
Act de renunțare
Cum să schimbați: arc spiral din față la Volvo V50 MW | Ghid de înlocuire
descărcări:
3
Vizualizările:
44
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VOLVO V50 (545) 1.6 D, VOLVO V50 (545) D2 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
VOLVO V50 (545) 1.6 D, VOLVO V50 (545) D2 … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din față pe VOLVO V50 1 (P12) [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru V50 (545) și alte modele VOLVO
Arc spiral
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №15
Cheie combinată №18
Cheie combinată №21
Chei tubulare de impact №13
Chei tubulare de impact №15
Chei tubulare de impact №18
Chei tubulare de impact №21
Bit HEX nr. H5.
Bit HEX nr. H6.
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №19
Cheie tubulară pentru amortizor
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie port tarod
Ciocan
Extractor articulații sferice
Rangă metalică
Presă hidraulică pentru arcuri
Cric hidraulic cutie de viteze
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: arc spiral – Volvo V50 MW. AUTODOC recomandă:
- Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: arc spiral – Volvo V50 MW. Consecutivitatea recomandată a etapelor:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.
- Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
- Pasul 3Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 4Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 5Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 6Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #19.
- Pasul 7Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți un port tarod.
- Pasul 8Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 9Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Volvo V50 MW
- Pasul 10Scoateți roata.
- Pasul 11Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 12Deconectați suportul cablajului senzorului ABS.
- Pasul 13Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 14Deșurubați elementul de fixare ce unește bieleta antiruliu de telescopul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №15. Folosiți cheia hexagonală nr. H5. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 15Îndepărtați tija de stabilizare transversală.
- Pasul 16Desprindeți furtunul de frână de la telescopul amortizorului. Folosiți o rangă.
- Pasul 17Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 18Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod.
- Pasul 19Curățați elementul de fixare ce unește articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 20Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21.
- Pasul 21Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. Folosiți un ciocan.
- Pasul 22Decuplați brațul inferior de la fuzetă.
- Pasul 23Scoateți arborele de antrenare.
- Pasul 24Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 25Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 26Scoateți șurubul de fixare.
- Pasul 27Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
- Pasul 28Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.Înlocuirea: arc spiral – Volvo V50 MW. Sfatul util de la experții AUTODOC:Pentru a evita accidentările, susțineți telescopul amortizorului în timp ce desfaceți boțurile de fixare.
- Pasul 29Extrageți bara de sprijin amortizor.
- Pasul 30Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: arc spiral – Volvo V50 MW. Sfatul util:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 31Comprimați arcul.
- Pasul 32Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 33Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin amortizor împreună cu lagărul axial.
- Pasul 34Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: arc spiral – Volvo V50 MW. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
- Pasul 35Slăbiți arcul elicoidal.
- Pasul 36Îndepărtați arcul.
- Pasul 37Montați arcul pe amortizor.
- Pasul 38Comprimați arcul.
- Pasul 39Instalați scutul de protecție împotriva prafului și tamponul pe noul amortizor.
- Pasul 40Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
- Pasul 41Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 50 Nm.Înlocuirea: arc spiral – Volvo V50 MW. Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
- Pasul 42Decomprimați arcul.
- Pasul 43Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
- Pasul 44Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul VOLVO V50 (MW, 545)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Volvo V50 545
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Arc la diferite modele VOLVO V50
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru VOLVO V50 (545)
Vezi mai mult
- Diferențele importante dintre sculele auto | Sfaturi utile de la AUTODOC
- P0401 ✅ Debitul insuficient al RGE
- Reparația de sine stătătoare a demarorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
- TOP 6 trucuri de viață cu WD-40 | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la VOLVO V50
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ