Act de renunțare
Cum să schimbați: arc spiral din față la BMW E46 touring | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
14
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
BMW 3 Touring (E46) 320i, BMW 3 Touring (E46) 330 i, BMW 3 Touring (E46) 320 i, BMW 3 Touring (E46) 328i, BMW 3 Touring (E46) 320 d, BMW 3 Touring (E46) 330 d, BMW 3 Touring (E46) 325 i, BMW 3 Touring (E46) 320 d … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
BMW 3 Touring (E46) 320i, BMW 3 Touring (E46) 330 i, BMW 3 Touring (E46) 320 i, BMW 3 Touring (E46) 328i, BMW 3 Touring (E46) 320 d, BMW 3 Touring (E46) 330 d, BMW 3 Touring (E46) 325 i, BMW 3 Touring (E46) 320 d … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din față BMW 3 (E46) [TUTORIAL AUTODOC]

Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru 3 Touring (E46) și alte modele BMW
Produse alternative:

Perie de sârmă
Spray WD-40
Vaselina pe bază de cupru
Cheie combinată №17
Cheie combinată №19
Cheie combinată №21
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.21
Bit HEX nr. H6
Bit HEX nr. H7
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Cheie tubulară pentru amortizor
Extractor articulații sferice
Cheie cu clichet
Cheie dinamometrică
Cheie port tarod
Rangă metalică
Presă hidraulică pentru arcuri
Cric hidraulic cutie de viteze
Huse de protecție aripi / frontală
Pană blocare roată
Înlocuirea: arc spiral – BMW E46 touring. Sfatul util de la AUTODOC:
- Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
- Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
- Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - BMW E46 touring - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1
Deschideți capota motorului. - Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii. - Pasul 3
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 4
Securizați roțile cu un opritor de roată. - Pasul 5
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. - Pasul 6
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi. - Pasul 7
Deșurubați bolțurile roților.AUTODOC recomandă:Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. BMW E46 touring - Pasul 8
Scoateți roata. - Pasul 9
Curățați elementele de fixare ale bieletei antiruliu. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 10
Slăbiți piulița și îndepărtați bara de stabilizare de pe suportul amortizorului. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №17. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 11
Tratați suportul elementului de fixare ce securizează furtunul de frână și firele electrice. Folosiți spray WD-40. - Pasul 12
Deconectați cablajele și furtunul de frână de la suportul barei de sprijin amortizor. - Pasul 13
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Curățați elementul de fixare ce conectează articulația sferică la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 14
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un port tarod. - Pasul 15
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №19. - Pasul 16
Proptiți brațul. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 17
Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. - Pasul 18
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: arc spiral – BMW E46 touring. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor. - Pasul 19
Decuplați brațul inferior de la fuzetă. - Pasul 20
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 21
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului. - Pasul 22
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.AUTODOC recomandă:BMW E46 touring – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului. - Pasul 23
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor. - Pasul 24
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.AUTODOC recomandă:BMW E46 touring – Pentru evitarea leziunilor, țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare. - Pasul 25
Extrageți bara de sprijin amortizor. - Pasul 26
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.Înlocuirea: arc spiral – BMW E46 touring. Sfatul util de la AUTODOC:Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere. - Pasul 27
Scoateți capacul suportului telescopului amortizorului. Folosiți o rangă. - Pasul 28
Comprimați arcul. - Pasul 29
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 30
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 31
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin. Folosiți o rangă. - Pasul 32
Slăbiți arcul elicoidal. - Pasul 33
Îndepărtați arcul. - Pasul 34
Îndepărtați capacul de praf și bara de protecție a amortizorului.AUTODOC recomandă:Înlocuirea: arc spiral – BMW E46 touring. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar. - Pasul 35
Instalați scutul de protecție împotriva prafului și tamponul pe noul amortizor. - Pasul 36
Montați arcul pe amortizor. - Pasul 37
Comprimați arcul. - Pasul 38
Instalați suportul superior și rulmentul suportului. - Pasul 39
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H6. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 64 Nm.AUTODOC recomandă:Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia. - Pasul 40
Decomprimați arcul.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul BMW 3 Touring (E46)
Tutorialele populare de mentenanță pentru BMW E46 Break
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Arc la diferite modele BMW 3 SERIES
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru BMW 3 Touring (E46)
Vezi mai mult
Cum să economisești banii atunci când cumperi piese auto
Cum să repari un parbriz ciobit sau crăpat | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 reparații auto ușoare pe care le poți face fără să mergi la service
Ce trebuie să faceți dacă s-a activat lampa de control al motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la BMW 3 SERIES
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ












































