexagonală nr. H6.
- Pasul 26Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
- Pasul 27Slăbiți arcul elicoidal.
- Pasul 28Îndepărtați arcul.
- Pasul 29Curățați suporturile arcurilor elicoidale. Curățați tija amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 30Montați arcul pe amortizor.
- Pasul 31Comprimați arcul.
- Pasul 32Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
- Pasul 33Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți o cheie tubulară cu fereastră #22. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.Înlocuirea: arc spiral – VW BORA (1J2). Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
- Pasul 34Decomprimați arcul.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VW Bora Sedan (1J2)
Tutorialele populare de mentenanță pentru VW Bora 1J2
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Arc la diferite modele VW BORA
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VW Bora Sedan (1J2)
Vezi mai mult
- Cum să-ți descui automobilul fără cheie | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Reparația de sine stătătoare a demarorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Curățarea profundă a habitaclului | Transformarea mașinii prin detailing
- Ce trebuie de făcut dacă climatizorul auto nu funcționează corect | Sfaturi de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VW BORA
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ