Cum să schimbați: arc spiral din față la Mercedes W201 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
1
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 1.8 (201.018),
MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.023),
MERCEDES-BENZ 190 (W201) 2.0 (201.023),
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.0 (201.024),
MERCEDES-BENZ 190 (W201) D 2.0 (201.122)
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiesc amortizoare și arcuri elicoidale din față la MERCEDES W201 [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru 190 (W201) și alte modele MERCEDES-BENZ
Slăbiți șuruburile roților. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți un port tarod.
Pasul 3
Ridicați automobilul.
AUTODOC recomandă:
Dacă utilizați un cric, asigurați-vă că acesta este poziționat pe o suprafață plană, fără nicio neregularitate.Asigurați-vă că fixați sigur și suplimentar automobilul cu caprele de susținere.
Pasul 4
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Mercedes W201
Pasul 5
Scoateți roata.
Pasul 6
Fixați fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 7
Instalați presa de arcuri pe arc.
AUTODOC recomandă:
Folosiți adaptoare și elemente de prindere de dimensiunea corespunzătoare.Buclele arcului trebuie fixate bine în presa de arcuri.Folosiți prese de arcuri de calitate.
Fiți atent! Arcul comprimat este puternic și, dacă se decomprimă, poate provoca traumatisme.
Pasul 9
Curățați elementele de fixare ale suporturilor bucșelor stabilizatorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 10
Deșurubați elementele de fixare ale suporturilor bucșelor stabilizatorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 11
Scoateți șuruburile de fixare.
Pasul 12
Scoateți suporturile bucșelor stabilizatorului.
Pasul 13
Decuplați bara antiruliu de la brațele de suspensie.
Pasul 14
Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 15
Curățați elementele de fixare ale brațului de control. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 16
Faceți marcaje pe șuruburile unghiului de cădere a roților.
Pasul 17
Deșurubați dispozitivul de fixare din față al pârghiei de comandă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 18
Deșurubați dispozitivul de fixare din spate al pârghiei de comandă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 19
Deșurubați elementul de fixare care unește articulație sferică la fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 20
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 21
Scoateți suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
Mercedes W201 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 22
Decuplați articulația sferică de la fuzetă. Folosiți o rangă.
Pasul 23
Scoateți arcul elicoidal împreună cu presa de arcuri.
AUTODOC recomandă:
În timp ce arcul este comprimat, nu realizați nici o acțiune asupra lui.
Pasul 24
Curățați suporturile arcurilor elicoidale. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 25
Curățați locul de montare al articulației sferice. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 26
Decompresați arcul.
Pasul 27
Puneți compresorul pentru arcuri elicoidale pe noul arc.
AUTODOC recomandă:
Poziția compresorului pe arcul elicoidal nou ar trebui să fie identică ca și pe cel vechi.
Fiți atent! Arcul comprimat este puternic și, dacă se decomprimă, poate provoca traumatisme.
Pasul 29
Instalați arcul împreună cu compresorul.
AUTODOC recomandă:
Asigurați-vă că arcul elicoidal este poziționat corect în suporturile sale.
Pasul 30
Cuplați articulația sferică la fuzetă.
Pasul 31
Fixați fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 32
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 33
Strângeți elementul de fixare care unește articulație sferică la fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. Utilizați o cheie tubulară №19. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 75 Nm.
Pasul 34
Decompresați arcul.
Pasul 35
Scoateți presa de arcuri.
Pasul 36
Pentru a strânge corect elementele de fixare, trebuie să ridicați cu cricul componentele suspensiei în poziția lor de lucru.
Pasul 37
Ajustați conform marcajelor poziția șuruburilor unghiului de cădere a roților.
Pasul 38
Strângeți elementul de fixare din față al brațului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 39
Strângeți elementul de fixare din spate al brațului de control. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Utilizați o cheie tubulară №22. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Coborâți cricul hidraulic pentru cutia de viteze lent, fără zdruncinături, pentru a evita deteriorarea ansamblurilor și mecanismelor.
Pasul 41
Curățați suporturile bucșelor barei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 42
Cuplați bara antiruliu la brațele de suspensie. Folosiți o rangă.
Pasul 43
Instalați suporturile bucșelor stabilizatorului.
Pasul 44
Instalați șuruburile de fixare.
Pasul 45
Strângeți elementele de fixare de pe suporții bucșei barei antiruliu. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №13. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 20 Nm.
Pasul 46
Curățați locul de montare al jantei roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray de curățare universal.
Pasul 47
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Utilizați lubrifiant ceramic.
Pasul 48
Instalați roata.
AUTODOC recomandă:
Pentru a evita rănirea, susțineți roata atunci când înșurubați bolțurile de fixare.
Pasul 49
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 50
Așezați din nou vehiculul la sol și, lucrând în ordine încrucișată, strângeți șuruburile de fixare ale roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 110 Nm.
Pasul 51
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ 190 (W201)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ 190 (W201)
Vezi mai mult
Ce trebuie să faci dacă este aprins (TPMS) | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să-ți descui automobilul fără cheie | Sfaturi utile de la AUTODOC
Ce trebuie de făcut dacă s-a aprins lampa de control ABS | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să-ți lustruiești automobilul | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ 190