
Act de renunțare
Cum să schimbați: arc spiral din față la Mercedes Vito W638 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
4
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 108 D 2.3 (638.164), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 110 TD 2.3 (638.174), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 113 2.0 (638.114, 638.194), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 114 2.3 (638.134, 638.194), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 108 CDI 2.2 (638.194), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 110 CDI 2.2 (638.194) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 108 D 2.3 (638.164), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 110 TD 2.3 (638.174), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 113 2.0 (638.114, 638.194), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 114 2.3 (638.134, 638.194), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 108 CDI 2.2 (638.194), MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 110 CDI 2.2 (638.194) … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din față MERCEDES-BENZ VITO 1 (W638) [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru VITO bus (638) și alte modele MERCEDES-BENZ
Arc spiral
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №16
Cheie combinată №21
Bit HEX nr. H6
Capăt cheie tubulară nr.7
Capăt cheie tubulară nr.16
Capăt cheie tubulară nr.21
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Șurubelniță phillips
Cheie port tarod
Rangă metalică
Lavetă din microfibră
Cric hidraulic cutie de viteze
Presă hidraulică pentru arcuri
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes Vito W638. Experții AUTODOC recomandă:
- Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuirea: arc spiral – Mercedes Vito W638. Efectuați următorii pași:
- Pasul 1Deschideți capota motorului.
- Pasul 2Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
- Pasul 3Desfaceți șuruburile de pe capacul filtrului de aer. Folosiți o șurubelniță Phillips.
- Pasul 4Mișcați din loc clemele capacului filtrului de aer.
- Pasul 5Deșurubați elementele de fixare ale supapei de vid. Folosiți o șurubelniță Phillips.
- Pasul 6Deconectați conectorul senzorului de debit de aer.
- Pasul 7Desprindeți clema furtunului de admisie a aerului. Utilizați o cheie tubulară №7. Folosiți o cheie cu clichet.
- Pasul 8Deconectați furtunul de alimentare cu aer de carcasa filtrului. Folosiți o rangă.
- Pasul 9Demontați capacul filtrului de aer.
- Pasul 10Acoperiți furtunul de admisie a aerului cu o lavetă din microfibră, pentru a preveni pătrunderea prafului și murdăriei în interiorul sistemului.
- Pasul 11Curățați elementele de fixare ale suportului superior al telescopului amortizorului. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 12Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6.
- Pasul 13Securizați roțile cu un opritor de roată.
- Pasul 14Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
- Pasul 15Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
- Pasul 16Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. Mercedes Vito W638
- Pasul 17Scoateți roata.
- Pasul 18Curățați elementele de fixare ale senzorului ABS și ale furtunului de frână, care le conectează pe acestea la telescopul amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 19Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor. Folosiți o rangă.
- Pasul 20.1Curățați elementele de fixare ce conectează bieleta antiruliu la telescopul amortizorului și pe cele ce conectează telescopul amortizorului la portfuzetă.Pasul 20.2Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 21Slăbiți piulița și îndepărtați bara de stabilizare de pe suportul amortizorului. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. Utilizați o cheie tubulară №16.
- Pasul 22Puneți un semn pe șurubul de reglare unghi roată.
- Pasul 23Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți un port tarod.
- Pasul 24Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
- Pasul 25Scoateți șuruburile de fixare.
- Pasul 26Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
- Pasul 27Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.AUTODOC recomandă:Mercedes Vito W638 – Pentru evitarea leziunilor, țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare.
- Pasul 28Extrageți bara de sprijin amortizor.
- Pasul 29Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: arc spiral – Mercedes Vito W638. Sfatul util de la experții AUTODOC:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
- Pasul 30Comprimați arcul.
- Pasul 31Curățați tija amortizorului. Folosiți spray WD-40.
- Pasul 32Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6.
- Pasul 33Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
- Pasul 34Slăbiți arcul elicoidal.
- Pasul 35Îndepărtați arcul.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: arc spiral – Mercedes Vito W638. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
- Pasul 36Montați arcul pe amortizor.
- Pasul 37Comprimați arcul.
- Pasul 38Instalați suportul superior și rulmentul suportului. Folosiți o rangă.
- Pasul 39Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 66 Nm.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
- Pasul 40Decomprimați arcul.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul MERCEDES-BENZ Vito Bus (W638)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Mercedes W638 Bus
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Arc la diferite modele MERCEDES-BENZ VITO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru MERCEDES-BENZ VITO bus (638)
Vezi mai mult
- Cum să porniți un automobil după o perioadă lungă de inactivitate | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Diferențele importante dintre sculele auto | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Top 5 sfaturi pentru prevenția ruginii pe automobil | Sfaturi utile de la AUTODOC
- Cum se înlocuiește prezonul unei roți | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la MERCEDES-BENZ VITO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ