Act de renunțare
Cum să schimbați: rulment roata din față la SEAT Exeo Sedan (3R2) | Ghid de înlocuire
descărcări:
1
Vizualizările:
7
Important!
Această procedură de înlocuire poate fi utilizată pentru:
SEAT Exeo Sedan (3R2) 1.6, SEAT Exeo Sedan (3R2) 1.8 T, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TFSI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TDI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TDI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TDI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 1.8 TSI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 1.8 TSI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TFSI … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
SEAT Exeo Sedan (3R2) 1.6, SEAT Exeo Sedan (3R2) 1.8 T, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TFSI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TDI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TDI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TDI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 1.8 TSI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 1.8 TSI, SEAT Exeo Sedan (3R2) 2.0 TFSI … Vedeți mai mult
Etapele pot varia ușor în funcție de construcția mașinii.
Acest video prezintă procedura de înlocuire a unei piese auto similare la un alt vehicul.
Toate piesele pe care trebuie să le înlocuiți – Rulment roata pentru Exeo Sedan (3R2) și alte modele SEAT
Produse alternative:

Perie de sârmă
Perie curăţitoare din nylon
Spray WD-40
Spray instalațíe electrică
Spray curățare universal
Spray curățare frâne
Material de etanșare
Vaselina pe bază de cupru
Cheie dinamometrică
Cheie combinată №13
Cheie combinată №16
Cheie combinată №18
Capăt cheie tubulară nr.13
Capăt cheie tubulară nr.15
Capăt cheie tubulară nr.18
Capăt cheie tubulară nr.21
Cap cheie tubulară profil XZN nr.12
Bit hex nr. H17.
Șurubelnițe Torx T30
Chei tubulare de impact pentru prezoanele roților №17
Set extractoare bucșe și rulmenți
Cheie cu clichet
Cheie port tarod
Ciocan
Poanson
Daltă plată
Șurubelniță Dreaptă
Rangă metalică
Menghină
Extractor cu 3 brațe
Extractor articulații sferice
Extractor de rulmenți
Extractor universal
Cric hidraulic cutie de viteze
Pană blocare roată
Înlocuirea: rulment roata – SEAT EXEO (3R2). AUTODOC recomandă:
- Nu reutilizați blocul rulmentului îndepărtat de pe automobilul dvs SEAT EXEO (3R2) sedan.
- Procedura de înlocuire a rulmenților butucului este identică pentru roata strângă și dreaptă a aceleiași axe.
- Toate lucrările trebuiesc făcute cu motorul oprit.
Înlocuiți în următoarea ordine:
- Pasul 1
Securizați roțile cu un opritor de roată. - Pasul 2
Slăbiți șuruburile de fixare a roții. Folosiți o cheie tubulară de impact pentru roată #17. - Pasul 3
Slăbiți elementul de fixare al arborelui de transmisie. Folosiți cheia hexagonală nr. H17. Folosiți un port tarod. - Pasul 4Ridicați partea din față a vehiculului și fixați-l cu ajutorul unor suporturi.Pasul 5
Deșurubați bolțurile roților.Înlocuirea: rulment roata – SEAT EXEO (3R2). Sfatul util:Pentru a evita accidentările, susțineți roata atunci când deșurubați bolțurile. - Pasul 6
Scoateți roata. - Pasul 7
Curățați dispozitivul de fixare a senzorului ABS. Utilizați o perie curăţitoare din nylon. - Pasul 8
Deconectați fișa senzorului de uzură a plăcuțelor de frână. Folosiți o șurubelniță dreaptă.Rețineți!Unele mașini nu sunt echipate cu senzor de uzură a plăcuțelor de frână. - Pasul 9
Desfaceți plăcuțele de frână. Folosiți o rangă. - Pasul 10
Curățați elementele de fixare ale suportului etrierului de frână. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 11
Deșurubați fixarea suportului etrierului. Utilizați o cheie tubulară №21. Folosiți o cheie cu clichet. Folosiți un port tarod. - Pasul 12
Demontați etrierul de frână împreună cu suportul acestuia.Înlocuirea: rulment roata – SEAT EXEO (3R2). Experții AUTODOC recomandă:Folosiți un fir pentru a lega etrierul de suspensie sau caroserie, fără a-l deconecta de la furtun, în scopul de a evita depresurizarea sistemului.Asigurați-vă vă etrierul nu se anină de furtunul de frână.Nu apăsați pedala de frână după îndepărtarea etrierului de frână. În caz contrar, pistonul ar putea ieși din cilindrul de frână, provocând scurgerea lichidului de frână și depresurizarea sistemului.Verificați suportul etrierului de frână, bolțurile de ghidare ale etrierului și burdufurile acestuia. Curățați-le. Înlocuiți-le dacă este nevoie. - Pasul 13Deșurubați fixarea discului de frână. Folosiți Torx T30. Folosiți o cheie cu clichet.Pasul 14
Scoateți discul de frână. - Pasul 15
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Înlocuirea: rulment roata – SEAT EXEO (3R2). Sfatul util de la AUTODOC:După aplicarea spray-ului așteptați câteva minute.Purtați ochelari de protecție.Purtați o mască de gaze. - Pasul 16
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №18. Folosiți un port tarod. - Pasul 17
Deșurubați suportul care fixează articulația sferică pe fuzetă. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №18. - Pasul 18
Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. - Pasul 19
Decuplați brațul suspensiei. - Pasul 20
Decuplați suportul sferic de la fuzetă. Folosiți un extractor pentru articulații sferice. - Pasul 21
Decuplați brațul suspensiei. - Pasul 22
Scoateți șurubul de fixare. - Pasul 23
Curățați dispozitivul de fixare a senzorului ABS. Utilizați o perie curăţitoare din nylon. Folosiți spray de curățare universal. - Pasul 24
Deconectați cablajul senzorului ABS. Folosiți o șurubelniță dreaptă. - Pasul 25
Desprindeți conectorul senzorului ABS. - Pasul 26
Curățați toate articulațiile brațului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 27
Deșurubați elementele de fixare ale brațului de sus. Utilizați o cheie în combinaţie fixă №16. - Pasul 28
Scoateți șurubul de fixare. - Pasul 29
Scoateți brațele de control. - Pasul 30
Curățați elementul de fixare ce unește capul barei de direcție transversale la portfuzetă. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 31
Slăbiți șurubul de fixare al capătului barei de direcție. Utilizați o cheie tubulară №13. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 32
Deșurubați piulița de fixare a capătului la fuzetă. Utilizați o cheie tubulară №15. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 33
Scoateți șurubul de fixare. Folosiți un punctator. Folosiți un ciocan. - Pasul 34
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 35
Deconectați capul barei de direcție de la fuzetă. Folosiți o daltă plată pentru metal. Folosiți un ciocan. - Pasul 36
Scoateți arborele de antrenare.Înlocuirea: rulment roata – SEAT EXEO (3R2). Sfatul util de la experții AUTODOC:Asigurați-vă că arborele de antrenare nu este descărcat (când mașina este ridicată). - Pasul 37
Îndepărtați suportul de sub fuzetă.AUTODOC recomandă:SEAT EXEO (3R2) – Nu coborâți brusc cricul de transmisie pentru a evita deteriorarea componentelor și a mecanismelor automobilului. - Pasul 38
Demontați fuzeta împreună cu butucul. - Pasul 39
Prindeți butucul de roată împreună cu rulmentul într-o menghină. - Pasul 40
Curățați elementul de fixare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 41
Deșurubați suportul de fixare al butucului roții. Folosiți un bit XZN nr.12. Folosiți o cheie cu clichet. - Pasul 42
Extrageți butucul roții din fuzetă. - Pasul 43
Îndepărtați rulmentul butucului roții. Utilizați un extractor universal. - Pasul 44
Scoateți cursa interioară a rulmentului din butuc. Folosiți un extractor cu 3 brațe. Utilizați un extractor de rulmenți. - Pasul 45Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40.Pasul 46
Introduceți în butucul roții noul rulment. Folosiți un set de extractoare bucșe și rulmenți.Înlocuirea: rulment roata – SEAT EXEO (3R2). Sfatul util:Asigurați-vă că rulmentul butucului de roată este poziționat corect. Evitați nealinierea acestuia. Încetați să mai apăsați pe suprafața rulmentului imediat ce acesta a ajuns pe locul său de montare. - Pasul 47
Curățați locul de montare al rulmentului butucului. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 48
Prelucrați șuruburile de fixare. Utilizați un agent de etanșare. - Pasul 49
Montați butucul roții pe fuzetă. - Pasul 50
Strângeți fixarea butucului. Folosiți un bit XZN nr.12. Folosiți o cheie de cuplu. Strângeți pînă la cuplul de 80 Nm.+90°AUTODOC recomandă:Important! Asigurați-vă că utilizați elemente de fixare noi. - Pasul 51
Tratați elementele de fixare ale rulmentului butucului de roată. Folosiți unsoare de cupru. - Pasul 52
Slăbiți menghina și scoateți butucul de roată împreună cu rulmentul. - Pasul 53
Tratați locul de montare al butucului roții. Folosiți o perie de sârmă. Folosiți spray WD-40. - Pasul 54
Montați fuzeta împreună cu butucul. - Pasul 55
Proptiți fuzeta. Folosiți un cric hidraulic pentru cutia de viteze. - Pasul 56
Instalați arborele de antrenare.
V-a fost util acest manual?
Vă rugăm să evaluați acest manual pe o scară de la 1 la 5. Dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne întrebați.
Au votat – 0
Aveți nevooie de anvelope noi?
Aflați ce dimensiuni ale anvelopei și roții sunt compatibile cu modelul SEAT Exeo Sedan (3R2)
Tutorialele populare de mentenanță pentru Seat Exeo Sedan
Ghiduri complete pentru schimbarea produsului Set rulment roata la diferite modele SEAT EXEO
Deblocați-vă asistentul de mentenanță auto!
Monitorizați cheltuielile, gestionați jurnalul de service auto, programați înlocuirile și multe altele.
Sfaturile și trucurile pentru SEAT Exeo Sedan (3R2)
Vezi mai mult
Top 5 sfaturi pentru prevenția ruginii pe automobil | Sfaturi utile de la AUTODOC
De ce scârțâie frânele? | Sfaturi utile de la AUTODOC
3 lucruri care cauzează deteriorarea motorului | Sfaturi utile de la AUTODOC
Cum să lustruiești un capac vechi al camerei supapelor motorului până la un finisaj lucios | AUTODOC
Cele mai frecvent înlocuite piese auto la SEAT EXEO
A sosit momentul să înlocuiești piesele? Obține oferte și mai avantajooase în aplicația Magazinului nostru.

SCANEAZĂ-MĂ



















































