Cum să schimbați: arc spiral din față la VW Golf 4 | Ghid de înlocuire
descărcări:
0
Vizualizările:
73
0
Au votat – 0
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6,
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.4 16V,
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8,
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8 T,
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6 16V,
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.8 T GTI,
VW Golf IV Hatchback (1J1) 1.6
…
Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Cum se înlocuiește arc de suspensie din față VW GOLF 4 (1J1) [TUTORIAL AUTODOC]
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Arc spirala pentru Golf IV Hatchback (1J1) și alte modele VW
Ambele arcuri elicoidale ale suspensiei frontale trebuie înlocuite simultan.
Procedura de înlocuire este identică pentru arcul elicoidal stâng și cel drept a suspensiei frontale.
Vă rugăm să rețineți: toate lucrările la automobilul - VW Golf 4 - trebuie efectuate cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
Pasul 1
Deschideți capota motorului.
Pasul 2
Folosiți o husă de protecție pentru a evita deteriorarea vopselei și a plasticului mașinii.
Pasul 3
Slăbiți elementul de fixare superior al suportului telescopului amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Folosiți cheia hexagonală nr. H7.
Pasul 4
Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți spray WD-40.
Pasul 5
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.30. Folosiți un port tarod.
Pasul 6
Securizați roțile cu un opritor de roată.
Pasul 7
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 8
Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.
Pasul 9
Deșurubați bolțurile roților.
AUTODOC recomandă:
Atenție! Pentru evitarea leziunilor, țineți roata atunci când deșurubați șuruburile de fixare. VW Golf 4
Pasul 10
Scoateți roata.
Pasul 11
Decuplați elementele de fixare ale cablului senzorului ABS de la barele de sprijin amortizor. Folosiți o șurubelniță dreaptă.
Pasul 12.1
Curățați elementele de fixare care unesc telescopul amortizorului de portfuzetă.
Pasul 12.2
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 13
Deșurubați elementul de fixare ce conectează rotula suspensiei la brațul de control al suspensiei. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți un port tarod.
Pasul 14
Deșurubați elementul de fixare ce conectează arborele de transmisie la butucul roții. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.30.
Pasul 15
Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți spray WD-40.
Pasul 16
Scoateți arborele de antrenare. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan.
Pasul 17
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze.
Pasul 18
Deșurubați elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod.
Pasul 19
Scoateți șurubul de fixare.
Pasul 20
Slăbiți elementul de fixare inferior care unește telescopul amortizorului de portfuzetă. Folosiți o cheie tubulară specială pentru demontarea amortizorului.
Pasul 21
Lăsați în jos cricul suport hidraulic cu aproximativ 10-15 cm.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – VW Golf 4. Coborâți cricul de transmisie lin, fără smucituri, pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor.
Pasul 22
Decuplați fuzeta de la bara de sprijin amortizor.
Pasul 23
Deșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor.
AUTODOC recomandă:
VW Golf 4 – Pentru evitarea leziunilor, țineți suportul amortizorului atunci când deșurubați șuruburile de fixare.
Pasul 24
Extrageți bara de sprijin amortizor.
Pasul 25
Montați bara de sprijin amortizor pe dispozitivul special pentru comprimarea arcurilor.
Rețineți că atunci când utilizați compresorul de arcuri, spirele arcului trebuie prinse în mod sigur, comprimându-l contemporan din partea opusă.Asigurați-vă că poziția arcului în interiorul suportului este corectă.Asigurați-vă că spirele arcurilor au intrat în mod ferm în manivelele de strângere.
Pasul 26
Comprimați arcul.
Pasul 27
Tratați tija telescopului amortizorului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 28
Deșurubați piulița tijei suportului de amortizare. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 29
Îndepărtați suportul superior al barei de sprijin.
Pasul 30
Slăbiți arcul elicoidal.
Pasul 31
Îndepărtați arcul.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – VW Golf 4. Verificați cu atenție suportul, burduful de protecție și limitatorul de șoc al amortizorului. Înlocuiți dacă este necesar.
Pasul 32
Montați arcul pe amortizor.
Pasul 33
Comprimați arcul.
Pasul 34
Instalați suportul superior și rulmentul suportului.
Pasul 35
Strângeți șurubul tijei pistonului barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
AUTODOC recomandă:
Asigurați-vă că arcul este poziționat corect. Evitați poziționarea incorectă a acestuia.
Pasul 36
Decomprimați arcul.
Pasul 37
Scoateți telescopul amortizorului în ansamblu.
Pasul 38
Instalați bara de sprijin amortizor sub arcul roții.
Pasul 39
Înșurubați elementul de fixare superior al rulmentului de sarcină amortizor. Utilizați o cheie tubulară №13. Nu îl strângeți.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți bara de suspensie atunci când înșurubați șuruburile de fixare. VW Golf 4
Pasul 40
Tratați locul de montare al telescopului amortizorului pe portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 41
Fixați bara de sprijin amortizor pe fuzetă.
Pasul 42
Instalați șurubul de fixare.
Pasul 43
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.
AUTODOC recomandă:
VW Golf 4 – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului.
Pasul 44
Curățați canelurile articulației planetare a arborelui de antrenare. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.
Pasul 45
Tratați dinții de ghidare ai articulației homocinetice a arborelui de transmisie. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 46
Montați arborele de transmisie în interiorul butucului roții.
Pasul 47
Înșurubați elementele de fixare ale articulației sferice. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet.
Pasul 48
Strângeți elementele de fixare de jos ce unesc telescopul amortizorului de portfuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 49
Cuplați elementele de fixare ale cablului senzorului ABS la barele de sprijin amortizor.
Pasul 50
Strângeți piulița arborelui conducător. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.30. Folosiți un port tarod.
Pasul 51
Tratați elementele de fixare ale amortizorului telescopic. Tratați toate articulațiile brațului. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 52
Tratați suprafața unde discul de frână intră în contact cu janta. Folosiți unsoare de cupru.
Pasul 53
Curățați suprafața discului de frână. Folosiți un spray curățare frâne.
AUTODOC recomandă:
Înlocuirea: arc spiral – VW Golf 4. După aplicarea spray-ului, așteptați câteva minute.
Pasul 54
Montați roata.
AUTODOC recomandă:
Important! Țineți roata atunci când înșurubați șuruburile de fixare. VW Golf 4
Pasul 55
Înșurubați bolțurile roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17.
Pasul 56
Coborâți autovehiculul.
Pasul 57
Strângeți piulița arborelui de antrenare. Folosiți un capăt de cheie tubulară 12 laturi nr.30. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 200 Nm.+90°
AUTODOC recomandă:
Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi.
Pasul 58
Strângeți șuruburile roții, în mod încrucișat. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 120 Nm.
Pasul 59
Înșurubați elementul de fixare superior al barei de sprijin amortizor. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №22. Folosiți cheia hexagonală nr. H7. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 60 Nm.
Pasul 60
Scoateți cricul și opritoarele de roată.
Pasul 61
Îndepărtați husa de protecție.
Pasul 62
Închideți capota.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Căutați anvelopele corespunzătoare?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopelor și ale roților sunt compatibile cu modelul VW Golf IV Hatchback (1J1)
Urmărește cheltuielile, ține jurnalul de bord, programul înlocuirilor, salvează notele și documentele
Instalați aplicația AUTODOC CLUB!
Gestionarul dumneavoastră personal de cheltuieli pentru automobilul dumneavoastră, sfaturi utile de mentenanță, note de reamintire despre programările viitoare și intervalele de întreținere, instrucțiunile de reparație de sine stătătoare — toate acestea pe telefonul dumneavoastră.
Scanați
Pentru a descărca aplicația:
- scanați codul QR
- descărcați din App Store
- descărcați din Google Play
Sfaturile și trucurile pentru VW Golf IV Hatchback (1J1)
Vezi mai mult
5 cauze esențiale ale scârțâiturilor automobilului tău | Sfaturile utile de la AUTODOC
Cum să recondiționezi un volan de direcție | Sfaturi utile de la AUTODOC
5 greșeli făcute la spălarea motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC